Kakskymppiset yrittäjät 2012

hei btw huomasin tuolla kuvia plussatesteistä, että nellinu on saanut hailakan plussan testiin.. :)

ei mulla muuta :D

Ja Miitt21: yritä olla ihan relax (helpommin sanottu kuin tehty - tiedän)! :) Pidän peukut ja varpaat pystyssä! d:)b
 
Miitt: Tsempit maanantaille! :hug:

ON: Perkele kun voi oottaa päähän! Ihmettelin tuossa syksyllä kun yksi yläaste aikainen luokkakaverini oli mennyt naimisiin tyttöystävänsä kanssa (ystäväni facebook kertoi :D) ja ajattelin että onpa nopeeta toimintaa kun ovat vasta n. 2 vuotta seurustelleet. Nooo, äsken huomasin (taas ystävästäni facebookista) että heille on tulossa vauva....... Justiinsa niin. No ei sais mennä tuomitsemaan kun ei tiedä asiasta tämän enempää! : / No minä lähden ainakin nyt ajalee Tampereelle.
 
Grill, pitää ajatella ettei se lapsi oo sulta pois! Eikä meiltä muiltakaan..kyllä tähän Suomeen lapsia mahtuu ;) Eikä meidän hedelmällisyys ole siitä kiinni saako kaverit lapsia vai ei. Reilulta ei ehkä tunnu, mutta eihän tämä elämä aina reilua ole!
 
Miitt toivotaan et ois harmitonta vuotelua!! :)

Saankos miekin syytellä pms oireita ku oon ollu jo kolmen viikon ajan ärri murri! :saint:

Miten saa menkat alkamaan? Mä en ymmärrä mis ne viipyy ja kolmeviikkoa on ollu jo menkka juilimisia sun muuta! kp taitaa olla jo yli 40. Missähän vaihees pitäs soitella lääkäriin? Ketuttaa oikeen ku se piikki sekotti mun täydellisen menkkakierron! :kieh:

Grill en ole siis ainut kuka tuijottelee naamakirjasta tietoja :D Ajelehan varoen!
 
Oho, oon vähän unohtanu kokonaa tän pinon :)
Mut mulla nyt menossa kp28/31 ja yk5. Maanantaina ja tiistaina tein davidin testin ja haaleat viivat tuli. Tiistaina vahvempi kun maanantaina. Lauantaina testaan uudestaan ja sit katotaan mihin suuntaan mennään. Ei tässä vielä uskalleta kuitenkaan iloita. Pää kylmänä koitan mennä ettei putoais sitte niin korkeelta.....
 
Nellinu Onnea, eiköpähän se viivainen vahvistu :)

Sachie Hui, ku selkiä plussanen! Ihanaa, onnea! :heart:

Miitt21 Lepoa, lepoa ja tsemppiä ensi viikolle. :flower:

ON: Tissithän nuo on kipeytyneet. Menkat tekee luultavimmin tuloaan viikon sisään. Sitähän nuo kp:tki kielii. Huoh. : /
 
Iltaa!
Täällä on nyt sitten peittoja heiluteltu ahkerasti tähän viikkoon asti, tämä viikko tosin tulee olemaan hiljaisempi, koska mieheni on iltavuorossa, joten olen jo nukkumassa, kun mieheni tulee töistä :( Olen yrittänyt että josko sitä nukkuisi päivällä pienet päikkärit, ni jaksais sitten illalla valvoo, mut en osaa kyl päivällä nukkuu :D Joten toivotaan, että ollaan sitten oltu ovulaation kanssa samaan aikaan puuhissa ;) Vielä ku on nii vaikee sanoo varmaks ovulaation ajankohtaa, ku ei oo kierto tasottunu.
 
Kiitos tytöt tsempeistä! :)

Täytyy sanoa että on tullut levättyä tämä päivä oikeen kunnolla. Aamu 7stä asti oon maannu sohvalla ja nyt särkee joka paikkaa niin julmetusti :D Mut ainaki se vuoto loppuu aina ku on paikallaan niin minähän oon vaikka sinne maanantaihin asti tässä samassa paikassa :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
ONNEA Sachie! Ihan selvä se on! =) :heart:

KyyneltenHymy: Jos et syö macaa, niin mulla se auttoi menkkoihin. Testaa sitä ennen kun menen mihinkään lääkäriin! :) Tai siis itse syön rakkauspakkausta, mutta se ja sama. :D

nellinu: Viivan vahvistumisia! =)

Miramei: Juu, ei ole multa pois, ei. Ja jos kyse olisikin oikeastaan kenestä muusta vain, olisin onnellinen heidän puolestaan. Mutta en vain voi käsittää miten niin epäkypsästä ja omahyväisestä ihmisestä voi tulla isä!? Eikä ymmärrä kyllä kaverinikaan...
 
Onnea Sachie :hug:

Grill no saako tätä teidän ihmejauhetta luontaistuote kaupasta? ;) Kaikki hehkuttaa sitä joka suunnalla :D

Tänään olin ihastelemassa pienen pientä neitiä, viikon vanha :heart: Toinen oli nii pikkanen notta! Tuntuu hassulta ajatella et oma poikaki on ollu noin pieni joskus!
 
Het ne menkat alko ku kyselin! Sopivaan aikaankin, ens viikolla loppuu kieltoki!

Eli jos päivittäjä päivittäs kp1/?....22....yk1.....2.lapsi
Nojoo, nyt täytyy menna aamupalalle ja mennä siistiin kirppispöytää :) Toivotaan et sielt ois edes jotakin menny, sais edes pöydän hinnan takasin!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 26.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp70/??..................19v........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


nellinu..............kp29/31............23v.........yk5..............2.lapsi
ttty................kp25/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp25/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp25/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp24/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp22/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp21/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi

Kp 11->20


pikkumyy1........kp20/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp14/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp11/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi

Kp 1-10


Miramei............kp9/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp9/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
Anlii................kp5/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi
PisaraSadetta...kp2/28-112.........24v.........yk9................1.lapsi
Amalia89..........kp1/46-160..........22v........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy....kp1/?...............22v..........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp1/27-28...........25v........yk10................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi
ikuinenkuumeilija...........................22v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen
Miitt21
Sachie


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
pahoittelut Amalialle!

On: siis häh. 2-3 päivää sitten loppu menkat ja tänään ruskeaa vuotoa!? En ymmärrä. Onko tämä nyt macasta johtuvaa? Oon syöny sitä ainoastaan minimiannoksia 1tlk enkä edes joka päivä..
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa munkin puolesta ikuinenkuumeilija! :)

Ja oikein paljon onnea Sachie selvästä plussasta! :)

Eipä oo tullu täällä käytyä, joten oon pahoillani jos jotain tärkeetä on menny ohi. Yritin kyllä lukea kaikki viestit..
Tää kierto on menny ihan ohi, justiin katoin, että on jo kp25 eli kohta saa jo alkaa tätiä odottelemaan. Yritystä on ollut todella vähän, enkä oo edes oikeestaan ajatellu koko asiaa. En siis tosiaan tästä kuusta edes odota mitään, kun ei kai sitä pyhästä hengestäkään raskaaksi tulla :D Nyt on ollu niin paljon kaikkee härdelliä, että ei pysy enää itekään perässä. Varmaan nyt pari kuukautta mennään tällain ja sitten kun ollaan saatu muutto tehtyä ja asetuttua kodiksi, niin alkaa yrittäminen oikein kunnolla!

Ahdistaa vähän, kun meillä on elokuussa 2013 häät ja en haluais olla sillon viimeisillään ja pienen lapsenkin kanssa on vähän hankala järjestää, eikä sitä tiedä kuinka nopeesti palautuu synnytyksestä, joten ihan hilkulle ei senkään takia sais mennä. Alkaa siis kohta olemaan vähän "kiire"(no ei nyt onneks ihan vielä mutta kuitenkin...), koska en haluais yrittämistä lopettaakaan..
 
Nemppis: No mulla nyt ei ihan sama tilanne, mutta hiukan samoja piirteitä. Minä kun vielä koulua käyn ja sitä on jäljellä n. 2½ vuotta (vähän riippuu kuinka ahkera oon) ja mies tuossa pari päivää sitten heräsi että enhän mä saa sitä välttämättä edes lähellekään loppua ennen kuin lapsi tulee. Ja minä siihen vain että sitten pistetään yritys jäihin jos se siitä on kiinni, mutta minä pidän koulusta tauon jossain välissä, raskaana tai ei. Mun pää ei vaan kestä tuota ja tällä hetkellä jaksan siellä juuri sen takia kun tiedän että sen tauon sieltä jossain välissä saan. :) No mies sitten tämän selitykseni jälkeen asian hyväksyi. :D

Ja nyt kun menin ja kirjoitin tämän, en tiedä onko meidän tilanteissa sittenkään mitään samaa, mutta no, menin jo kirjoitamaan (en jaksa kovalla työllä kirjoitettua teksitä pyyhkiäkkään!). :LOL:
 

Yhteistyössä