Kakskymppiset yrittäjät 2012

Ikuinenkuumeilija: Lisäsin sut! :) Mut olikos sulla nyt yk1 menossa vai mikä?

Toivottavasti kaikki muutkin päivitykset meni oikein, niitä oli nimittäin aika paljon. :D

PisaraSadetta: Tsemppiä sulle jatkoon! Kunhan oot omaan päätökseesi tyytyväinen, niin uskon että teit oikein. :)

Neonroze: Pahoittelut! : /

nellinu: Viralliset onnittelut vielä sinulle, sikäli mikäli tätä näet! =) :flower:

Niin se voi elämä romahtaa hetkessä. Minun ja miesystäväni yhteinen tie päättyi eilen. Vauva tulee jos on tullakseen mutta yhdessä sitä emme tule kasvattamaan ellei ihmettä tapahdu ja pystyisimme aloittamaan puhtaalta pöydältä. En pysty käsittämään tätä mitenkään, tuntuu niinkuin minulta olisi viety kaikki mitä olen rakastanut. Olen täysin rikki ja tällä hetkellä en tiedä miten selviän tästä. Minulla on järjetön ikävä miesystävääni ja kahta kissaamme. Onneksi saan hakea kissat huomenna päiväksi luokseni. Rakastan niitä pieniä kakkanaamoja niiin paljon! Maanantaina menemme kuitenkin ultraan yhdessä ja katsotaan mitä siellä näkyy. Minulla on vahva tunne siitä että odotan kaksosia. Mahani on jo nyt vauvamahan näköinen, ihan alhaalta pyöristynyt ja pinkeä. Oireet ovat vahvana joka hetki. Kävellessä sattuu nivusiin ja repäisykipuja on paljon. Enkä usko enää keskenmenoon sillä rintani ovat menneet kipeiksi eikä niin varmasti tapahtuisi jos olisin keskenmenon saanut :s

Liikaa ajatuksia päässä ja tiedän kuinka hirveä ensi yöstä tulee. Tuskin saan nukuttua ollenkaan. Viime yökin meni pyöriessä ja heräilin vähän väliä siihen kun huomasin etten ole kotona eikä ukko ollut vieressä. On tämä yhtä painajaista. Onneksi sain läppärini tänne äitin luokse niin on muutakin tekemistä kuin istua hämärässä huoneessa ja miettiä ahdistavia asioita..

Grill Kiitos! Aion kirjoittaa erittäin pitkän kirjeen jonka sitten huomenna annan kun käyn kissini hakemassa. Saapa sitä lukea sillä aikaa ja miettiä asioita. Harmittaa niin vietävästi! Meillä oli niin ihana asunto.. Kerrostaloasunto, kaksio. Valmistui vasta viime kesäkuussa. Asunto oli juuri sellainen mitä olin aina halunnut. Jäi se lepääminenkin kun piti tänään tavarat kantaa. Ei olisi kyllä kannattanut :O

grill kyllä, yk 1 siis alkakoon ja kaikki tidot muutenkin oikein :)

miitt tää ei voi olla totta :/ miks miks miks...?? oon lukenu tätä ketjua paljon ja koittanu tutustua teihin kaikkiin ja nyt sitte sulle käy tuollaista... :/ haluatko kertoa meille mitä oikein yhtäkkiä on tapahtunut? muista et tänne voit purkaa kaikki olosi ja tunteesi, et saa jäädä yksin! toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhain päin!!

sunflower: minkäikäsiä muksuja sulla on?

ikuinenkuumeilija Kyllä mustaki tuntuu niin käsittämättömältä tää tilanne.. Sanon sen verran että mistään pettämisestä ei ole kyse. Tää on niin pitkä juttu etten välitä alkaa kertoon. Eikä tää yhtäkkiä tapahtunu vaan on pidemmän aikaa ollu vaikeuksia. En silti kadu että vauvaa ollaan näitten kaikkien vaikeuksien keskellä yritetty. Ehkäpä se maanantainen ultra auttaa meidät takaisin yhteen, tai niin ainakin toivon kovasti!

Olen onnellinen että tämä ketju ja te mahtavat ihmiset olette olemassa! Saan aina hieman lisää toivoa kun käyn täällä lueskelemassa ja kirjoittelemassa :) Varsinkin nyt kun kaikki läheisimmät ystäväni ovat juuri nyt ulkomailla enkä voi heihin turvautua

Tsemppiä Miitt21, vaikea tilanne!

Arvatkaas mitä tytöt, en oo tänne ees uskaltanu kirjotella mutta mulla tuli heti oletetun oviksen jälkeen tissit niin kipeiksi, että heräilin yöllä jos yritin unissani kääntyä. En kuitenkaan viitsinyt siitä mitään johtopäätöksiä vetää, kun mulla on toi rintojen kipuilu ollut aika vaihtelevaa, välillä nännit arat ja välillä rinnat jnejne...

Noh, ehkäpä siksi koska eilen käytiin kihlasormusostoksilla päätin sitten tuhrata tuon kaapissa kauan nököttäneen superkalliin Clearbluen, ja arvatkaas, näyttöön pamahti Raskaana 1-2 :heart:

Mies ei luota tuohon, mutta eikös tuo Clearbluen digi ole melkein se luotettavin testi...? Lähin aukioleva apteekki on 70km päässä, joten sinne ei nyt tänään tule lähdettyä.. Voi vitsit! Ja tosiaan yk10 meillä!! Uskaltaisko tässä jo iloita..?

Muoks. tarkistin listasta että mehän mennäänkin jo yk10 eikä yk9 kuten ensin väitin :LOL:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
PisaraSadetta ei sit muuta kuin toivotaan että tosiaan saat sen työn ja tsemppiä jatkoon :flower:

neonroze pahoittelut! :(

Miitt pahoittelut, todella inhottava tilanne :( Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin!

Onnea ttty hyvää kannatti odottaa! Itse kyllä pidän tuota digiä erittäin luotettavana =)

ON: Kukaan ei varmaan enää jaksa "kuunnella" mun ainaista valitusta, mutta ai että voi ihmistä ahdistaa..Ei tule äkkiseltään mieleen, että oisin ikinä ollut näin stressaantunut. Näen jatkuvasti nykyään unia missä lääkärit kertoo mulle etten voi koskaan saada lapsia. Tiedän että meneillään oleva yk on vasta 7, ei et sinällään vielä mitään hätää, mutta vuoden raja on kuitenkin ylitetty. Lisäksi kun miettii, että viime kierrossa sain ovistestiin plussan ja talletuksia tuli tehtyä, niin miksi hitossa en sit voi olla raskaana. Järjellä kun ajattelee niin ei se niin yksinkertaista ole vaan raskautuminen on monen asian summa, mut silti..Miks se on toisille niiiin paljon helpompaa. :headwall: Kiitos kun sain jälleen avautua ja nyt pitää yrittää ryhdistäytyä!

Täällä ovis hyödynnetty. Nyt vaan sitte ootellaan. :) Luen teidän viestejä aina sillon tällön mutten kauheesti kirjottele kun yritän olla mahdollisimman "neutraali" etten kehitä itselleni stressiä. :)

Meillä ollut kiirettä koirien kanssa kun nyt täytyy vahtia niitä enemmän ton pennun tulon myötä. Muutama kahina noilla ollut nyt niin vähän se stressas mutta tilanne taas entisensä eli kaikki on sulassa sovussa. Meil oli tol "pomolla" juoksut ja se on välillä sillon kiukkunen. Ja tää kylmyys rassaa mua!! Nii juu ja meillä kylppärin lattiakaivo jotenkin tukossa, vaikka se on avattu ja ei löytyny mitää, ja viimeyön oli se putkiaine siellä, ei vaikutusta. Stanan huoltomies ku ei saa aikaseks tulee korjaan sitä. :(

No mutta joo, plussatuulia kaikille! :) Ja onnea ihan kaikille plussanneille! <3 Ja halauksia kaikille elämän runtelemille! Kyllä kaikki vielä järjestyy!

Täälläpäs on taas tapahtunut!

Paljon onnea tttylle!

Miitt, toivottavasti saatte asiat vielä selviteltyä..

Amalia, koita olla lannistumatta. Helppoa tämä piinailu ei varmasti ole kuin niille, jotka vahingossa pamahtavat raskaaksi :D Eli siis niille, jotka eivät ehdi kuumeiluvaiheeseen. Minä olen lähinnä vain lueskellut juttuja ja syönyt näitä "ihmemömmöjä". Tikkuja olen myös alkanut dippaileen. Jos ovis löytyy niin ilman muuta hyödynnetään. Olen miettinyt, että eiköhän se vauva vielä meillekkin tule -jossain vaiheessa. Taloa ja häitä olen kuumeillut ;) Hääpukuja selaillut netistä ja hääunia nähnyt..oon kyllä nähnyt plussauniakin! Meillä siis suunnitelmissa häät varmaankin kesälle 2013..tosin talo on projektina samana kesänä :D

Onnittelut tttylle!

Pakko tulla hehkuttamaan, että täällä ovisplussa on jo lähellä. Tänään ei vielä viiva ihan ollut sellanen, että sen olis voinu ovisplussaksi sanoa. Jos ovisplussa tulee muutaman päivän sisällä niin se on kyllä aikaisemmin mitä ennemmin on ollut...
Ehkä greippimehusta ja vehnänalkioöljystä on jotain hyötyä tän oviksen tapahtumisen kannalta.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 29.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

lumihiutale92.....kp73/??..................19v........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30

Nemppis..........kp28/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp27/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp25/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp24/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp23/129..............24v.........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20

Iippari..............kp17/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp14/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp12/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp12/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10

ikuinenkuumeilija..kp9/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp8/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi
Amalia89..........kp4/46-160..........22v........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy....kp4/?...............22v..........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp4/27-28...........25v........yk10................1.lapsi
neonroze.........kp2/27.................22v........yk10..............1.lapsi

Kp??/tjot

fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen
Miitt21
Sachie
nellinu
ttty

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Amalia Minä kyllä jaksan kuunnella valitusta, kun itsekin alan olla epätoivoinen ajoittain. Olisihan tämä helpompaa, jos tietäisi, että jossain vaiheessa varmasti saisi sen plussan ja kaikki menisi hyvin, mutta kun siitä ei ole mitään takeita..:(

ttty Onnea!:flower::flower: Olen tosi onnellinen puolestasi! Pakko kysyä; teitkö mitään toisin tässä plussakierrossa?:D

MiittTsemppiä!:hug:

neonroze Pahoittelut!:( Meillä on näköjään sama yk menossa, oon vain 2 päivää edellä..

PisaraSadetta
Kaikkea hyvää jatkoon! Toivottavasti saat sen työn!:)

Pamsku Kävin lukeen blogiasi ja kivalta näytti asunto ja koirat oli suloisia! =)

Gallup Ennen menkkoja tekee mieli makeaa ja menkkojen aikaan on pakko saada suklaata.

Myöhäiset onnittelut tän viikon plussanneille!:flower:

Amalia Tämä on just semmonen paikka, missä saa avautua ja vuodattaa tunteitaan. Täällä on moni ns. samassa veneessä ja ymmärtää tunteesi. Minulla ja miehelläni ei vielä ole niin kauaa yritystä takana, mutta tuntuu se jo nyt niin turhauttavalta, kun moni tosiaan raskautuu yhdestä yhdyntäkerrasta jopa. :|

Miitt :hug: Voimia tulevaan. Pysy vahvana!

PisaraSadetta Onnea hyvästä mahdollisuudesta ja tsemppiä jatkoon! :)

Pahoittelut tädin kohdanneille!

ON: Hieman surkiat mielialat täälläkin. Rintoja jomottaa, mikä on niiiin selvä merkki. Täti taitaa löytää siis pian paikalle. Ei auta hätistellä, on se niin itsepäinen muori. Noh, toivoa on niin kauan kuin vuoto pysyy pois.. :(

Ihanaa, onnea ttty! :flower: =)

Amalia: Eikös me kaikki täällä aina aika ajoin vuorotellen jostain asiasta valiteta. ;) Eli älä välitä, vaan kerrot ihmeessä mikä mieltä painaa. :)

Loppujen lopuksi saatin aika hyvinkin noita plussanneita tänne tammikuuhun! Vaikka alku näytti (mun mielestä) aika huonolta. :) Nyt sitten jatketaan samaa rataa! ++++++++

ON: Makasin perjantai illan sohvalla ihan järkyttävissä mahapoltteissa! Ja mies kuskasi kiltisti mahanappuloita jotka sitten aina hetkeksi auttoivat... Eilen oli sitten maha ihan arka ja tänään vasta alkaa olemaan normaalin oloinen (vaikkakin sitten tuon polttelun jäljiltä onkin ihan sekaisin! :$) eli mulla ei tässä pariin päivään mitä hajua tuosta mahan menosta, mutta eipä se niin vakavaa. Ei pitäis olla viel/enään mitään kriittisiä päiviä menossa... Nyt sitten vain odotellaan miten käy, pitääkö aloittaa ovistikuttelu ens kierrosta. :)

Annie nimenomaan näin! Mäkin jaksaisin odottaa vielä vaikka 5 vuotta, jos se ois sit varma kanssa et sit viiden vuoden päästä sais sen lapsen. Mutta kun sitä ei kukaan voi luvata :(
Nyt oon siinä pisteessä, et mua on vaan alkanut ärsyttää yks kaverikin, joka aina vaan jaksaa sanoa et "nyt vaan lopetat sen stressaamisen niin sit se tärppää". Easy for you to say, ei se stressaaminen ainakaan vähene sitä mukaan kun aikaa vaan kuluu.
Mut kiitos kaikille tsempeistä, ootte mahtavia!! Ja tää keskustelu on kullanarvoinen muistutus siitä et muitakin tosiaan ON samassa tilanteessa :)

Jaahas, pistäiskö sitä taas vähän galluppia pystyyn, jonkin verran on aiheesta ollutkin jo puhetta mutta menkööt: Oletteko jo miettineet tulevaa siinä määrin, et kun lapsi on sitten toivottavasti joskus syntynyt, niin kuinka nopeasti sitä vois sit mahdollisesti alkaa miettiä sitä kuuluisaa pikkukakkosta? Sitähän ei kukaan voi tietää mitä tapahtuu, synnytyksestä toipuminen voi kestää pitkään tai lapsi voi sairastella jne jne. Ja monta lasta teillä olikaan haaveissa?
Mä ainakin TÄSSÄ vaiheessa oon itse sitä mieltä et seuraavan muksun vois laittaa tilaukseen kun esikoinen on alle vuoden ikäinen. Sit jos se toisen sais alulle vähän nopeammin kuin tän niin lapsilla ois suht pieni ikäero. Se on kyllä iso JOS, voihan olla et toinenkin antaa odottaa itseään, et siinä mielessä vois alkaa yrittää sitä hyvinkin nopeesti. No, ainut mikä on varmaa että pillereitä en ala syömään kun vasta sit kun lapsiluku tuntuis olevan täynnä. Ja meillähän se toive ois siis 3 tai 4 muksua :)

Grill toivotaan ettei nyt mitään vakavampaa sentään nuo polttelut, vaan päinvastoin ;)

Hopeakissa toivottavasti hanat pysyy kiinni! :/

Hihii, kiitos onnitteluista :)

Annie, mä justiinsa koitin miettiä, mikä ois mennyt erilailla - no ainaskin mies lopetti tupakanpolton 2,5kk sitten, ei suostu uskomaan, että sillä olis ollu vaikutusta mutta kuka tietää?? Olen itse ehkä ottanut alkoholia hieman normaalia vähemmän, mutta tipaton tammikuu meni kyllä pipariksi joten ehkä sitäkään ei voi laskea. Pääosin kyllä aika samalla lailla menty, mitään droppejakaan en ole nappaillut (siis macaa tai greippimehuja tai mitä näitä nyt on :D). Hmm, muuten, isoimpana muutoksena on ehkä mun uusi työ, jossa on inhimillisemmät työajat, ennen mulla meni n 10-15 yötä /kk aina max 5h unilla. En tiedä, oisko kroppa ollut tosta sitten enempi stressitilassa / rasittunut, minkä takia ei sitten oo aiemmin tärppi käynyt?

Tai sitten mun kropalla vaan on mennyt tää 10kk aikaa toipua melkein 10 vuoden hormonaalisesta ehkäisystä, ja nyt vasta homma on toiminut miten pitää. Kuka tietää :)

Huomenna nyt kuitenkin ostamaan vielä varmistustestiä :)

Pein parin päivän tauon (vai oliko se yhen) :) Mun vanhemmat oli yökyläs ja uskokaa tai älkää, huusholli kiiltää ku ois vahattu ;) Meijän äitee on hieman tarkka siisteydestä, joten kilttinä tyttönä otin ja hinkkasin juuriharjalla koko huushollin :LOL:
Nyt kärvistelen tääl ja haistelen pitsan tuoksua! Mies ja poika syö pitsaa ja äitee laihuttaa vielki (perkeleen laihis)! :stick: No viel viikon ku jaksan, sitten lupaan itelleni et saan syödä jotain pient hyvää ja sit jatkan :) Oon tyytyväinen ihteeni kun en oo herkkuihin koskenu vaikka mahollisuuksia ois ollu! Mutta eniten täs ketuttaa se, minä laihutan ja ukko ei, mutta arvakkaa kummalla on hienommat lukemat vaakassa! Perskule sil ukolla! :mad: :LOL:

ttty mä ainakin uskallan sua onnitella, joten roppakaupalla onnea :flower:

PisaraSadetta Suapihan meit tulla moikkaamaan :) Onnea jatkoon!

Miitt pahoittelut teijän suhteen takia :hug: Voimia varmasti sinne tarvitaan! Mutta hei, eikös huomenna ole ultra? :)

Amalia ymmärrän tuskan ja ressin! Ennen ulkosta ressasin ja märehin, ei "tuu ei tuu".. Mutta toivotaan et se plussa tulee viel kummallekkin ja pysyvä semmonen :) Se on vaan nostettava nokkakohti toivoa ja toivoa että ne toteutuiski!

gallup mulla tulee oviksen aikaan yökötys kylään ja menkkojen aikana voin syödä ihan mitä vaan, mutta koko ajan pitää syödä!

Hirmuisesti onnea ttty :) Ihanaa kun tulee plussia pidempäänkin yrittäneille, se antaa toivoa!

Miitt21 hankala tilanne sulla, joten tsemppiä ja jaksamista! Tuuthan kertomaan mitä ultrassa selviää?

Mulle voipi päivittää kp1 ja yk8.. Oli odotettavissa niinkun kerroin aikasemmin. Oltiin tosi laiskoja tässä kuussa yrittämään.. Silti vähän harmittaa, tietenkin.

Nyt kuukauden niitä "ihmekapseleita" syöneenä voin todeta, että taidan hakea vielä ens kuuksi toisen satsin. Tosiaan eka kierto kun tunsin oviksen, olin vähän epävarma, että voiko olla, mutta oli se kun seuraavana aamuna oli sitten nännit niin hemmetin kipeet. Jotenkin myös tuntuu, että muutenkin tunsin kropan paremmin, vähän hassua :O Eilen tiesin, että yön aikana täti saapuu, joten tää on nyt toinen samanpituinen kierto, toivottavasti jatkossa pysyy sitten tän pituisena! :)

Ultrassa ei näkynyt yhtään mitään. Se ruskea vuoto oli juurikin keskenmeno mutta tässä elämäntilanteessa näin oli parempi :) Ollaan saatu poikaystävän kans selviteltyä asioita ja mitä luultavimmin palataan vielä yhteen. Vauvanhankinta laitetaan vähäksi aikaa jäihin, nyt laitetaan suhteen korjaaminen etusijalle. Tai yrittämällä ei ainakaan yritetä. Oon huomannu että parhaiten tärppää sillon ku ei yritä :)

• Tykkää
Reactions: pikkumyy1

Yhteistyössä