Kakskymppiset yrittäjät 2011

Voi närästys! Järki menee.. Närästää nii paljon että oksettaa ja ei oo rennietä ja maito oksettaa viel pahemmin kun närästys :headwall:

Hömelölle iso lohdutus :hug:

Pahoittelut uudesta kierrosta Bela

Ainii, teijän sanat saiki mun sormet syyhyyn.. Käynkö ostaan testin JO huomenna ja teen keskiviikkona :confused: Siinäpä vasta pulma! Se pitäs tehä omilta vanhemmilta salassa.. hmm. Oon siis pojan kanssa viikon mummulassa :)
 
Bela88: Hyvällä mielin vain uutta kiertoa kohti! Tsemppiä ja plussatuulia!! :)

ON: Alamaha ihan järkyttävän kipeä, muttei menkkamaisella tavalla.. Viikonloppuna varmaan testailen uudelleen, jos menkat ei ala. Tää loppukierto on niin piinaavaa aikaa. :D
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 28.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp87/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp70/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp64/?.............24v......yk1........4.lapsi
Destello..............kp32/28............23v......yk1........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp31/30-33......22v......yk2.........2.lapsi


Kp 21-30


Mesikämmen:.....kp29/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp27/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp25/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp24/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp22/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp12/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp12/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp11/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp11/29-30................................1.lapsi

Kp 1-10


Emby^...............kp10/28............................yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp9/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Epa-88...............kp9/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp5/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
Bela88...............kp4/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp3/22..........................yk.........

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Hömelö toivottavasti saat taas ajatukset mukavemmiksi ja pahamieli helpottaisi. Minulla ei yrityskertoja ole takana vasta kuin kolme, mutta tieto siitä etten välttämättä tule tuosta noin vain raskaaksi painaa tietysti mieltä. Olenkin koittanut mahdollisemman vähän asiasta stressailla, vaikka loppukierrosta aina jännittääkin kovasti. Pettyen.

Mesikämmen ja KyyneltenHymy testejä kehiin! :whistle:
 
Sunflower pahoittelut menkoista! :hug: Ja kiitos, kun päivitit. Minäkin voin aina välillä päivitellä, niin sen päivityksen ei tarvi olla yhden ihmisen vastuulla. Nyt varsinkaan kesällä ei voi olettaa, että kukaan ois täällä ihan joka päivä päivittämässä.

Hömelö tosi ikävä kuulla..:( Mut vielä on toivoa, kun ei menkat ole alkanut, eli plussatuulia vielä sinne!:whistle:

ON: Tää kierto tuntuu jo nyt turhalta, sillä mies ilmoitti olevansa ehkä viikonlopun reissussa ja laskurien mukaan mun ovis on juuri niihin aikoihin. :kieh: En päässyt edes huomauttaan tuollaisesta seikasta, kun ei oltu kahdestaan silloin.
 
Sunflower :hug: Ei auta kuin suunnata nokka kohti uutta kiertoa.

Tääl jättää lonkka ja polvi välille, kamalaa polttelua kun kävelee! Nyt on sit toinenki lonkka tulessa ja kamalat kuukautiskivut!!!! Eli se siit sit huomen. En ostanu edes testiä.
 
Sunflower11
Hömelö: vaikka me ollaan jokunen kierto teidän jälessä niin täällä ihan luovutusolo.. En tiedä "pahentaako" se et noi 2 aiempaa on tullu niin helposti :(
Toivottavasti ei siellä menkat ala!
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja myötätunnosta, olette ihania :) Tosiaan mahdollisuus vielä plussata, jos 6pv sitten saatu megaovisplussa olikin vasta oikee plussa, mikä myös tarkoittaa että kierto väkisinkin venyy tonne 35 hujakoille. Haluttas jo päästä uuteen kiertoon!!

Sunflower tsemppiä sinulle, sinulla ollutkin vaikeaa viime aikoina :( :hug: Varmasti pahalta tuntuu, ku edelliset tärpänneet nopeesti. Tietty sinulla odotukset olleet että tärppi käy pian kolmannenkin kanssa, ja pettymys varmaan kova ku ei niin helposti käynytkään! Mutta tahdon lohduttaa että tuskimpa tärppi enään kaukana on, ku sinulla kuitenkin kaksi lasta jo olemassaan, syystä tai toisesta tämä nyt vain odotuttanut pidempään mutta tuskin mitään "vialle" on sillä välin kerennyt mennä :) Voimia sinulle! Ei tosiaan auta kuin mennä uutta kiertoa kohden toiveikkain mielin, tärppionnea sinulle kovasti uuteen kiertoon!!

Bela tärppionnea uuteen kiertoon :)

Mesikämmenen ja Kyyneltenhymyn testailuja kovasti oottelen :) Toivottavasti molemmat plussaatte, oireet ainakin kuulostaa hyvältä :) Ja mesikämmenenhän kanssa meillä oli sopimus ;) Saa nähdä kerkeenkö itse pitää sopimuksesta kiinni vielä tässä kierrossa..
 
Hiphei! Onpa lämmin päivä :)

Ensin pahoittelut niille jotka täti on yllättänyt ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Annie, älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään, eihän 2-3 päivän tauko edes oviksen aikaan pitäisi haitata, kun tallettelee ennen sitä ja sen jälkeen! Tuon aikaahan niiden simppojen pitäisi pysyä vielä hyvissä voimissa :D se taitaa olla juurikin tuo aika, minkä välein seksiä suositellaankin harrastettavaksi kun sitä lasta yritetään (tuskinpa sitä uutterammastakaan yrityksestä kuitenkaan haittaa on ;))

Äägh, mua jännittää nyt kauheesti meidän kaikkien puolesta joilla nää testailut on melko ajankohtasia! Mä kävin ostamassa tänään apteekista apteekin oman testin ja sen clearbluen viikkonäytöllisen, TOSIN sen aion kyllä tasan tarkkaan säästää siihen että johonkin muuhun saa plussan kun sehän maksoi aivan törkeästi! Mulla ei kyllä talous kestä kovin montaa testauskertaa per kierto, kun nuo kaksikin jo maksoivat rapiat 20 euroa :p

MUTTA jos mulla oli vasta viime viikon su ovis niin onko mun mitään järkeä testata jo huomenna, kun ois dpo10 ja kp26 kun viime kierto oli 27 päivää? Pitäskö vaan kiltisti odottaa lauantaihin... jos ei menkat ala... kokoajan kuulostelen kyllä alkavia menkkaoireita... Kertokaa joku viksumpi, minkä verran noin yleensä ottaen on oviksesta kuukautisten alkamiseen? Miten mä nyt olenkin nyt aivan seonnut tän asian kanssa...

Muoks. Joku nettilähde kertoi, että yleensä kuukautiset alkaa 10-16vrk ovulaatiosta. Että kyllähän tässä sitten sais vielä odotella. Jos malttaa...
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneille onnittelut! =)

Sekä pahoittelut negan saaneille sekä tädeistä! :(

**

Täällä on ehtinyt tapahtumaan vaikka mitä sillä aikaa, kun olen ollut nettipimennossa :)

Olisi tosiaan hyvä, jos päivittäjiä olisi kaksi tai miksei vaikkapa kolmekin. :) Jos Sunflower haluaa tulla kaveriksi päivittelemään niin olisi tosi kiva? :)
 
Ja tietysti ne ON-kuulumiset, joita ei olekaan tästä kierrosta. :( Ovis on tainnut olla ja mennä jo tuntemuksien mukaan... Ehkäpä ens kierrossa parempi onni päästä talletuksille. Nyt sitten vaan odotellaan kierron loppua ja uuden kierron alkua.
 
Sunflower :hug:

Hömelö jospa se plussa sieltä vielä tulisi! :)

Tsemppiä muutenkin jokaiselle!

Tälleen pikasesti tulin vaan päivitteleen, tosi ihmeellinen ja väsynyt olo ollut. ihmeellistä (kovaa) kipua alavatsalla ollu tämän päivän kp24/28. Ei ollenkaan menkkaimaista, menkkakivut mulla säteilee aina alaselkään mutta nää tuntuu vaan nimenomaan tossa alavatsassa. auts.
 
Emby Kivan rennosti tuntuu sulla kierto alkaneen :) Mukava että tajuat olla ottamatta stressiä ja pupuilette silloin kun siltä tuntuu, voinkun itsekkin seuraavassa kierrossa vaikka noin rennosti ottaisin, taidampa tehdäkin niin :D Eipäs mulle kummempaa, tätiä odottelen ja oireista päätellen pian tuleekin. En jaksa enään ainakaan tässä kierrossa plussaa toivoa, testaan seuraavan kerran joskus ens viikolla jos menkkoja ei kuulu. Tärppi onnea sulle :)

ttty totta toi et 10-16 pv päästä kuuluis menkkojen alkaa. Kyllähän tollon dpo 10 voi jo näkyä, jostain r-testi paketista luin et voi näkyy jo 7pv päästä hedelmöittymisestä. Kaikista varmimpaa kuitenkin ois jo ottaa ku menkat myöhässä, mutta mites me kuumeilevat naiset sellaseen suoritukseen voitas ;) Jos kuitenkin vielä pari pv ootat niin tulos on varmempi, ja jos kerta testejä ei oo tuhlattavaksi asti ;) Itse pitäisin dpo 14 jo luotettavana, mutta toki tossa dpo 10 tienoilla voi näkyy haamu :) Teit niin tai näin niin onnea testaukseen :) ;)

Kyyneltenhymy voi ei, pahoittelut :O:hug:

Adalemina harmi että kierto mennyt harakoille, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

zenpu kiitos tsempistä :) Kuulostaapa oireesi lupaavilta, aiotko kp 28 r-testata vai..? Mä oon muutenkin niiiiin varma että plussaat pian :) Onnea testaukseen, milloin sitten aiotkin r-testiä dipata.. :)
 
Hömelö luultavasti kp28 meinaan testailla. Tai sitten pelaan varman päälle ja oottelen vielä pari päivää siitä, jos menkat ei ala :D
Oireet kyllä on tosi outoja, ei yhtään normaali olo. Joka asiasta meinaa tulla itkuraivari ja kaikki v'tuttaa tai itkettää :D Tänään näin telkkarista jonkun jäätelömainoksen, ja sanoin sit miehelle että nyt sun kuule täytyy lähtee kaupasta hakemaan mulle jätskiä, ja jos et mene niin mie käyn tohon lattialle pitkäkseen ja vetäsen itkupotkuraivarit :D (esikoisesta tapahtui alkuraskaudesta tälläistä, esim. teki mieli vaikka suklaata, niin itkin sitten lattialla kiroten koko maailman kun mulla ei just sillä sekunnilla ollu suklaata) no menihän tuo ukko sitte hakemaan sitä jätskiä :D

Kiitoksia tsempeistä :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 29.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp88/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp71/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp65/?.............24v......yk1........4.lapsi
Destello..............kp33/28............23v......yk1........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp32/30-33......22v......yk2.........2.lapsi


Kp 21-30


Mesikämmen:.....kp30/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp28/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp26/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp25/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp23/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp13/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp13/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp12/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp12/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp11/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp11/30.............23v.........yk3.........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp10/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp6/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
Bela88...............kp5/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp4/22..........................yk.........

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Lupaavalta kuulostaa siis zenpu, oon kyllä varma että plussaat ;)
Missäs PisaraSadetta, villabikinit ja PieniRosa..? Teillä alkaa oleen koopeet hurjanlaiset ;) Jospa teillä olis hyviä uutisia kerrottavana :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä