Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Kyyneltenhymy: Niin sä oot siinä GFG:ssä? Mä olin syksyllä, ei oo mun juttu ei.. Karppaus on jotenkin paljon kivempaa, kun saa syödä niin paljon ettei nälkää oo (tosin ei mul kyl gfg:ssä ollu).

Täällä -22 astetta :/
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy: Kai se riippuu mitä syö sitten.Monet ruoat teen samaa muiden kanssa, mut muille lisukkeena sitten peruna /täysjyväpasta/riisi.
Onhan toki kerma kalliimpaa kuin kasvisrasvavalmiste.. Mut meillä on kyl tainnu vähemmän mennä, ku teen valmiiksi ruokalistaa ja sit ollaan jätetty (mieskin vähentänyt paljon) herkut ja cokikset ym. pois.
 
akkanen puree, täällä oli aamulla pakkasta -28, nyt ei enää ihan niin paljon. Liian kylmä, ei tee mieli astua ulos ollenkaan :)

Mutta omaa asiaa sen verran, että täällä eilen pongattu ovisplussa. Mennään aika lailla samaa kiertopäivää missä se viime kierrostakin tapahtui. Ja tuntemuksetkin on ollut sellasia, että ovis on nyt tapahtumassa/tapahtunut. Mä oon tässä kierrossa tota greippimehua juonut, että ei se ainakaan aikaistanut mulla ovulaatiota. Tiedä sitten toimiiko se :)
Nyt alkaa piinapäivät...
 
Annie24 juu kyllä se plussa testissä on sit se lopullinen ei tupakalle :) Jos ei sitä ennen pysty lopettaa :) Tietty olis hyvä kun siitä pääsis jo eroon ennen raskautta.
Viikonlopun jälkeen vois alkaa testailee sit :) en tiiä viel odotanko ens viikonloppuun vai testaisko jo tänä vkl. Lauantaina pitäis menkkojen alkaa, jos kierto normalisoitunu. Nyt on myös ne ovistikut tilattu valmiiks sit seuraavaa kiertoa varten, mikäli sellasta tulee. Toivon mukaan ei =)
 
Joo, selvisin hengissä! ;) Tuntuupa nyt tyhmältä valittaa jostain -18 asteen pakkasesta kun muilla on jopa -25 astetta. :D No mut mulle toi -18 on jo KYLMÄ!

Jnni: Onnittelut ovisplussasta ja sitten vain otatte sen hyötykäyttöön. ;)

Alkoholista: Otan jonkin verran aina n. 2-3 viikon välein ja sitten sen lisäksi saunakaljat ym. Mutta tosiaan jos se plussa sieltä tauluun pärähtää, niin stoppi on siinä. :)

Pamsku: No onpa ikävä tilanne siskosi kanssa... : / Paha nyt neuvoa tuohon juuta tai jaata kun en itse ole (todellakaan) samassa tilanteessa. Kannattaa kuitenkin yrittää selvittää tuo tilanne siskosi kanssa jotenkin, miten sen nyt itse parhaaksi näet. Ja jes, viimein pystyn kommentoimaan sun blogia! =) Arvaat ehkä aika pikaiseen, kuka olen... :D
 
Sunflower ja KyyneltenHymy, ootteko alkaneet samalla myös liikkua enemmän vai ihan pelkällä ruokavalion muutoksella ootte saaneet noin hyviä tuloksia? :)

Hopeakissa harmi että testi näytti (vielä) negaa, mutta jospa parin päivän päästä sit :)

Pamsku taitaa se sun siskos olla hieman kateellinen :O Toivottavasti on ollut vaan joku ohimenevä angsti eikä oikeesti ajattele noin!
 
Sunflower11
Amalia: No mä en oo tavallista enempää liikkunut, eli vaan hyötyliikunnat. Salille yritän päästä ens viikolla. Niinhän se on että suurin mikä vaikuttaa laihtumiseen on ruokavalio, liikunta tulee sit siinä sivussa ja sekin lähinnä terveydellisistä syistä + jos lihakset kasvaa - polttaa enempi rasvaa.
 
Sunflower11
Voiskos seuraava päivittäjä laittaa mulle tälle päivälle kp 1!

Vasta nyt alkoi kunnon vuoto joten lasketaan nyt sit tästä.. Kun ei noi 3päivää ollu oikeen mitään.. Kivaa tämmönen arpominen, et ensin tulee kirkasta verta, sit ei mitään, sit seur. päivänä tuhruttaa, mut lääkäri sano et ekasta vuotopäivästä (ei tiputtelut) lasketaan niin näin sit tehdään..
 
Noniin; nyt mulla on aikaa istuskella tässä koneella, kun mies on koululla opinnäytetyöpalaverissa ja mulla töihinlähtö vasta reilun 5h päästä.

Sunfower :hug: pahoittelut!

Tuosta siskoasiasta Grill ja Amalia, että juttelin eilen tästä äitini kanssa ja hän ei osannut sanoa juuta tai jaata; isäpuoli sanoi, että kannattaa jutella; että tiedän sitten varautua siihen, että hän ei mun kaaso olekaan. Ei sillä siis muuten mitään; mullahan on kolme kaasoa (kaksi jos siskoani ei lasketa mukaan).. :D
Kyllä aion ottaa tämän asian puheeksi; tosin en tänään enkä huomenna, sillä mulla on töitä, enkä ehdi nyt käymään hänen luonaan. Ehkä sunnuntaina sitten.

ON: mulla alavatsaa koskee ihan kamalasti.. siis nipistelee. ÄLLÖVAROITUS Eilen pupuilun aikana tuntui tosi epämiellyttävälle, kun mies meni syvemmälle. Noo, kaipa ne aivot haluaa taas kuvitella omiaan.....
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 3.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp78/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Hopeakissa......kp32/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp30/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
pikkumyy1........kp28/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp22/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp19/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp17/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp17/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp14/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp13/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160...........22v........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp9/?...................22v.........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp9/27-28............25v........yk10.................1.lapsi
neonroze.........kp7/27.................22v........yk10.................1.lapsi
Nemppis..........kp5/28-34.............20v........yk8..................1.lapsi
Sunflower11.....kp1/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Pamsku: Hihii, eipä mitään. :) Sulla on tosi kiva ja mielenkiintoinen blogi! Ja noista kivuista, mullakin on niitä aina silloin tällöin. En ole enää edes löytänyt mitään ihan yhtä ja tiettyä kaavaakaan niille... : /

Sunflower: No pöh... Sullapa menee ikävästi noi menkat. : /

ON: Tässä just arvon että koskas sitä testailis seuraavaks... Kun toi 35 on tullut ekasta yk:sta ja sen jälkeen on ollut 26 ja 30. Eli en ajatellut ihan tota 35 odotella. Ja lisäksi olettaisin et ovis olisi ollut joskus kp 16-17 kohdilla. :confused: Noh, jos malttais niin vois odotella vaikka maanantaihin (en kuitenkaan malta). :)
 
Sunflower11
Sanos muuta Grill! Hiukan rasittavaa kun tuolleen vuotaa ja ei vuoda.. Mut nyt on kyl selvät menkkakivutkin ettei jää epäselvyyttä..

Vitsit, mun tekis mieli linkata mun blogi mut :D mietin vielä ;)
 
Miramei: Kiitos peukuista, mutta...

Ei se nyt auttanut eli mulla lähti tänään kp 1 yk 5 liikkeelle. : / No mut, positiivista tässä on se, että kierto on ollut nyt viimeiset kaksi kertaa yhtä pitkä eli josko se olis alkanut tasaantua. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 4.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp79/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Hopeakissa......kp33/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


pikkumyy1........kp28/129..............24v.........yk2.................1.lapsi
Iippari..............kp24/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp20/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp18/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp18/30-33..............23v.........yk5...............1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp15/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp14/26-73...........22v.........yk6................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp10/46-160...........22v........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp10/?...................22v.........yk1................2.lapsi
Annie24...........kp10/27-28............25v........yk10.................1.lapsi
neonroze.........kp8/27.................22v........yk10.................1.lapsi
Nemppis..........kp6/28-34.............20v........yk8..................1.lapsi
Sunflower11.....kp2/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp1/26-35.............21v........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Täällä odotellaan tätiä kylään. Ei oo näkynyt vielä. Menkkakipuja on kyllä ollut jonkun verran ja olin ihan varma perjantaina, että nyt ne alkaa, mutta ei. Testi näytti ainakin tänä aamuna negaa. Jospa vielä kierto hieman sekasin.
Missä päin Suomea te muuten asustelette? Itse asun aika lähellä Nummelaa, jos paikka kertoo mitään :)
 
Grill pahoittelut. : /

Mulla on tosiaan tilanne, että lähdettiin reissuun ja unohdin sen testin messistä pois. Tänään illalla matkustan opiskelu-paikkakunnalle, jossa se odottelis. Ajattelin tehdä huomenna sen, aamulla. Tätiä ei siis ole kuulunut vieläkään, muttei ole minkäänlaisia oireitakaan raskauden suuntaan. Tiiä sitten mikä tässä pidättelee hanoja kiinni.. Toivo tietysti elää, mutta kyllä kummastuttaa. Tosiaan, tällä hetkellä kaksi kotia mulla. Se oikea koti on Ylivieska, sinne kohta pääseekin pysyvästi, kun opinnot loppuu. :)
 

Yhteistyössä