Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pahoittelut teille joilla uus kierto lähteny käyntiin :hug: josko se tuleva kierto nyt olis sitte se plussakierto! :p Kukas se olikaan joka kysy siitä mun tupakoinnista, pikkumyy tai kyneltenhymy tais olla.. niin siis mä oon kyl polttanu raskauksien aikana mut vähentäny tosi paljon kyllä.. toivottavasti teillä onnistuu lopettaminen paremmin ku mulla kun plussa pärähtää.. :) täällä viikonlopu menny tytön synttäreitä juhliessa ku tuo vanhempi neiti täytti 5-vuotta, kyllä se aika meneeki nopeesti, vastahan se oli mun ikioma pikkuvauva.
hopeakissa sulla onki jännät paikat jo, jännittävää :)
Minä oon keski-pohjanmaalta eli täällä asustellaan =)
Täällä on pupuilut jääny aika vähille tällä kierrolla, et en usko et tärppää vaikka eipähän siihen kyl tarvita kusse yks kerta :D Plussatuulia kaikille!
 
Ja hei piti lisätä, että huomasin tänään hyviä vaikutuksia pillereiden poisjättämiestä. Mulla kasvaa tukka!! Lokakuun jälkeen pituutta on tullut n. 12cm! Ja selvennykseksi siis pillereitä syödessäni tämä 12 senttiä saatu koko vuoden aikana... JESH!
Ja vaaka näytti eilen aamulla -2kg!
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Lisättäköön vielä että ovis on aikaistunut 5-6 päivää viime kierrosta ja useimmista edellisistä! Pitäisikö kiittää macaa, greippejä, gelee royalea vai mitä!? Uskomatonta :) tosin aikaisemmat ovikset perustuu tuntemuksiin, ei tikutuksiin..
 
Pamsku, mun käsittääkseni niiden "otollisimpien" päivien ajan riittäis, mutta itse olen tikuttanut mielenkiinnosta koko kierron menkkojen päättymisestä. Riippuu tosi kierron pituudestakin monta tarvii. Itse ostin pregcheckin testejä netistä (samanmerkkisiä on r-testeinäkin) muistaakseni raskauskeijusta. Hintaa oli noin 10e/10kpl -ei paha ja tyytyväinen oon ollu. Tilasin 30kpl. Luin netistä, että muutkin oli tykänny.

Muoks, tässä linkki: PREGCHECK ovulaatiotesti -liuska (10kpl) - Pregcheck raskaustesti ovulaatiotesti | Raskauskeiju.fi
 
Viimeksi muokattu:
Oon ajatellu, ettei noista keinoista voi haittaakaan olla! Tosin yritän olla realistinen ja tilasin tänään kuukupin. Jos ei tärppää, niin sitähän voi käyttää siinäkin apuna, mutta totta puhuen olen harkinnut sitä jo vuosia. Tuleehan se käyttöön -ennemmin tai myöhemmin, toivottavasti myöhemmin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 6.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp81/??..................19v........yk1...............1.lapsi
Hopeakissa......kp35/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


pikkumyy1........kp30/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Iippari..............kp25/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp22/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Miramei............kp20/33-42.............24v.........yk8.............1.lapsi
Jnni................kp20/30-33..............23v.........yk5.............1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp17/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp16/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp12/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp12/27-28............25v........yk10.............1.lapsi

Kp 1-10


neonroze.........kp10/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp8/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi
Sunflower11.....kp4/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp3/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku Niissä ovistikuissa on ohje, milloin pitää alkaa tikuttaan, esim. mun pitää 28 päivän kierrolla aloittaa kp11 (ovis kp14-16). Olen noin 4-5 päivää tikuttanut ja tikkuja on kulunut ehkä 6 per kierto.
Linkki testaamisen aloituspäivän laskuriin: http://www.clearblue.com/fi/testaamisen-aloituspaivan-laskuri.php#hold

Miramei Varmasti on maca muuttanut ovisajankohtaa.. Mullakin on macakierroissa menkat alkanut 2-3 päivää aiemmin kuin yleensä, eli ovis on ollut ajoissa. Sulla taitaa tänään olla dpo0 ja eilen oli dpo-1 ja huomenna sit dpo1, ainakin mun logiikalla..:D Eli jos eilen on ovistestit näyttänyt ovista, niin ovis on joko tänään tai huomenna. Toki tännään ne testit voi näyttää vielä vahvempia viivoja kuin eilen, jolloin ovis oiskin vasta huomenna tai ylihuomenna. :)

Hopeakissa
Joko testasit?

Grill Pahoittelut!:hug: Toivottavasti et joudu yhtä pitkään täällä roikkuun kuin minä!

Sunflower Mistä aiheesta bloggaat? Linkkaa vaan rohkeasti! :)
 
Mulla tulikin sitten vapaapäivä, että kotona oon edelleen ja vasta huomenna opisk.paikkakunnalle. :)

Kylläpä nuo kp:t juoksee taas. Alkoi jotenkin niin pelottamaan, että kierrot alkaa venymään. Aikoinaan mulla saattoi olla, tosin siis vuosia sitten, sen n. 90 päivää kierto. Toki tuolla syömishäiriöllä oli osansa silloin, mutta huolettaahan se. Tänään kipasen kyllä kaupasta testin ja testaan. Pelottaa vaan jo niin.. En tiiä miksi. Ku tavallaan luulen tietäväni, että nega sieltä tulee ja.. huoh.

Pelkkää omanapailua taas, muttakun pelottaa ja ressaa ja nyt on vielä liikaa aikaa lukea ties mitä mörkö-ketjuja.. :headwall:
 
Iippari: No ohho, mä kyllä jotain sättäsin kun päivitin tota listaa silloin eli meni sitten sun kohdalla vikaan vaikka luulin että sain kaikki oikein. :D

Mutta kiitokset vain kaikille! :) Tätikin alkaa jo kurvaamaan pikku hiljaa pois paikalta joten olen ihan kiitollinen että sekin aika on lyhentynyt 5 päivästä kolmeen. Sain tosiaan siltä kaveriltani (en muista kerroinko jo...) niitä pregcheckin ovistestejä (tais olla vielä 8 jäljellä) niin testailenpa saanko niillä tästä kierrosta jotain tulosta. Täytyy vaan tehdä tolta mieheltä vähän salaa, kun se ei tiedä että tuo kaverini tietää tästä yrityksestä ja en viitsi valehdellakaan että olen niitä vielä ostanut. Vaikeaa. :D Tai sit sanon et sain niitää kaupan päälle kun tilasin r-testejä. ;)

Hopekissa: En minäkään kyl olis malttanut odottaa, olisin vaikka kävellyt lähimpään kauppaan/apteekkiin hakee testin (huom, mullakin niihin matkaa sellanen 10km). :D Mutta tsempit sulle! :)

Ja Mirameille onnittelut ovisplussasta! :)

Pamsku: Kyllä mä suosittelen jotain "lisäainetta" testaamaan. :) Maca on kai parhaaksi todettu.
 
Hui, kp 12 menossa! Kuinkahan pitkä kierto on oikeen tuloillaan!? Huomasin et mul on vanhentuneita ovistikkuja kaapissa :D Näyttäsköhän ne viel jotain? Ehin ne tilata ennen ulkosta ja tuol kaapis ne nyt seisoo.. Raskaustestit ehin käyttää.

Pakko hehkuttaa, 3viikon kuuri loppu ja -6,5kg yhteensä :cool: Tänään herkuttelen tummalla suklaalla ja jatkan huomen taas diettiä, lisään vaan hedelmän listaan ja vihanneksia :)

Hopeakissalla on kyl rautaset hermot, vaiko malttia!? :) Ite oon ollu aina LIIAN hätänen..
 
Huomasin vasta nyt, että mun kp:t väärin listalla Nyt siis menossa KP 31.
Minä myös tilasin ovistikut valmiiksi seuraavaa kiertoa varten. Ajattelin kuitenkin huvikseen perjantaina testata ja se näytti aika haaleata, lauantaina sitten taas alkoi tummua ja eilen oli jo todella vahva viiva, yhtä vahva kun kontrolliviiva :) Joten näköjään, on sitten hiukka myöhästynyt tuo ovis. Mutta hyvä että tuli testailtua. Tänään se näytti jo sitten haaleampaa. Joten onneksi testailin :D. Nyt sitten odottelemaan vielä pari viikkoa :)
 
kp12? Nyt jo?! Tää on ollut siitä outo kierto että en oo laskenut päiviä, en oo muistanut ostaa greippimehua enkä ees ehtinyt ajatellakaan mitään muita rohtoja. Oon keksinyt tooosi paljon kaikkee muuta mielekästä tehtävää ja ajateltavaa, ihanaa kun se alkukierron ahdistunut fiilis on hävinnyt. Et nyt jos koskaan ois hyvä aika plussata, kun kaikki aina jaksaa jauhaa sitä et kun lopettaa vaan stressaamisen niin kyllä se sit tärppää.. ;) Nooh, mut katotaan mitä lääkäri sanoo huomenna, voi olla et palauttaa mut ankeaan todellisuuteen..

KyyneltenHymy oot kyllä suklaas ansainnut tuon painonpudotuksen jälkeen! :D

Hopeakissalla on kyllä tosiaan jännät ajat :popcorn:
 
Testattu on nyt toisen kerran ja putipuhtain nega jälleen. :ashamed:
Tätiä ei näy.. mitenhän kauan tässä kannattee odotella, ennenkuin ottaa yhteyttä jonnekkin? Alavatsalla on kipuiluja jo toista viikkoa ja rinnat arat kans. Aukeais vaa hanat niin pääsis odottamaan uutta kiertoa, koska kyllähän se raskaus näkyis jo.. Oivoi. :|
 
Hopeakissa: No voihan... : / Pahoittelut! :hug: Mut älä nyt ihan täysin toivoa heitä menemään. Mä kyl odottaisin tonne lähemmäs kp 50 ennen kun ottaisin yhteyttä lääkäriin, mut toki joku muu voi olla eri mieltä?

Pikkumyy: Voi hyvin olla että oon sunkin päivät sekottanut... :D Hyvä että pidät itsekin kirjaa niistä. :)

KyyneltenHymy: Vautsi! Onnea. =)
 
Kuka katsoi dokumentin Hiljaa Toivotut?

Tässä linkki:http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/dokumenttiprojekti-hiljaa-toivotut

Suosittelen ihan jokaiselle. Oli erittäin hyvä dokumentti mielestäni ja poikaystävän kans yhdessä katseltiin ja sanoi jälkeenpäin kuinka hyvä oli nähdä tuo. Minulla selkiytyi tunteet ja ajatukset, näki konkreettisesti ettei ole yksin.

Siitä pariskunnasta jolla oli koira näki jotenkin niin pitkälle kuinka paljon he tätä odottivat ja tunteet näkyivät suurempina. Kun taas pariskunnalla jolla oli kissa, alkoi olla jo pitkän yrittämisen pohjalta jo kyynisempi asenne.

Tämä koirallinen pariskunta sai mut jotenkin kyyneliin kun elin niin vahvasti mukana.
VAU! Miten mä olen näin jotenkin löytänyt sielustani puhdistuksen ja rauhan. Suosittelen ihan jokaiselle! Ja ottakaa ne miehet siihen viereen kädestä pitämään. :)


ON: Keskiviikkona pitäisi täti tulla, tai torstaina. Ja itse olen niin kyyninen, että odotan tätiä. Huomaa taas kun kaikki lähipiiristä on maha pystyssä ja poksahtaa kohta. Jopa mun paras ystäväni saa taas uuden siskon tai veljen kun isä on löytänyt taas vähän vielä nuoremman tyttöystävän..

Ja eiköhän mun maailman paras anoppi saanut mut surulliseksi kun meille tosiaan tuli kuukausi sitten toi uusi pentu ja oltiin sillon siellä kylässä niin joku tuttu ihmetteli et ai tommosen ootte hankkinu nii anoppi toteaa et joo ei ne osaa muunlaisia tehdä.. :( Ymmärrän ettei voi tietää tilannetta eikä todellakaan tarkoita mitään pahaa, ja tahtoo pelkkää hyvää mutta se kommentti se repi kyllä aika palasiksi.

No mutta joo, onnea kaikille uuteen kiertoon siirtyneille ja plussatuulia kaikille vanhassa kierrossa junnaaville. :) Halauksia! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 7.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp36/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
pikkumyy1........kp32/129..............24v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


Iippari..............kp26/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp23/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp21/33-42.............24v.........yk8................1.lapsi
Jnni................kp21/30-33..............23v.........yk5................1.lapsi

Kp 11->20


ikuinenkuumeilija..kp18/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp17/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp13/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp13/27-28............25v........yk10.............1.lapsi
neonroze.........kp11/27.................22v........yk10..............1.lapsi

Kp 1-10


Nemppis..........kp9/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi
Sunflower11.....kp5/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp4/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi
lumihiutale92.....kp1/??..................19v........yk2...............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä