Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hömelö: Jännää jännää!! ;) Mulla on peukut pystyssä, että plussa pärähtää! :heart:

Oikein ihanaa juhannusta kaikille! Mä en varmaan juurikaan ehdi täällä juhannuksena käymään, mutta testailen varmaan sunnuntaina ja tulen sitten maanantaina kertomaan kuinka kävi. ;)
 
Hömelö Kiitos onnitteluista!!! Mä tääl jännään sun tilannetta, toivotaan et se plussa sieltä pärähtää.. niinhän mullakin vaan näky eka viivanpaikka/haalee haamu... jos sul on sama tilanne.. ;)) ilmottele ku testailet! Voisin muuten huvikseen testata mitä mulla näyttää ovistestit ku tilasin niitä ison tukon ..... ja nyt ne taitaa jäää käyttämättä muuten.. :DD ilmotan tuloksista. :D

Hyvät juhannukset kaikille, mekin lähdetään nyt mökille juhannusta viettelemään!! :heart:
 
Heippa kaikki pitkästä aikaa, mä olin alkuviikon leireilemässä joten en ollut koneen ääressä :)

Onnittelut plussanneille! Ja Hömelöstä mulla ei oo epäilystäkään, meillähän on se diilikin ;)

Mä vähän jännäsin kun lähdin tosiaan sunnuntaina pois kotoa, että ehtiköhän se ovis olla ennen sitä, toivottavasti :) Ensi viikolla sitten saa ruveta jännäämään, että kuinka käy. Nyt taitaa olla kp20 menossa, kai, täytyy tarkistaa viimeisimmästä listasta!
 
Hautajaisista selvitty tai no selvitty ja selvitty...Naama ja silmät punottaa kaikesta itkemisestä. Tulin siis toivottamaan Hyvää ja Turvallista Juhannusta kaikille! Meillä se menee kotona koirien kanssa.
 
Sunflower olitpas maltillinen :D Onnea alkuviikon testaukseen! :)

Mesikämmen Onnea sunnuntaiseen testaukseen, en malta ma odottaa tulosta ;)

ttty meillä tosiaan on sopimus voimassa ;)

Epa-88 :(:hug: Voimia! Rauhallista juhannus sinulle toivottelen!

Täällä alamaha väänteitä ja tissikipuja, nivusia/ yläreisiä tänään lisäksi pakottanu..Hirvittää vähän kuin viittii juhannusta juhlia : / Onneksi mökillä voi sievästi olla kuintekin! Hyvää juhannusta kaikille!! Palaillaan ensi viikolla testailujen parissa ;)
 
Jännää Hömelö, toivotaan et sielt viel plussa tulee :)

Täs jahkaan ja jaakaan, ostanko raskaustestin vai ei.. Ostan..En.. Vaikeeta tää naisen elämä. Mul on kyl samat oireeit viimekierrossa ja sillonhan sain todennäkösesti varhasen keskenmenon. hmm..

Mutta naiset, hyvää jussia!!
 
Laretzki
Tein aamulla testin, ajatellen että varmistan sen että odottelen tässä menkkojen tuloa sitten seuraavaksi. Mutta, eipä ole tätiä tulossa kylään tässä lähiaikoina. Testiin meinaa tuli niin selkeä plussa heti kun testin dippasin, ettei siitä oikein voi erehtyä..Ja minäkin kun olin varma että tämä kierto meni harakoille. Mutta ottaen huomioon mun kouluviikot, on kierron pakko olla ollut lyhyempi kuin edellinen ja oviksen tapahtuneen aikaisemmin...Huh, huh en oikein tiiä mitä tässä sanoa enää..
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Laretzki
kekkuvekku No, viikon ja vähän päällekin ollut tosi kovia menkkamaisia juilimisia, ja laitoinkin ne alkavien menkkojen piikkiin, vaikka esim. eilen oli muutaman kerran kuin joku olisi kuumalla sukkapuikolla tökännyt suoraan sisuksiin. Tissitkin on ollut saman ajan arat, mutta tosiaan senkin laitoin menkkojen piikkiin. Ainoa, mitä hieman ihmettelin oli se, että ihan hirveä märkyyys/valkkarin määrä koko ajan, että pöksyt oli jatkuvasti märät...
 
Onnea Lare aivan hurjasti =) Ehkä se olikin just se kun olit heittänyt toivon menemään etkä odotellut ja ressaillut niin se plussa sitten tuli :)) Hienoa hienoa hienoa!

Toivottavasti täältä tulee sitten monet muut perästä että saadaan se oma plussanneiden ketjukin! Itellä alkaa kohta olla jännät ajat kanssa käsillä, jussia aion kyllä vielä juhlia huoleti ja jokusen ottaakin, kun ei näillä kp:illa (21) vielä mitään asiaa ole testaamaan jos kierto venyy sinne 33:een :)
 
Hyvää juhannusta kaikille!


Täällä ei mitään uutta, kierron keskivaiheilla mennään. Oviksesta ei tietoa, luultavasti ei tapahdu. Taaskaan. : / Seksiäkään ei päästä harrastamaan kun ei olla kotona ja siskontyttö on seurana.
 
Onnittelut plussanneille!!!! :heart: jännääää :)

Hömelölle tsempit, toivotaan että plussa tulee!

Ja sitten pahoittelut menkoista niille joilla alkaneet.. :hug:

Tänne ei mitään kummempaa kuulu. Nyt kp 22/28. Eli loppua kohti mennään, jännittää. Mutta aika rauhallisesti oon ottanu, ilman mitään suurempaa stressiä. Alamahaa nippaa ja tissit vähän kipeet. Saa nähdä.
 
Hellurei..

Huoh, tääl saatiin roskishaamu perjantaina, eli ei siis yhtään mitään! Oloja ei oo mihinkään suuntaan, nyt ootellaan menkkoja. Kierrosta ei mitää tietoa, en oo laskenu mutta kai ne menkat piti ens viikolla alkaa.

Tääl jussi meni kosteasti suvun kanssa juhlien, kuis muilla? :)
 
Laretzki ONNEA PLUSSASTA :heart: :) Ihanaa ku täällä plussattu :) Näköjään sitä voi ihan puskistakin toi plussa tulla :D

Kyyneltenhymy kuinka vanha tää sun roskishaamu oli? ;)

Pahoittelut teille joita menkat kohdanneet :hug: Ja plussatuulia teille joilla vielä mahdollisuus plussaan tässä kierrossa ;) Oikun kaikki voitais vaan jo plussata..

Täällä dpo 10, koko jussin ollu tissijomotteluja ja alamaha jomotteluja ja munisten tuikkimista.. huomenna varmaan r-testaan :) Kiitos kaikille stemmpailijoille, toivottavasti en petä teitä ;) Juhannus meni suht rauhallisin merkein pienessä porukassa mökillä, sellasta semikosteeta oli ;) Toivottavasti muillakin oli mukava jussi!
 
Mulla oli melkosen kostea jussi kanssa, ja ukkokin veti sellaset tumut etten oo ennen nähny.. :D no, sanoinki että ehkä se on hyvä nyt rymytä kun toivottavasti seuraavat vuodet joudutaan / saadaan sitten viettää lapsiystävällisiä juhlapyhiä vain parin saunakaljan kera :)

Mulla ei oo kyllä mitään oireita enkä niitä viitti tarkkaillakaan sen kummemmin, etten rupea kuvittelemaan mitään ylimääräisiä kun kyllähän niitä kaikenmaailman nippailuja sitten keksii kun oikein rupeaa vahtaamaan.. tissit on vaan pirun kipeät mutta niin ne aina on ennen menkkoja, toivottavasti nyt enteilis mieluummin jotain muuta :/ Nyt meen siis 23/27-33... Mutta kun vasta pari kokonaista kiertoa ollut niin eihän tuosta tiedä mihin se asettuu. Nyt ois niin täydellinen ajankohta raskautua että vähän jännittää ja pelottaa, ettei kuitenkaan tärppää...
 
Viimeksi muokattu:
ttty ethän sä voi olla plussaamatta ku meillä oli sopimus :D
Itekki pelkään oireiden kehittelyä taas kuten monissa kierroissa käyny.. : / Mut täytyy kyl sanoo että alamaha tuntemusten ja muhkeitten sekä jomottavien tissien toivon kertovat plussasta :D Äsken huomasin runsaahkot siniset verisuonet pinnassa rinnoissa : O Lisäksi turvotusta mutta voipi olla myös grilliherkkujen ja sipsien syytä :D Karseen väsynytkin oon ollut viime päivinä... Et tälläset oireet kehiteltyä oon kuitenkin saanu :LOL: Toivottavasti ttty plussaat :)
 
Kiitos Hömelö tsempeistä, mulla on nyt joku ihmeellinen uskonpuute... johtuu varmaan yleisestä väsymyksestä sun muusta vaikka krapulaa ei ny olekaan... kyllä tää tästä ja sopimuksenhan on pidettävä :whistle: Noi sun oireet on niin lupaavan kuuloset että sä et mitenkään voi olla plussaamatta!
 
Että on pinna kireellä.. meillä oli jussin ajan poissaollessamme meillä majailijoita, hyvää hyvyyttään varmaan tarkottaneet kitkee mun rehottavaa kukkapenkkiä ja perkele menivät kitkeen rikkaruohojen sijasta mun sinne haluamia kasvien alkuja :kieh: Ja vei mukanaan mun ihanan märy-pokkarin joka oli kesken, kysymättä lainas.. ETTÄ voi ottaa pannuun tällasetkin jutut, samanlaisia raivon fiiliksiä tulvahdellut tänään kuin silloin ku söi e-pillereitä vielä.. argh..toivottavasti eivät tulevia menkkoja enteile, jolloin pinna kireellä yleensä.. : /

ttty ymmärrän uskon puutteesi, meille kaikille varmaan aika ajoin tuttu fiilis..:hug: silloin kun sellainen fiilis tulee niin se vie kyllä kokonaan mukanaan. Siitä huolimatta peukutan sulle, vaikka itseäni ei aina tsempitkään saaneet mieltä muuttaan.
 

Yhteistyössä