Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower Pahoittelut!:hug: Reippaasti vaan soittamaan, niin asiat etenee. Voin kyllä kuvitella, ettei se helppoa ole. Itseäkin jännittää jo nyt, että pitääkö sitä syksyllä hakeutua hoitoihin ja oon miettinyt jopa, että sinnittelisimme ilman apuja suunniteltua pitempään.. Tosin jos julkiselle puolelle menee, niin niissä jonoissakin taitaa mennä tovi. :/
 
Ärrrr.... :headwall: Menin sitten äsken JO testailee kun on toi maha ollut viime aikoina tosi outo ja tänään oon saanut vessassakin hypätä koko päivän, mut ei siellä nyt tietty vielä mitään näkynyt!

Sunflower: Pahoittelut. : /

Edit.
Niin ja Annie: Varmaan ihan hyvä, että välillä ottaa tän yrittämisen vähän rennommin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyyneltenhymy onko sulla tarkotus lopettaa tupakointi vai vähentää vai mitä oot ajatellut?

ikuinenkuumeilija lopetitko viimeksi raskauden ajaksi? vai vähensitkö?
Jos joku lopettanut, niin mikä on paras tapa lopettaa ilman että kertyy sitten kiloja hulluna :D?
Minäkin siis joudun myöntämään, että poltan :ashamed: Joka ilta ajattelen, että huomenna se loppuu, huomenna en enää polta yhtään, kunnes koittaa aamu ja lähden töihin, niin joka aamu sen tupakan sytytän. Meillä ei töissä saa polttaa ollenkaan uuden tupakkalain myötä. Joten kun töistä pääsee, niin kyllä se tupakka silloinkin syttyy joka ainut päivä. Nyt vielä töissä niin stressaavaa aikaa, että se on olevinaan päivän kohokohta, kun pääsee tupakalle :D Kuitenkin mulla ajatuksena lopettaa heti jos tärppää. Mutta kuinka helppoa/ vaikeeta se tuleekaan olemaan :O
 
ttty mä käytin e-pillereitä kans 15-16 vuotiaasta saakka tohon elokuuhun. Eli sellaset 9 vuotta. Mulle ehdoteltiin kanssa jossain vaiheessa sitä ehkäsyrengasta, mitä en sitten kuitenkaan koskaan hankkinut, vaan jatkoin vaan e-pillereiden syömistä. Työpaikan vaihto on ollut suunnitelmissa jo jonkusen aikaa. Tällä hetkellä joudun heräämään joka aamu 04.15, eli keskellä yötä ja siihen päälle myös fyysisesti tosi raskas työ :D Ja iltasin on aina niin paljon puuhaa, että ei pääse ajoissa nukkumaan ja vaikka sitä joskus koittaa mennä illalla tosi aikasin nukkumaan, niin silti on koko seuraavan päivän ihan rättiväsyny. Sellanen 8-16 työaika olis ihan unelma. Sais nukkuu vähän pidempään sekä jäis illallakin vielä aikaa vaikka mihin :) Mutta työllisyys täällä missä asun ja varmasti muuallakin päin suomea on tällä hetkellä tietyillä aloilla niin kuitilla, että täytyy tarkoin miettiä mihin sitä lähtee jos lähtee. Mutta tärkeinhän olis kuitenkin se oma hyvinvointi ja töissä viihtyminen :) Eli kyllä mollin sivut on melkein jokaviikkoinen vierailupaikka ;) Tosi hyvä juttu sulle kun oot saanut uuden paremman paikan :) Niin moni aina vaan kärvistelee työpaikalla, eikä malta lähteä, vaikka voisi olla paljon onnellisempi ja voida paremmin niin henkisesti kun fyysisesti jossain muualla :)
 
Ne mun "ihmekapselit" tosiaan on niitä kuningatarhyytelö kapseleita, niinkun joku tuolla muistikin :) Ite vaan en just sillon muistanu niiden nimeä kun edellistä viestiäni rustailin..

Mua kiukuttaa ja ärsyttää.. Mulle iski sitten se ihanainen flunssa, jota on ilmeisesti ollu liikkeellä. Kuumetta, pää täynnä räkää ja ihan veto pois. MUTTA meikäläinen on tälläkin hetkellä töissä, koska eihän kukaan muu tänne viitti tietenkään tulla päivystämään kun mitään ei tapahdu.. Huomenna vasta pääsen lääkäriin ja sitten on kyllä parempi jonkun raahautua mun tilalle töihin.. Olis edes hyviä selityksiä, mutta ensin ei vastata moneen tuntiin ja sitten laitetaan niin ympäripyöreitä ja tyhmiä vastauksia, että mua kiukuttaa viä enemmän. Valehtelis mielummin, että ois jotain tärkeetä :D Joo kiitos ja anteeks taas..

Oon ollu niin kamala hormoonihirviö, että sääliks käy miestä ja muita jotka joutuu mun kans kommunikoimaan :D Tänään jo hävettää eiliset purkaukset ja luultavasti huomenna tän päiväset. Hohhoi, vaikeeta olla nainen. Onneks mun mies ottaa huumorilla, vaikka sekös vasta ärsyttävää onkin :D Ja ei, mä en oikeesti oo näin kamala, tänään on vaan tällänen päivä ja huomenna toivottavasti toisenlainen..
 
Hellou!

Ei ole tätiä vielä näkynyt, enkä ole testannut. Ei ole edes vielä testiä, etten vielä tikuttele. :saint: En kyllä pystyis olemaan testaamatta! Nyt jos olis testi niin.... :kieh:

Haluan vaan jotenki jostain syystä odottaa vielä. Mahassa välillä jomotusta ja nännit todella kipeät, joten tätiläistä odottelen. :|

Minäkin tunnustan, joskus tupakka kyllä maistuu. :ashamed: Olen ennen polttanut päivittäin, mutta lopetin viime vuonna. Tykkään vihreän tupakan mausta, siksi joskus suon itselleni savukkeen, kun olen juhlimassa. :)
 
KyyneltenHymy Joo täällä vähän sama tilanne. Lopettaminen suunnitelmissa, vaan kun tietäiis miten sen toteuttaa. Ja se on totta, että näillä pakkasilla ei hirveesti tee mieli mennä ulos palelemaan. Joten eituu poltettuu läheskään niin paljoo :) Oon kans ajatellu, että kun plussa tulee, ni siihen jää viimeistään tupakka.
Hopeakissa mä myös poltan vihreetä tupakkaa. Sais edes siihen, että sillon tällön yhden polttaa, mutta tuntuu sekin olevan itselle liian mukamas vaikeeta. Vaikka kaikki aina sanoo, että helpointa on kun ei vaan polta :D Mutta se on ihan liian houkuttelevaa kun saa ne hermosauhut töiden jälkeen.
Mä just tossa tilasin seuraavaa kiertoa varten ( jos sellaista tulee ;) ) ovistikkuja, ajattelin ensimmäistä kertaa kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Heips tytsyt! Oon lukenu teitä täällä "taustalla", mutta mulla ei oo ollu oikein sanottavaa tästä vauva-asiasta. Miehelle sanoin, että ihan hyvä oikeastaan, että ajatukset on päivisin jossain muualla.. Siksipä oikeastaan hyörin tuon blogin kimpussa ja suunnittelen häitä ja koirille nahkapantahommeleita (siis niiden ompelua). :)

Ja kas kummaa, huomasin, että nyt jo kp 16 menossa!
Olin tuntevinani ovisoireita ja bonjaavinani ovislimoja tuossa kp13, mutta en uskalla sanoo oikein mitään. :D Kun ei näköjään tätä omaa kehoaan tunne.. Mutta hyödynnettiin sitten ainankin ne päivät. Ja ollaan menty tätä kiertoa sillä vähintään joka toinen -periaatteella..

Hopeakissalle ja muille jännittäjille tsempit täältäkin suunnalta!
Ja tsemppiä myös painoaan pudottaville! Nostan teille oikeesti hattua - itselläni ei itsekuri enää pidä.

Helmikuu on hyvä kuu plussata?! :popcorn:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 1.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp76/??..................19v........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


Hopeakissa......kp30/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp28/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
pikkumyy1........kp26/129..............24v.........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


Iippari..............kp20/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp17/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp15/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp15/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp12/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp11/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp7/46-160...........22v........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp7/?...................22v.........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp7/27-28............25v........yk10.................1.lapsi
neonroze.........kp5/27.................22v........yk10.................1.lapsi
Nemppis..........kp3/28-34.............20v........yk8..................1.lapsi
Sunflower11.....kp2/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Huomenta naiset, pitkästä aikaa!

Pamsku oli kysellyt että miten menee; Kiitos kysymästä, ihan mainiosti tällä hetkellä! Työt on hieman vaakalaudalla, mutta suhteen jälkeen on ollut hienoa vain rentoutua ja puhallella sammuneita kaveriyhteyksiä uudelleen henkiin. Kumma juttu, miten suhteessa ollessa ne kaverit vain häviää jonnekkin? Älkää ikinä päästäkö kavereistanne irti miehen takia, se ei todellakaan kannata :)

Hopeakissalle kaunis kiitos kehuista sanavalintojen suhteen. Itsehän lasken olevani lähinnä spontaani möläyttelijä, mutta mukava kuulla että jotkin niitä jaksavat siltikin kuunnella naama peruslukemilla. Sääli sinänsä, ettei paremmin keretty tutustua, vaikutat hyvinkin sympaattiselta ja helposti lähestyttävältä persoonalta :) Tsemppiä testailuihin!

lumihiutale Luin tuolta aikaisemmista viesteistä että sulla on todettu PCO. Kuule, mä olen ehkä väärä ihminen sanomaan mitään siitä ikävästä vaivasta, mutta PCO ei missään nimessä ole este raskautumiselle. Hidastaa se kyllä voi, ja todennäköisesti niin tekeekin, mutta älä anna sen häiritä sua niin että pyörittelet asiaa jatkuvasti mielessä. Mitä enemmän asiaa märehtii, sitä kurjemmalta ja toivottomammalta tilanne tuntuu. Aseta katse eteenpäin, koska kyllähän sä nyt tarvot vaikka läpi harmaan kiven jos tarve vaatii. Eikö niin? :hug:

KyyneltenHymy muistaakseni voivotteli, että porukkaa on kadonnut listoilta hänen taukoillessaan.. Minä en ainakaan lähde. Kerran, kun olen tänne itseni änkenyt ja teihin tutustunut niin ajattelin kyllä jatkaa taustalla lukemista ja seuraamista. Jos ei voi itse jännittää omasta puolestaan, niin suuntaan sen oman energiani sitten tänne teidän "riesaksi" :)

PisaraSadetta jäi ilmeisesti tauolle? Toivon hänelle pelkkää hyvää, ja vakaata tulevaisuutta töiden osalta!

ttty Ei VOI OLLA TOTTA! Plussa! Onnea ihan mahottomasti! Mun koko viikko parani tuosta tiedosta ihan kertaheitolla :) Ihan uskomattoman ihana kuulla plussauutisia sulta :heart:

Ja ilmeisesti myös Sachie ja nellinu oli myöskin plussanneet, ONNEA!

Miitt, sun tilanne kuulosti ikävän tutulta. En voi sanoa että tiedän mitä teidän pitäisi tehdä, mutta tiedän miltä susta tuntuu. Keskenmeno voi joskus olla enemmän siunaus, mitä kirous. Teidän kohdalla sattui juurikin näin. Toivon, että saatte miesystävän kanssa asiat selvitettyä ja elämän tasapainoon, kyllä se lapsi sieltä tulee sitten aikanaan, kun on valmis saapumaan teidän maailmaanne.

Ja mitäpä minä muuta? No en mitään, istun kukonlaulun aikaan koneella, koko yön valvoneena. Hölmö hymy naamalla, silkasta hyvästä olosta kun teillä kaikilla on asiat jotakuinkin hyvin. Ne kenellä ei ole, niin asiat varmasti järjestyy tavalla tai toisella. Koira makaa lattialla ja ilmeisesti juoksee täysiä jossain, ainakin jalat vispaa siihen malliin että kovaa mennään. Hassu otus. Onhan tuokin ihan kiva koira, aina silloin kun se nukkuu ;)

Elämä potkii tasaisin väliajoin päähän, mutta mitäs meikäläine pienistä. Maailmassa on suurempiakin murheita! Kuten esimerkiksi se, että mistä helvetistä löydän joskus itselleni miehen, joka jaksaa katsoa tällaista naispuolista hitleriä lopun elämäänsä? Kertokaapa se! :D Ee vaiskaa. Moon ihan mukava. Ihan niinku koiraki, sillon ku nukun.

:heart:Plussatuulia kaikille!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 2.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp77/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Hopeakissa......kp31/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp29/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
pikkumyy1........kp27/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp21/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp18/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp16/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp16/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp13/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp12/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp8/46-160...........22v........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp8/?...................22v.........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp8/27-28............25v........yk10.................1.lapsi
neonroze.........kp6/27.................22v........yk10.................1.lapsi
Nemppis..........kp4/28-34.............20v........yk8..................1.lapsi
Sunflower11.....kp3/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Destello Kiva kuulla, että sinullakin menee hyvin! Älä huoli, kyllä sinäkin vielä löydät itsellesi sopivan miehen, sitä ei ikään voi tietää, milloin se kävelee vastaan!:)

Hopeakissa Mitä testit sanoivat? Joko siirretään sinutkin plussanneisiin?;)

Pamsku
Hyvä, että oot saanut ajatukset pois kuumeilusta! Se kyllä helpottaa kummasti oloa, kun pystyy keskittymään johonkin muuhun, eikä tarvi koko ajan laskea päiviä. Pitääpä käydä tsekkaan taas välillä blogisi. :)

Nemppis Pikaista paranemista! Hui, tiiän kyllä tunteen, kun muuttuu hormonihirviöksi! Sitä itsekin tietää, kuinka pöliä on, muttei vaan voi itelleen mitään.:LOL: Toivottavasti tänään on parempi päivä!

Pikkumyy Tsempppiä tupakasta luopumiseen!=) Ehkä se raskaus auttaa, kun mietit vaan aina kun tekee mieli, miten polttaminen vaikuttaa siihen lapseen. Tai ainakin itse varmaan saisin siten lopetettua (en tosin oo koskaan polttanutkaan..).Tosin alkuraskaus voi olla jännää aikaa, että ehkä se tupakinhimo ei ihan heti laannu..

Grill Pahoittelut negasta, mutta onneksi sulla on vielä aikaa plussata tässä kierrossa! :) Olit muuten eilen keskiviikkona elänyt maanantaita, ainakin listan mukaan.. Hetkeksi hämmennyin päivitellessä, et mikä päivä nyt olikaan ja eikö tää ookaan keskiviikon lista!:D

Luin täältä vähän tuota Greippimehu-ketjua, ja siellä joku sano, että greippimehua juodaan nimenomaan foolihapon takia! Eli oonkohan ihan turhaan syöny greippejä ja juonu kauheaa mehua, kun syön foolihappoa purkistaki?!:kieh: Tosin foolihappo ei itsessään auta raskautumisessa, vaan vähentää alkion riskiä epämuodostumisiin, eli siinä mielessä greipin ei pitäisi lisätäkään hedelmällisyyttä... Oon tosin itse huomannu, että greippi lisää ovislimaa, joka on tärkeää hedelmöityksessä, ja oon käsittänyt, että greipit on juuri sen takia hyvänä apuna yrityksessä... Tietääkö siis joku, miten asia oikeasti on? Mitä hyötyä greipeistä on?
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Sunflower11
Greippimehusta oon lukenu sen verran että käsittääkseni se aikaistaa ovulaatiota (=lyhentää kiertoa) ja helpottaa oviksen bongaamista. Kai se jotain limakalvoillekin tekee sitten..

Kiva lukea Destellonkin kuulumisia!

Hehkutinko mä jo tänne painonpudotuksesta!? 4vkon tulos - 4,7kg!
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Myö saahaan lainaa enemmän mitä kuviteltiin! :) Ja tänää mennään kattoon talua :) Laina kii enään takaajien soveltuvuudesta!

Destello kiva kuulla sustakin :)

Annie mun mielest greippi auttaa limoihin!?

Sunflower hieno pudotus! :flower: Säkö karppasit? Mä oon vähä hiilarisel dietil viel maanantaihin asti, nyt tökkii ihan perkeleesti tää homma! Vieläku vähän sais kiinostusta nii tippuis kilot!

Hopeakissa miltä testi näyttää?

Meil on pojan kanssa siivouspäivä! Eli äiti raivaa koko ajan tavaroita ja poika levittää!
 
Täältä liittyy joukkoon yksi lisää! :)

21v ja miehen kanssa puhuttu että porukkaan sopisi hyvin uusi tulokas.. ;) Yksi lapsi siis löytyy, tyttö maaliskuussa 2v.

Toinen yrityskerta meneillään. Kp 10/29.
 
Annie, olen näitten aikaisemmin kirjoitettujen lisäksi lukenut, että greippimehu paksuntaa kohdun seinämää (limakalvoa tjsp) :D Eihän sen juomisesta haittaa luulis olevan ;) Veikkaanpa, että greipissä on enemmän c-vitamiinia kuin sitä foolihapon b-vitamiinia..

Tervetuloa mukaan Anui!:wave:

Täällä on puhuttu nyt tupakoinnista, mutta missä vaiheessa alkaa nollatoleranssi alkoholista? Lääkäriappiukkoni sanoi, että alkoholi on ensimmäisinä viikkoina kaikkein haitallisinta, vaikka monesti kuulee sanottavan ettei sillä olisi väliä (eihän sitä tiedä, koska kohdun seinämään tarttuminen tapahtuu), koska silloin kehittyvät kaikki tärkeimmät elimet.. Olen tässä siis mietiskellyt, että onko se viikko oviksesta, kun ei enää mitään uskalla maistella :O Mä en ainakaan halua aiheuttaa hallaa lapselleni tekemällä itse typeriä valintoja.. Tosin tiedän pari kaveria, jotka raskaudesta tietämättä vetäneet ihan kunnon kännit, mutta saaneet terveet lapset. Aina on kuitenkin se poikkeustapaus : /

Tupakointi kyllä ehdottomasti kannattis lopettaa ennen lasta, nimittäin voi kuulemma aiheuttaa äidille melkosta stressiä.. jos ei itse voi lopettaa sitten edes raskausaikana niin ei tunnu kovin reilulta, että pieni lapsi joutuisi jo syntyessään kärsimään vierotusoireista, joita ei itse ole voinut sietää =( Mulla toki helppo sanoa, kun itse en ole ikinä maistanutkaan. Tuntuu vaan niin sairaalta kun näkee äidin vatsa pystyssä vetämässä sauhuja tai pukkaamassa vaunuja tupakka suussa..
 
Hopeakissa: Miten kävi? :popcorn:

Destello: Mahtavaa että sullekin elämä jo hymyilee! =) Ja varmasti kaikkia se elämä aina välillä potkii päähän, enemmän tai vähemmän...

Annie: Haha, kappas! :LOL: Mikähän aivohäiriö mulle on tullut? :D Ja tosta greippimehusta en tiedä mitään muuta kun mitä täällä on puhuttu ja oon just ymmärtänyt että se vaikuttaa vaan ovikseen...

Sunflower: Kunnioitettava tulos! :) Jatka saman malliin!

KyyneltenHymy: Onnittelut lainasta! :) Jos nyt saisitte sen unelmatalon. ;)

Anui: Tervetuloa mukaan! :wave:

ON: Joop, täällä pakkasta se kiva -18 astetta (kovin pakkanen koko talvena) ja meidän opiskelijajärjestön hallitus (mihin siis kuulun) järjestää tänään opiskelijoiden talviriehan paikallisella ulkoilukeskuksella... Puuh! Eli tiedossa n. 6 tuntia ulkona, onneksi siellä sentään pääsee välillä sisälle. Mutta jos musta ei kuulu pariin päivään, niin oon sit paleltunut kuoliaaks! :D
 
Sunflower ihan mieletön suoritus tuon painonpudotuksen suhteen! :)

Tervetuloa Anui!

Miramei, alkoholin suhteen oon eläny ihan tavallista elämää koko yrityksen ajan. Tosin viime kierrossa kun oviksen bongasin niin tuli otettua hyvin hillitysti sen jälkeen, et ehkä joo sillon ei kannata mitään perseitä vetää. Ja siis ehdoton nollatoleranssi alkaa mulla sit kun plussa pärähtää testiin.
Tupakointi taitaakin olla sit yks niitä harvoja asioita mitä oisin muuttanut elämässäni jo heti yrityksen alettua, oon nimittäin kanssa kuullut noista vieroitusoireista ja stressistä mitkä vaikuttaa myös lapseen. En siis oo polttanut enää muutamaan vuoteen, silloin aiemmin lopettaminen oli mulle suht' helppoa. Täältä on taas helppo tupakoimattoman huudella, mut jos jollekin se raskaus ei oo tarpeeks hyvä syy lopettaa niin mikä sit on? Itelle riitti aikoinaan kun mietti sitä rahaa mikä tuossa menee aivan kirjaimellisesti savuna ilmaan. Ja mulla teki kans todella pahaa entisessä asunnossa vielä viime vuoden puolella kun asuin, niin katella vierestä kun naapurin 17-vuotias käy jatkuvasti maha pystyssä sauhuttelemassa :(

Grill oispa täälläkin 18 astetta :D Nimimerkillä, öisin 28, päivisin "vaan" 25..

ON: kp8 ja lääkäri tj5, nyt jo :O Oon koittanu keksii paljon kaikkee muuta mietittävää ja tekemistä viime aikoina ja näköjään se toimii. Ainakin tuohon ettei ees huomaa ajankulua, eikä tuu noita päiviä samalla tavalla laskettua
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Sunflower11
Kiitosta kaikille! :)

Kyyneltenhymy Juu karppaan. Mikä siinä tökkii? :)
Mä oon kyllä enemmän ja vähemmän karpannut nää vuodet mut nyt tosiaan täyspainoisesti keto-alakarpilla tän 4vkoa, ilman mitään repsahduksia :D

Alkoholia me molemmat käytetään tosi tosi vähän. Aiemmin tuli juotua saunakalja tai kaks kun oli sauna, nyt ei oo niin ei tuu sitäkään juotua.
Ollaan viimeks juotu vissiin marraskuussa kun käytiin ulkona. Tosin ei se nyt sovi edes tähän mun painonpudotukseen.

Tupakkaa en oo ikuna polttanu, ukko taas polttaa.
 
IHANA oli kuulla susta Destello!

Tervetuloa anui!

..ja muakin kiinnostaa hopeakisun tilanne!

Amalia nopeesti tuo 5 päivää onneks menee! Tsempit!! :heart:

ON: no nyt oiretta pukkailee. Alavatsaa nipistää niiiin kovasti! Nyt ketuttaa sen ovistikuttelun takia, että miksi en dippaillut (tai ainahin yrittänyt). Nyt en tiedä yhtään, oliko se vai eikö se ollut.
Minkä ihmeen takia en voi olla sellanen nainen, jolla oiretta vaan oviksen aikaan (selvänä) ja sitten mahdollisen raskautumisen jälkeen. Eikä näin epämääräisesti.. HUOHH!

ainiin ja piti sanoa vielä (kun en tästä voi blogiinkaan kirjoittaa), niin eilempä sitten kuulin äidiltäni ja isäpuoleltani, että siskoni (/kaasoni) oli sitten ilmoittanut, että hän ei jaksa kuunnella mitään noista häistä, häntä ei kiinnosta!
En voinut uskoa korviani. Ihminen, jonka halusin olla tukenani tässä häärumbassa, suunnitella kanssani ja ehdottaa asioita - ei haluakaan osallistua, eikä edes ilmoittanut itse minulle tätä asiaa.
Loukkasi NIIIN paljon. Isosisko on kuitenkin ollut mulle elämässä hyvin tärkeä - ollut tukena ja turvana pelottavissa tilanteissa.
Hänellä ei oo ollu koskaan mitään pidempää suhdetta (minua 1,5 vuotta vanhempi)... ja ehkä se häntä ahdistaa?
En tiedä pitäiskö tää nyt ottaa hänen kanssaan puheeksi vai mitä? Kun mulla sitte pelko persiissä, että sisko ahdistuu "hyökkäyksestä" vielä enemmän (hänellä siis hieman mielenterveydellisiä vaikeuksia).
Mitä te tekisitte? (ja hitto, kun suututtaa! En osaa tätä äidinkieltä tänään ollenkaan!! Yrittäkää kestää)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower varmaan tökkii kun siin syödään paljo rahkaa ja raejuustoa, siin on tietyt raaka-aineet millä voi tehä ruokaa. Maanatain jälkeen ku kuuri loppuis, ajattelin lisäillä sinne hieman hedelmää sun muuta, mutta kohduudella. Dietti on kyl hyä, kahessa viikossa tippu 4,9kg :) Tää viikko on menny perseelleen, ei tipu niinkään paljoa jos en saa ihme kohtausta : /

Alkoholia otan harvoin ja jos otan, se on saunassa yks lonkku ja saunan jälkeen toinen. Alkoholin ja tupakan lopetan jahka plussa parahtaa testiin, tuskin tupakkaa pystyn jättää ennen sitä. Viime raskaudessa mieskin JOUTU lopettamaan tupakoinnin, haju eto!

Mitähän ihmettä siel näytös pitää huomioida ja kysellä? Ei oo ennen ollu tollases, ei voi tietää.

Aijoo, tääl oli aamulla vaan -26 pakkasta :)
 

Yhteistyössä