Huomenta naiset, pitkästä aikaa!
Pamsku oli kysellyt että miten menee; Kiitos kysymästä, ihan mainiosti tällä hetkellä! Työt on hieman vaakalaudalla, mutta suhteen jälkeen on ollut hienoa vain rentoutua ja puhallella sammuneita kaveriyhteyksiä uudelleen henkiin. Kumma juttu, miten suhteessa ollessa ne kaverit vain häviää jonnekkin? Älkää ikinä päästäkö kavereistanne irti miehen takia, se ei todellakaan kannata
Hopeakissalle kaunis kiitos kehuista sanavalintojen suhteen. Itsehän lasken olevani lähinnä spontaani möläyttelijä, mutta mukava kuulla että jotkin niitä jaksavat siltikin kuunnella naama peruslukemilla. Sääli sinänsä, ettei paremmin keretty tutustua, vaikutat hyvinkin sympaattiselta ja helposti lähestyttävältä persoonalta
Tsemppiä testailuihin!
lumihiutale Luin tuolta aikaisemmista viesteistä että sulla on todettu PCO. Kuule, mä olen ehkä väärä ihminen sanomaan mitään siitä ikävästä vaivasta, mutta PCO ei missään nimessä ole este raskautumiselle. Hidastaa se kyllä voi, ja todennäköisesti niin tekeekin, mutta älä anna sen häiritä sua niin että pyörittelet asiaa jatkuvasti mielessä. Mitä enemmän asiaa märehtii, sitä kurjemmalta ja toivottomammalta tilanne tuntuu. Aseta katse eteenpäin, koska kyllähän sä nyt tarvot vaikka läpi harmaan kiven jos tarve vaatii. Eikö niin? :hug:
KyyneltenHymy muistaakseni voivotteli, että porukkaa on kadonnut listoilta hänen taukoillessaan.. Minä en ainakaan lähde. Kerran, kun olen tänne itseni änkenyt ja teihin tutustunut niin ajattelin kyllä jatkaa taustalla lukemista ja seuraamista. Jos ei voi itse jännittää omasta puolestaan, niin suuntaan sen oman energiani sitten tänne teidän "riesaksi"
PisaraSadetta jäi ilmeisesti tauolle? Toivon hänelle pelkkää hyvää, ja vakaata tulevaisuutta töiden osalta!
ttty Ei VOI OLLA TOTTA! Plussa! Onnea ihan mahottomasti! Mun koko viikko parani tuosta tiedosta ihan kertaheitolla
Ihan uskomattoman ihana kuulla plussauutisia sulta :heart:
Ja ilmeisesti myös
Sachie ja
nellinu oli myöskin plussanneet, ONNEA!
Miitt, sun tilanne kuulosti ikävän tutulta. En voi sanoa että tiedän mitä teidän pitäisi tehdä, mutta tiedän miltä susta tuntuu. Keskenmeno voi joskus olla enemmän siunaus, mitä kirous. Teidän kohdalla sattui juurikin näin. Toivon, että saatte miesystävän kanssa asiat selvitettyä ja elämän tasapainoon, kyllä se lapsi sieltä tulee sitten aikanaan, kun on valmis saapumaan teidän maailmaanne.
Ja mitäpä minä muuta? No en mitään, istun kukonlaulun aikaan koneella, koko yön valvoneena. Hölmö hymy naamalla, silkasta hyvästä olosta kun teillä kaikilla on asiat jotakuinkin hyvin. Ne kenellä ei ole, niin asiat varmasti järjestyy tavalla tai toisella. Koira makaa lattialla ja ilmeisesti juoksee täysiä jossain, ainakin jalat vispaa siihen malliin että kovaa mennään. Hassu otus. Onhan tuokin ihan kiva koira, aina silloin kun se nukkuu
Elämä potkii tasaisin väliajoin päähän, mutta mitäs meikäläine pienistä. Maailmassa on suurempiakin murheita! Kuten esimerkiksi se, että mistä helvetistä löydän joskus itselleni miehen, joka jaksaa katsoa tällaista naispuolista hitleriä lopun elämäänsä? Kertokaapa se!
Ee vaiskaa. Moon ihan mukava. Ihan niinku koiraki, sillon ku nukun.
:heart:
Plussatuulia kaikille!:heart: