Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Moonbride, mä oon joskus tilannut mammaksilta herkkiä testejä, mut apteekista ostan aina sen apteekin oman tai sitten prismasta vastaavan halvemman.

Bela88: Pahoittelut negasta, mut kerkeehän se vielä plussaksi muuttua :)

täällä kp 28 :) kierto lähenee loppuaan.. kierron pituudet tän yrittämisen aikana on ollut 31, 28, 286, 31 ja 33. Saaspa nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee.
 
Mä testasin tänään jollain predectorilla, yleensä apteekin omalla ja nyt tilasin lisää raskauskeijusta David merkkisiä liuskoja, clearbluen digillä muutaman kerran testannu. Apteekin oma ja david ainakin ollut hyviä. Ton predectorin kans joskus oli ongelmia kun ei toiminut se testi, mut oli ainut herkkä apteekissa ja nyt kyllä toimi ainakin.

Muoks. Predictor eikä predector. :D
 
Viimeksi muokattu:
Hömelö Kyllähän niitä oireita jonkin verran oli venymiskivuista väsymykseen, mutta vähällä olen päässyt :) Pitsat ja griliruuat ei oo oikein maistunu, mikä on varmaan ihan hyvä tuota painonnousua ajatellen :D

Testeistä: Mä käytin apteekin omaa ja pregcheck (tai jtn sinne päin)-liuskoja.
 
Moi!

Eilen kävin lukemas ja sitten alko taas ukkonen jyristä! Koko päivän paukutti..

hömelö sen takia kävin testissä kun öö.. alotetaas alusta :D Viimekuus oli menkat kolme viikkoa myöhäs ja sain haamuja testeihin, sit alko kirkasta verta vuotaan niukasti ja sitä sit tutkittiin onko keskenmeno vai mikä. No keskenmeno se KAI oli, ikään en varmuutta saanut, mutta vasemman puolen munasarjois oli aristusta (lievä tulehus) ja näitten takia ravasin kaks viikkoa labras. Ja viimisessä lääkärin käynissä lääkäri halus viel otattaa raskaushormoonin kun oireet viittas raskauteen ja kohdunkaulaki oli "piilossa". Lyhyt sepostus :D

Moonbride ite ostan aina prismasta halvimman testiliuska paketin, jos siihen tulee viivaa nii teen apteekin oman testin :D

Jaa tääl taitaa muutkin miettiä juhannus testailuja. Ite kans et joo, huomen testaan mut en taidakkaan. Juhannus ollaan mun vanhemmilla, en siel oikeen haluis testata.

Nyt heiluu poika imurinsa kanssa täs ja sämpylät paistuu uunissa. Tuun takasin kun saan rauhan :)
 
Sunflower aika hurja toi sun pisin kiertoa :D Aioitko testailla vasta sitten ku menkat myöhässä vai?

Bela pahoittelut negasta! Vielä kuitenkin mahdollisuus muuttua plussaksi ku kerta vasta kp 26 :)

hensq mut huippu juttu ettei roskaruokaa tee mieli :D Toivottavasti ittelläki käy halujen kanssa noi hyvä tuuri, sitten joskus :)

kyyneltenhymy aivan, nyt selkis :D Pahoittelut km:sta : / Toivottavasti seuraavan kerran saat selkeet plussan!! :)

Moonbride juhanuksen vuoksi varulta testaan joko hu tai ylihu :) Eli dpo vasta 7-8.
Noista testeistä, oon pääosin tilannu mammaksi, raskauskeiju, kotitesti- sivuilta testejä, Sofin ja Davidin testejä. Välillä apteekin omia ostanu. Tilannu aina liuskaraskaustestejä, nyt puikkoja. Nyt siis Davidin puikkoja (vaikka o-testeistä en pitänytkään) ja ammattilaiskäyttöön tarkoitettuja testejä pari. (sain kaverilta joka otti työpaikaltaan:) )
 
Päivän pidin taukoa täältä ja heti kaikkea jännää tapahtuu! :O

Tervetuloa Kyyneltenhymy! Toivottavasti sun ei tarvitse kauan täällä jännäillä! :flower:

Sunflower11, aiotko testata jossain vaiheessa vai odotatko, että menkat on myöhässä? Toivottavasti plussaat!:)

Bela88, Hömelö ja Mesikämmen plussatuulia!
Mullakin on semmoinen käsitys, että tuo ovisplussa viittaa raskauteen eli Hömelö plussaa kyllä varmasti tässä kierrossa! :D

En muista, onko tästä aiemmin jo keskusteltu täällä, mutta onko kellään ovistestien lisäksi mitään muita keinoja käytössä (greippimehu, vehnänalkioöljy jne.)? Mietin, että pitäisikö jotain sellaista yrittää tässä kierrossa. Eilen aloin ainakin syömään vitamiineja, joissa on sitä foolihappoa. Ovistestejä en kuitenkaan viitsi vielä tehdä, sillä mulla on säännöllinen kierto ja tunnen, milloin ovis on.
 
Sunflower :LOL: joo se on kyllä vähän niinku leikkis tulella ku testailee ajoissa..toivottavasti mielesi malttaa odottaa ja plussaat :D

Annie oon itse paljon tutkaillu tota ovisplussa r-testinä asiaa..:D kyl se niin on et se näyttää reilusti plussaa kun raskaana, palstoilta lukenu et testanneet päivää ennen r-testiä ovistestillä vahvan plussan! Mut ovistestit voi kuulemma näyttää vahvoja/ plussiakin varsinaisen plussan jälkeen. Itse testaillu muutamassa kierrossa ja loppukierrossa monesti vahvoja viivoja mutta ei kunnon plussaa. PCO naisilla ne voi näyttää mitä sattuu välillä, mutta mulla ei pitäis sitä olla.

Kohtu kovin arka, eilen seksin jälkeen pitkään kipee/ epämiellyttävä tunne, meinas kunnon kipukramppikin tulla kuten joskus kierron puolen välin jälkeen : / Tissit arat varsinkin nännien ymäriltä :O Huomenna tai ylihuomenna testausta, tod. näk. huomenna aamupissasta testaan, jos uskallan..
 
aikas pitkä kierto tosiaan Sunflower :D

Hömelö onnea ja rohkeutta siihen testin tekoon :)

Kutiaako muilla rinnat? Mulla on tosi kova kutina toisessa rinnassa nännin seutuvilla, mikähän lie?! Tekee mieli verille asti raapia kun kutisee nii. Täällä on muutenki oviksesta asti jääny oksetus, mietin jo et onko nyt vasta ovis mut tää jatkuu jo neljättä päivää :headwall:
 
Hömelö Tänään tein taas testin ku en osaa uskoo tätä todeks, ja nyt oli ihan tumma plussa. koitin neuvolaan jo soitella, mutta soittoaika oli jo menny...
Millon sä testaat? Mua tääl jänää teiän puolesta!!! :flower:
 
Mä ajattelin testata juhannuksena. En nyt muista kuka sitä kyseli. Mies kyllä sanoi, että odotetaan pitempään, mutta MÄ EN PYSTY!! :D

Mulla on muka alamaha koko ajan kipeenä. Välillä tuntuu, että kuvittelen vaan kaiken. :headwall:
 
Sunflower11
Mä muuten voisin testailla juhannuksena, mut haluan odottaa sinne et pisin kierron pituus on menny, eli tiistaina pitäs alkaa menkat - ke testausta jos ei ala. MUTTA edelleen sitä mieltä et kyllä ne varmasti sieltä alkavat. Onhan ne tähänkin asti.. :D
 
Arvatkaa mitä? Mä testasin ovistestillä varsin tänään iltapäivällä ennen töihin lähtöä ja siihen paukahti kunnon plussa! :D Siis testiviiva oli paljon tummempi kuin se toinen, aiemmin vain saanu tasavahvaviivaisia plussia, joten Annie ;) Ei passaa innostua liikaa, mut entistä jännittyneempänä ootan huomista r-testausta :heart:

Onnea testaukseen teille muillekin!!! Emby otetaampa neuvosta vaari ;) hyvää juhannusta sinulle!
ippe hieno juttu!! ONNEA muru :heart: Hienoa että viivat vahvistuneet noin hienosti :)

muoks. jos toi ovismegaplussa ei oo raskaudesta niin ainakin ovis täytyy olla, ja onneksi sen varalle on talletuksia tehty :D
 
Viimeksi muokattu:
No negahaan se r-testi näytti VIELÄ näillä dpoilla :) Viivanpaikan nään mutta ei sitä haamuksi voi kutsua. Samasta aamupissasta dippasin ovistestin niin edelleen vahvaa plussaa näyttää!! (siis testiviiva tummempi). Testailen uudestaan sit reilusti juhannuksen jälkeen.
Kivat tytöt ku tsemppaatte, ootte parhaita :heart:
 
Hömelö, sulla on kyllä tosi jännittävä tilanne! On kyllä ihme, jos se raskaustesti ei näytä parin viikon sisään plussaa! :)

Niin ja se olin minä, joka kyseli noista greippimehuista jne. Tässä kierrossa ajattelin huvikseen sitä greippimehua kokeilla. Ei siitä varmastikaan mitään haittaa ole..:D
 
Sunflower11
Toivottavasti osottais raskautta! :heart: :popcorn:

Mä odottelen vaan et koska tää kierto loppuu.. Tuskinpa jää tulematta menkat joten toiv. ei mee tiistaita pidemmälle se alkaminen.
 
testasko kyyneltenhymy ? ;)

Joo jännää :D Mä aivan hykertelen jännityksestä :D :D Toivottavasti seuraavaan testauskertaan se viivanpaikka muuttu plussaksi :heart: Onneksi on juhannus ja mökkireissu välissä niin aika menee nopeeta :) Laskeskelin et menkat pitäis alkaa 30.6, oviksesta laskettuna ja tämä päti viime kierrossa. Eli jos jaksan niin ootan viikon testaukseen mutta tuskin maltan niin pitkälle :D

Sunflower toivon kuitenkin että menkkasi eivät tulisikaan ;)
 

Yhteistyössä