Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hitsinvitsi Sunflower, mutta maltilla vaan, josko se plussa sittenkin vielä tulisi jos menkkoja ei kuulu?

Hömelö, aika ikävästi kävi sun kukkapenkin kans! Ens kerralla sun täytyy muistaa teroittaa että missään nimessä ei sitten tarvitse koskea yhtään mihinkään puutarhassa :D

Ja joo eiköhän tää tästä.. Mulla ny ei sillä lailla pyöri ajatukset alvariinsa tän vauvaprojektin kimpussa, mutta nyt ahdistaa vähän kun se meidän tamma ultrattiin tiineeksi :)heart:) niin jos varsa pysyy kyydissä niin se syntyis sitten toukokuun alkupuolella, eikä tammaa voi jättää yksin varsomaan tietenkään niin niin.. no tästähän taisin jo tuskailla :) Mutta tässä nyt ittekkin ois sitten syytä raskautua tähän tai viimeistään seuraavaan kiertoon, tuntuis niin tyhmältä taukoakaan pitää kun ei muutenkaan tunnu onnistuvan mutta ei vaan voi vauva syntyä samaan aikaan varsan kanssa...

Oli muuten tuossa aivan ihana sukulaistyttö 2v kylässä, ei oo ikinä aikasemmin tullu sellanen fiilis että mulle kans tämmönen mutta nyt tuli :heart: alkaa vissiin tää vauvakuume ny iskeä vaikka alunperin ei semmosta ollu... tai ainaki lapsikuume, niitä vauvoja pelkään vieläki! :LOL:

Laretzki
ttty Mekin oltiin juhannuksena miehen siskon ja tämän miehen mökillä ja heillä on sellainen kolme vuotias pikkutyttö. Ja oli kyllä niin hulvatonta seurata tätä tenavaa. Oli kuulemma odottanut jo monta päivää että koska me tullaan kylään. Ja tää tyttö on päässyt selkeesti pienestä vierastuksestaan mua kohtaan eroon, kun olisi pitänyt pyyhkimään mennä vessakäynnin jälkeen :D. Tänään käydään Oulussa ja käydään taas sitten näiden luona kylässä, että saa nähä mitä tällä kertaa.

Destello
Huoh. kp 31/28 eikä menkkoja kuulu, nega testattu tänään aamulla :/

Masentaa ja kiukuttaa kun oireet olis niin just eikä melkeen, ja kuitenki testi näyttää niin negaa ku olla ja voi. Ärw.

Onnea plussanneille, ihanaa!! :flower:

Paluu arkeen viikon loman jälkeen. Itsellä oli jo hyvä fiilis yrittämisen suhteen, mutta eilen sitten alkoi jotain tuhruta. Kylläkin aika aikaisin, mutta mitäpä tuo nyt muutakaan olisi, joten kp 2/22 yk 3
Ukkokullan ilme oli niin surullinen, kun tästä oli jo niin hyvä tunne kummallakin.
Uutta koitosta... :whistle:

Elikkäs näin alkuun pahottelen etten ole kerinny käymään täällä kovin paljoa, koska meidän oma nettitikku oli huollossa ja lainatikku oli niin hidas ettei sillä viitsinyt käydä oikein millään sivulla ja sitten olin leirillä töissä eikä sielläkään paljoa koneella kerkee käymään. Seuraavat kolme viikkoa menee myös leirityössä.

Mutta siis nyt on vähän sekavat fiilikset, koska sain perjantaina ensimmäisen kerran plussan testiin ja tosiaan sillon oli jo kp 61/28, elikkäs en oikein usko sitä todeksi ku niin monta negaa tullu sitä ennen testattua. Tänään aamulla vein näytteen labraan ja sitten vasta kun sieltä tulokset saa ni uskon todeksi mitä sieltä tuleekin :)

Plussatuulia kaikille!

Hömelö kuis kävi? Teitkö uuden testin?
Roskishaamu tuli n. tunnin sisällä testauksesta.. No keskiviikkona pitäs viimestään alkaa vuoto! Tääl on alkanu närästään, liekkö rasvaset ruuat sun muut (viimeks närästäny raskaana ollessa).

Nomppeli hurjasti onnea plussasta :flower:

sunflower toivoa on viel plussasta! :hug:

Tipahtaneille iso :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Täällä on täysin asennoiduttu menkkojen tuloon, pitää viel rättipaketti hakia! En usko että tärppäs.

KyyneltenHymy äläs ny vielä täysin heitä pyyhettä kehään jos närästyskin sopis sulle raskausoireeksi niin voihan se roskishaamu jotain enteilläkin... Aina pitää pitää pienenpieni toivonkipinä yllä :p

Toivottavasti Nomppelillekin tulee plussa verikokeesta, eikös tuo nyt siltä ihan kuulostaisi :) Varovaisia onnitteluja jo!!

Muakin kiinnostaa kovasti Hömelön tilanne!

Ja olikos se Mesikämmen myös tänään testailemassa vai sekotanko mä nyt?

Kukas tekis päivitetyn listan että päästäis ajan tasalle? :D

Munkin teki mieli jo tänään mennä testiä ostamaan, mutta taidan sen hakea vasta huomenna niin keskiviikkona teen, vaikka voikin olla vähän aikasta... Mulla vaan on koulua to-pe niin sitten seuraava testi ois vasta lauantaina kun en ennen kouluunlähtöä viitsi testata jos plussa tuliskin niin en siellä pystyis mihinkään keskittymään kumminkaan, ke jos se tulis niin kerkiäisin siinä sen päivän möyhkätä asiaa ukolle ja tänne :)

Kysymys ovisoireista, kun mulla oli viime viikon sunnuntaina, siis 8 päivää sitten, tosi kipee maha ja alaselkä ihan samalla lailla ku menkkojen aikaan, voiskohan tommoset kivut aiheutua myös oviksesta? Onko jollakin kokemusta? Jos se silloin ois ollu ovis, niin näkyiskö plussa jos semmonen ois tuloillaan niin dpo10 kohdalla jo? Äh nyt alkaa tää pähkäily karata mullakin käsistä, vaikka niin oon vakuutellu että mä en liikaa näitä asioita rupee pyöritteleen ;)

Ttty, mulla ainakin on oviksen aikaa juuri samantyylisiä tuntemuksia kuin ennen menkkoja/menkkojen alussa. Tai ainakin semmoisia tuntemuksia on aina kierron puolessa välissä parin päivän ajan ja uskon sen merkitsevän ovista. En oo siis koskaan tikuttamalla varmistanut ovista.

Kyyneltenhymy, jos keskiviikkona pitäisi viimeistään alkaa, niin sulla on vielä toivoa jäljellä!

Nomppeli, onnea plussasta! Toivottavasti labrastakin tulee plussa!

Pörrönen, Bela88 ja kekkuvekku pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Destello
, vielä ehdit plussata! Toivoa on menkkojen alkuun asti!

Laretzki, onnea yllätysplussasta!

Sunflower, plussatuulia!

Hömelö, milloin testaat?

Ja minä voisin tässä joutessani päivittää. En ole kyllä koskaan aiemmin päivittänyt, mutta harjoitellaan..:)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

http://s3.hubimg.com/u/563462_f520.jpg

MAANANTAI 27.6.
Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 -> http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif

PisaraSadetta.....kp86/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp69/28...............20v.........yk2... ...1.lapsi
villabikinit...........kp63/?.............24v......yk1........4.laps i
Destello..............kp31/28............23v......yk1........1.laps i
Kyyneltenhymy....kp30/30-33......22v......yk?.........2.lapsi

Kp 21-30 http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif
Mesikämmen:.....kp28/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp26/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp24/27-32...........25v......yk3..........1.lap si
zenpu................kp23/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp21/36..............23v.......yk2........3.l apsi

Kp 11->20 http://www.cosgan.de/images/smilie/v...edene/k030.gif http://www.cosgan.de/images/smilie/v...edene/k035.gif

Bubble89............kp18/27-45.........22v...................1.lapsi

Kp 1-10 http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d030.gif http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/g010.gif

Moonbride..........kp11/33............................yv2....... ..1.lapsi
neonroze............kp10/27..............22v.........yk3......... 1.lapsi
duulia................kp10/29-30................................1.laps i
Emby^...............kp9/28............................yk5....... ..1.lapsi
Annie24.............kp8/28............24v...........yk2......... 1.lapsi
Epa-88...............kp8/30.............23v.........yk3.........1 .lapsi
Kekkuvekku.........kp4/28-31...........23v.......yk3........1.laps i
Bela88...............kp3/?...............23v.......yk2.........2. lapsi
pörrönen............kp2/22..........................yk3.........

Kp?? http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

Mukana menossa

Huisi hippu
Sunflower11
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

http://dl4.glitter-graphics.net/pub/...qxpb1lq1yg.gif

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta!

Kiitos! :flower:

Nyt on päivitetty! :) Viime päivityksestä olikin jo viikko aikaa ja paljon tapahtunut ja tosiaan ekaa kertaa päivitin, joten virheitä voi olla! Kannattaa siis tarkistaa omat tiedot, niin saadaan vaikka huomiselle jo parempi lista! :D

Noniin, nyt on r-testattu ja nega tuli..:eek: Oisin taas voinu pääni lyödä pantiksi että edes haamu tulisi :D Niinku aina :D Eka testiin tuli (siis joo olen tyhmä tein kaksi testiä :D :D ) kiusoittelevasti heti dipatessa hetkeksi selvä ohut punainen toinen viiva, joka hävisi kun testi oli loppuu asti kostunut. Sitten siihen tuli paksu, utuinen vaaleenpunainen toinen viiva (herkkyys tod.näk. 10UI/ml, en oo varma) joka myös hävisi???? Testi vanhenemassa joten tein toisen (herkkyys 20UI/ml) samasta pissasta jossa olen näkevinäni haalee haaleen viivan, mutta negaksi tulkitsen. HUOH. Eilen testasin ovistestillä jälleen vahvan plussan, ei niin nopeesti tullu kuin 5pv sitten.
Eli se mun megaovisplussa kp 21 eli 5pv sitten oisko lie ollut oikee ovis???? Sillon kp14 sain ekan selvän plussan, ja silloin ttty kuvailemia samanlaisia ovisoireita, joten ilman muuta ajattelin sen olevan ovis. Jos se olikin vasta 5pv sitten niin mahdollisuus vielä plussata, ja toisaalta nyt "alkuperäisestä" oviksesta 11pv joten vielä senkin puolesta kai mahdollisuus....

Huh, se omanapaisuudesta! :D
ttty ihan hyvin voi olla noi ovisoireita, itselläkin tulkitsin tosiaan ne ovikseksi kuten mainitsinkin jo. Ja kyllä dpo 10 voi jo näkyä, Onnea testaukseen :)

Nomppeli kovasti onnea plussauksesta!! vautsi millä koopeillä plussasit :D Eiköhän sieltä labrastakin tule iloisia uutisia takaisin!

Kyyneltenhymy kyllä sulla vielä mahdollisuus plussata, tuskin ne haamut itsestään sinne r-testeihin tulee, ainakin jotain siellä luulis olevan meneillä.. Toivottavasti plussaat vielä :)

Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 27.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp86/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp69/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp63/?.............24v......yk1........4.lapsi
Destello..............kp31/28............23v......yk1........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp30/30-33......22v......yk2.........2.lapsi

Kp 21-30

Mesikämmen:.....kp28/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp26/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp24/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp23/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp21/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 11->20

Bubble89............kp11/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp11/33............................yv2.........1.lapsi

Kp 1-10

neonroze............kp10/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp10/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp9/28............................yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp8/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Epa-88...............kp8/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp4/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
Bela88...............kp3/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp2/22..........................yk.........

Kp??/tjot

Sunflower11......??/31-33.........................yk6........3.

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Annie24: Mä päivitin sun puolesta nyt ton noin että tulee kuvat. Seuraavan kerran kun päivität, vaikka huomenna, niin paina tuota "lainaa" osiota ja poista teksin alusta hakasuleet + quote teksit ja samoin lopusta. Näin saat nuo kaikki kuvat ym. mukaan :)

Hömelö Jospa sieltä olisi kuitenkin haamu kurkkinut? Toivotaan niin :)

Olikos täällä plussanneita ja olenko vielä onnitellut... Onnea kuitenkin! :flower:

Pahoittelut menkoista kaikille jotka pahoitteluja tarvitsee! :hug:

Tänne ei mitään uutta, kohta pitää aloittaa taas terokuuri. Jotain tuhrua on pikkuisen tullut nyt välillä. Toivottavasti ei ala välivuodot taas.

Sunflower Mietinkin, että mun päivitys näytti vähän oudolta! :LOL: Nyt se sit selvisi, miksi siinä oli ne linkit. :D

Hömelö ehkä oli vielä liian aikaista testata raskaustestillä?! Sulla on kyllä ihan outo tilanne... :O Tuli myös mieleen, että oon jostain lukenut (varmaan just täältä), että ovis saattaa yrittää tulla, mut jokin jää jumiin, jolloin se ovistesti näyttää pitkään plussaa. Eli oisko sulla voinu käydä juuri niin, että ovis olisi yrittänyt olla aiemmin, mutta onnistunut vasta nyt? Toivottavasti kuitenkin plussaat tästä kierrosta, ainakin oireet viittaisi siihen!=)

Voi miten paljon tekstiä muutamassa päivässä oli ehtinyt tulla!

Ensinäkin onnittelut plussanneille! :heart:

Pahoittelut niille, joilla täti saapunut kylään! :hug:

Mä testasin eilen negan.. :/ Noo eihän tässä vielä edes menkat oo myöhässä, joten odotellaan rauhassa. Viime yö oli ihmeellinen.. Mä oksensin ja ripuloin pari tuntia.. Sitte se meni ohi! :O Yöllä mulla oli alamaha ja rinnat ihan tulessa. Todella omituista..

Sunflower11
Mie pistin Kyyneltenhymy :)

Voin autella tos päivittelyssä jos on tarvetta, sen takia kyllä vetäydyin päivittelystä pois kun halusin taukoilla täältä kuumeilusta ja "taukoilen" vieläkin, kuten huomaa :LOL:

Lisäsin itselle tuonne osion, sinne en pistä kp:tä kun en halua kp-listalle, mut et näkyy yk:t ja about kiertojen pituudet. Saapi sinne joku muukin tulla jos siltä tuntuu, mä ainakin meen tän kesän tälleen etten laskeskele ja ainakaan alku-keskikierrolla tiedä kp:stä ni on paljon stressittömämpää :)

Nyt iski täys vitutus.. Alko niin menkkamainen olo että ei varmaan kolmee päivää kauempaa mee ku täti tulee, huono mielialakin viittais tädin tuloon. Ja totta Annie toi mitä sanoit tosta oviksen jumittumisesta.. tänään oli jo ovistestissä viiva haalistunut, eli negaa.

Nyt on kyllä mieli tosi maassa, itkettää ja ottaa päähän kaikki asiat..On niin epäonnistunu olo, tiedän nyt ettei plussaa enään tässä kierrossa tule kun on niin menkkojen alku olo.. Kyllä mussa täytyy vikaa olla ku ei tärppi käy sit millään vaikka ovistaki tikuttanu ja simpat olleet "oikeeseen" aikaan liikkeellä..ihan luovutus olo.

Moikka! Juhannuksesta on selvitty ja kotona ollaan taas. Ja on kyllä ihanaa olla kotona! :)
Teki hyvää vähän reissata ja vaihtaa ajatuksia muualle.

Kiitoksia Sunflowerille päivityksistä. :)
Huomenna tulen ajatuksella lukemaan teidän jutut läpi. :)

ONNEA Laretzki! :)

Yhteistyössä