Kakskymppiset yrittäjät 2011

Onnea plussanneille! :flower:


Mesikämmen, oireet kuulostaa lupaavalta ;) Toivottavasti plussaat!


Hömelö sama sulle, toivottavasti tulee plussa! :)


Annie24 Pahoittelut menkoista :hug:


Tuohon lisäravinnekysymykseen, mä syön Piimaata ja vahvaa d-vitamiinia. D-vitamiinin aloitin muutama kuukausi sitten, tuota toista olen syönyt pitkään. Foolihappoakin söin aiemmin, mutta sen lopetin jostain syystä. Voisi sen aloittaakin uudelleen. :)
 
Annie24 Mulle ainakin sanottiin et kannattais käyä ostamassa niitä multitabs? raskaus pillereitä, ku ne on tarkotettu kai raskautta yrittävillekkin... niis pitäis olla kaikki maailman vitamiinit. :D

Mesikämmen Kuullostaa jo ihan hyvältä, mullakin oikee tissi kipee ja nenä aina tukossa aamulla. :D eli ihan samoja. :))
 
Mä syön jtn yleisvitamiineja, joissa on foolihappoa ja kaikkea muutakin tarpeellista.

Annie24: Pahoittelut menkoista!!

IIKS! Nyt mua alko tosissaan jännittää ku sanoit ippe tuolleen.. En vaan haluis tulla taas alas kovaa ja korkealta, joten nyt pitää sit laittaa vähän jäitä hattuun! :D
 
Oiiii ihanaa, täällähän on heti plussailtu, kun olen ollut muutaman päivän pois koneelta. Onnea!! :heart:

Minulle voi päivittää kp 3/29-30

Tänne ei muuta kuuluile, uuteen yritykseen jälleen :) Jos tässä kierrossa niitä ovistestejä kokeilisi vihdoinkin!
 
Mesikämmen Millon sulla pitäis alkaa menkat?? Mullakun on ihan sekasin menkat ni testailin vaan huvikseni, varmaan 3pv ennen ku menkkojen ois pitäny tulla ja sillon näytti niitä haaleita haamuja!... Toivotaan et sulla tärppää.. Noi oireilut kuullostaa ainakin ihan samoilta kun mulla... Mulla lisäks sellasia juimasuja mahassa aina välillä... :)
 
duulia pahoittelut menkoista! :hug:

ippe: No 29.6-1.7 on ton mun kierron mukaan ne päivät, jolloin menkkojen pitäis tulla.. Vähän sekasin olen itsekkin tuon kierron kanssa ku viime kierto venähti yli 40 päivän.. Varmaan testailen ens viikolla jossain vaiheessa. En tiedä miten maltan odotella juhannuksen yli. :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 20.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp79/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp62/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli............kp57/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp56/?.............24v......yk1........4.lapsi
petrra................kp37/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Laretzki..............kp30/33............20v........yk2.......1.lapsi
Kekkuvekku.........kp24/31...........23v.......yk2........1.lapsi
Destello..............kp24/28............23v......yk1........1.lapsi
Bela88...............kp24/?...............23v.......yk1.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp21/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi


Kp 11->20


Hömelö..............kp19/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp17/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp16/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp14/36..............23v.......yk2........3.lapsi
pörrönen............kp13/21..........................yk2.........
Bubble89............kp11/27-45.........22v...................1.lapsi

Kp 1-10


Moonbride..........kp4/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp3/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp3/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp2/28............................yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp1/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Epa-88...............kp1/30.............23v.........yk3.........1.lapsi

Kp??


Ippe89...............kp?/28-40.................21v.......yv1.......1.lapsi


Mukana menossa

Huisi hippu
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Annie pahoittelut menkoista, onnea uuteen kiertoon!!

ippe oon niin onnellinen sun puolesta, sulla kuitenkin yritystä takana! samoin pettralle vielä onnen toivotuksia :heart: nousee itelläkin toiveet ku pinokamut plussaa :) ;)

tosta vitamiineista, ite ostanut Sanasolia, siinä monenlaista vitamiinia ja fooliahappoakin, olen vaan tosi epäsäännöllisesti muistanut sitä ottaa : / sen on vielä tujun hyvää :D

Täällä edelleen tissikipua, nännit herkkänä, menkkamaisia mahanjuilimisia! Toivottavasti plussan merkki, en oikein jaksa uskoa että näillä koopeillä vielä täti oireita?! Teki mieli heti testata mutta eihän se vielä näy, tänään dpo6.. Tulossa juhannus, siis juominkeja joten ei haluttas juoda jos oonkin raskaana.. Testasin tänään huvikseen ovistestillä, ku näitä oloja ja lisääntynyttä valkkaria, liki plussan sain taas?!?! ihan piirua vaille samanvahvuiset viivat, ellei olleetkin.. mitäs ihmettä.. eikai mulla voi taas ovis olla? tai sit muniksen pirulainen on jäänykki jumiin ja kroppa yrittää irrotella vielä... hö, ei voi tietää. Toivottavasti olisin jo viimein raskaana!!! seuraava olisikin jo yk 12......
 
Onpas tänne tullut paljon uusia yrittäjiä viime käyntini jälkeen.. Tsemppiä ja pitkiäpinnoja vauvatehtailuun sekä uusille että vanhoille! =)

Tarrasukkia plussanneille! =)

Meillä pysynyt pikkuinen matkassa nyt 11 viikkoa :heart: Ei tämä alkuraskaskaus ollutkaan niin jännittävää kuin ajattelin, lähinnä pitkästyttää kun ei ole ollut 8.rv jälkeen mitään ihmeempiä oireita.. Ultraan tai sydänääniin tahtois päästä joka viikko, kun ei yhtään tiedä missä mennään. Masukin näyttää lähinnä siltä että on tullut syötyä hyvin :D ..mutta hiljaa hyvä tulee...

Hömelö Toivon niin sydämenipohjasta että kohta olisi jo sinun aika plussata. :heart:
 
Hömelö: Eikös ovistesti voi näyttää raskauden? ;) Paljon plussatuulia sinulle!! +++

Omanapailu.. : Nyt tämä alkaa mennä todella jännäksi!! Mulla oli eilen illalla taas vaihteeksi pää kipeä, oksetti ja sain yhtäkkiä itkukohtauksen (!!!!).. Itku johtui siitä, kun mies muka haukkui mua. Hän sanoi vain, että näytän surkealta. :D Tänä aamuna heräsin siihen, että alamaha + alaselkä on ihan pirunkipeet. Lisäksi tänään mulla on ollut sellanen ihme seesteinen olo, että salamatkustaja on kyydissä. :O Mulle oli myös ilmestynyt 2 finniä nenään, vaikka mulla ei yleensä koskaan ole finnejä. Mua ärsyttää ihan sikana, jos nämä ei ole raskauden oireita.. Ainakaan tuota itkukohtausta en osaa millään muulla selittää.. En oikeastikkaan ole noin herkkis!!
 
Moi saapikos joukkoon tulla jännäileen?! :)

Tääl ois nyt kp 24/30-33 yk2 ja toinen haaveissa, nii ja ikää 22v

Eilen kävin verikokeis ja katottiin hcg arvo ja oli alle 1, mutta eipä se siin viel näy kai jos viimeviikolla oli ovis, tai sit se on nyt?! Mistä näitä tietää :D Oloista koitan oviksen selvittää, en tikuttele. Mies on sanonut jyrkän EI ovistikuille.
 
oi hensq ihana kuulla sinusta :) Kaikki siis hyvin, ja kuinkas muutenkaan kun pikkuinen kyydissä :heart: Eikös ole minkäälaisia raskausoireita ollut? ;) Kiitos hensq, toivon itsekkin että tämä kierto jäis viimeiseksi, liian kauan jo täällä ooteltu..

Mesikämmen Niinhän se ovistesti voi näyttää ;) Mutta monet kerrat kyllä olen loppukierrostakin vahvoja viivoja testannu, eikä mitään tarkottaneet.. : / Mut nyt vaan ihmetytti, ku ovis tyyppisiksi oireiksikin ois voinu viime päivien olot lukea, ja sitten taas ovisplussa (liki) vaikka kp 14 selvääkin selvempi plussa. Nooh luotan tuohon kp 14 plussaan, enkä perhana enään dippaile ovistikkuja :D :D
Ompas sulla lupaavat oireet ;) Toivottavasti plussaat :heart: Koska testaat..? Jännäilen sun tulosta.

Bela88 oi jännää!!! Toivottavasti plussaat, en malta odottaa tulosta :D

Kyyneltenhymy tervetuloa! :) Eihän se mahdollinen raskaus siinä näy jos oviksesta niin vähän aikaa, eihän silloin ole vielä mahdollinen pikkuinen kiinnittynytkään (siinä menee about 7pv, joskus vähemänkin). Minkäs vuoksi verinäytteissä kävit..? Onnea yritykseen, toivottavasti et kauaa joudu täällä kuumeilemaan :)
 
joo en mäkään, ennen jussia to tai pe testaan, vaikka tuskin näkyy vielä.? Onnea testaukseen!!! Oon aika varma että plussaat ;) itellä tänään tissikipu kovenee, päänsärky ja väsymys, muutenkin reka alle jääny olo..
 
No mikäs muukaan kun nega, noh nyt on vasta kp26 jos oikein muistan. Testejä tilasin, katotaan jos ehtii tulla jo huomenna, muuten on varmaan pakko hakee vielä viikonlopuksi yks apteekista. Jos ei ne menkat sit ala, mut sit säästetään ens kiertoon. :)
 
KyyneltenHymy Tervetuloa! :flower:


Mesikämmen Milloin testaat? :)


Hömelö Entäs sä, milloin testaat? :)


ON: Menkat oli ja meni, ja taisin sittenkin ottaa ne aika raskaasti. Eilen sain järjettömän raivarin kun en onnistunut peruuttamaan autolla (olen saanut aika vasta kortin) ja itkin hillittömästi noin tunnin ajan. Tuntui, että kaikki kaatuu päälle, liikaa kaikkea stressaavaa, uusia asioita ja muuta. Eikä lasta kuulunut tässäkään kierrossa.



Tänään on jo parempi olo, vähän positiivisempi mieli. Saas nähdä saanko raivarit taas auton kanssa kun lähdetään tänään asioille :D No, koitan pysyä rauhallisena.


Millä testeillä muuten yleensä testaatte?
 

Yhteistyössä