Kakskymppiset yrittäjät 2011

Huomenta! En nyt sitten tänään testannut kun Hömelö niin hyvin tsemppasi odottamaan, kiitos :D Huomennahan mulla pitäisi menkkojen alkaa, jos menee viime kierron mukaan (tulkitsin toisesta ketjusta että oon laskenu kiertopäivät väärin, kun menkat alko viimeks kp27 niin kierron pitäisi ilmeisesti olla 26 pvää :))

Pahoittelut KyyneltenHymylle, mutta eikös sullakin ole periaatteessa vielä kierto kesken joten ei koko toivoa menetettynä? Täällä tuntuu nyt negoja satelevan, mutta kellään ei taida vielä olla menkat myöhässäkään joten pidetään nyt kaikille peukkuja vielä!! Mä meinasin testata lauantaina kp29/26-32 ja dpo13 jos vaan maltan ees siihen odottaa... Kunpa ei vaan menkat alkaisi ennen sitä... tai siis ollenkaan :xmas:

Epa, mut sehän ois periaatteessa hyvä raskaustestien teon suhteen jos itte ois muutaman päivän jäljessä oikeista kiertopäivistä, tulis vahingossa testattua varmempia tuloksia tän hätäilyn sijaan :LOL:

Zenpu sulla on kiltti mies! Mun taitais sanoa vaan että hae itte ;) (paitsi ellei sen sattuis iteki tekeen mieli...)
 
Destello
Huomenta porukalle.

zenpu Oi että nauroin makeasti ku luin tota sun tekstiä :D Kyllä sulla on kiltti mies, kun vaivautuu tuollaiseen "uhraukseen" :) Omani olis varmaan potkassu vaan pihalle ja huutanu perään et "hae ite ja tuo mullekki" :D

mesikämmen Toivottavasti testiin tulis nyt plussaa! Tsemppiä sinne :)

Täällä kp34/28 ja olokin on mukavan mitäänsanomaton. Munasarjat vaan kettuilee, oikea antaa tuntemuksia että tökättäis hehkuvalla sukkapuikolla ja vasen kirjaimellisesti polttelee niin ikävästi että tunne on sanoinkuvaamaton. Tuntuu kuin se oikeasti olis tulessa. ARGH.
 
ttty: Haha :LOL: Niinhän se toisaalta olisi. Mä lupasin itelleni ja miehelle et tällä kertaa en testaa jos menkat ei ole myöhässä. Katsotaan sit loppu kierrosta! No onneksi ollaan sillon varmaan reissussa niin jos se unohtuisi kokonaan. Ihanaa, ensi viikolla alkaa loma loma loma!! :cool:
 
Destello no huh, koska meinaat testata? ;) eikös nuo oo oikein tyypillisiä ihmisten kuvaamia raskausoireita? :D Testiä vaan kehiin ku sulla kierto mennyt jo ylikin:) Mua alko aivan jänskättään sun puolesta :)

ttty olepas hyvä :D Näytät hyvää esimerkkiä meille muille hätähousuille ja etulinjassa mulle hätähousulle :D plussaatuulia, toi kp 29 testaaminen kuulostaa hyvältä :)

Kyllä tosiaan noita negoja satelee kuten ttty huomauttikin, tosin mahdollisuuksi vielä osalla plussata joilla kierto kesken :) jospa joku tulis ja korjais tilanteen :D
itellä pitäsi huomenna menkat alkaa jos lasketaan oviksesta (siitä ekasta :D ), viime kierrossakin 2vko oviksesta alko.. taidan viikon verran ootella ennen ku seuraavan kerran testaan, ellei menkat ala.
 
Destello ootko jo testiä tehny? Aika hyvältä nimittäin näyttää nuo kiertopäivät.. :)

zenpu :LOL: aika hauskat oireet! Jospa se meinais sitten plussaa..:D

ttty kiitos tsempeistä! Mun ei näköjään tarvikaan luovuttaa, kun ei se reissu sitten ilmeisesti toteudukaan! =)

Täällä on näköjään monella jännät päivät menossa, plussatuulia kaikille! :)

Oon nyt tässä kierrossa aatellu tilata netistä testejä valmiiksi, niin tietääkö joku, mistä testejä kannattaisi tilata ja mistä ei? Onko kokemuksia esim. mammaksin tai raskauskeijun testeistä? Entä onko puikot paljon parempia kuin liuskat? :)
 
Pahoittelut KyyneltenHymy!! :hug:

ON: Mä kävin tänään hakeen mun kaverilta kaksi laatikollista vauvan vaatteita, hoitolaukun, kestovaippoja, turvakaukalon ja jtn rompetta vielä kaupan päälle.. Kaikki tämä ILMAISEKSI!! Mä yritin tarjota rahaa, mutta ei kelvannut. :O Kaikki vaatteet tosi hyvässä kunnossa. Osassa hintalaput vielä paikallaan.. Uhkas viiä kaatopaikalle jos kukaan ei vie pois. Meikäläinen pää kolmantena jalkana hyökkäsin paikalle ja vein tavaraa pois. :D

Mulla ei ainakaan vielä oo alkanu menkat. Tällä hetkellä oksettaa, tissit kipeet ja päätä särkee (TAAS!!). Eilen mun mies olis voinu vaikka vannoa, että mun tissit on jotenkin eri näköset.. Tiiä sitten. :D Nyt mulla on sormet ja varpaat ristissä, ettei menkat alkais.
 
Destello
Hömelö ja Annie, ekan testin tein tossa kp28/28 mut näytti niin negaa ku olla ja voi, mut ajattelin sitte et enpä heitäkkään kirvestä kaivoon ennenku täti on tupsahtanut kylään. Tähän mennessä ei ole näkynyt eikä kuulunut, ja ajattelin nyt tänään käydä hakemaan lisää testejä et jospa sitä huomenna testailis kun se suositeltu 48h on mennyt jo reippaasti yli (testasin siis maanantai-aamuna). Eipä oikeastaan ees jännitä, toiveet on korkealla mut oon yrittäny pitää itteni aisoissa :D

Ite tilasin omat (edesmenneet, jotka koira söi samantien kun tipahtivat postiluukusta...:kieh:) tuolta Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta sivustolta, ja toimitus oli kyllä nopea. Ennen klo 14 kun tilaa, niin ovat seuraavana päivänä kotona, ja jos tilaa klo 14 jälkeen niin ovat sitten ylihuomenna postiluukussa. Mitään ongelmia ei ollut, ja mielestäni ihan suhteellisen edulliset hinnatkin kun vertaa apteekin testeihin kun useimmissa on vain se 1kpl puikko per paketti. Ite oon kokeillu molempia, liuskatestejä ja puikkoja ja en ole huomannut niistä mitään erikoista. Puikko on siitä puolesta kivempi että tuntuu hygieenisemmältä, ja omasta mielestä mukavampi käteen kun on hieman jämäkämpi mitä liuska. Itse suosin henk.koht tota dippausmenetelmää, enkä sitä virtsasuihkua niinkään. Jotenkin tuntuu et dippaamalla varmistaa paremmin sen ettei pissa mene yli sen MAX-viivan. <- Jos siis dippailee, niin mun mielestä molemmat tikut on ihan OK silloin. Makuasiahan se taitaa olla ennemmin :)
 
Mä peukutan sulle plussan puolesta kovasti Mesikämmen :D
Annie mä oon tilannu noista nettikaupoista, varmaan kaikista :D Niitä Davidin testejä on monet haukkuneet, ja itsekään en oo pitäny, en muista minkänimisestä noita sai.. Sit on niitä Sofin testejä, ne parempia. Ite yleensä ostanut liuskatestejä, parhaimmat ovisliuskatestit kuitenkin löytynyt Prisman hyllyltä eli nää Pregchekit :) Raskaustesteistä en osaa sanoa ku ei oo ollut valittamista niiden tuloksista, luotettavasti ainakin näyttäneet negoja :D :D En usko että r-testeillä on paljookaan eroo, tilasit sitten mistä vaan. Vaikka apteekin tuotteita pidetään kai luotettavimpina ja monet vannoo sen clear bluen digitaalisen testin nimeen. Mutta jos halvemalla haluaa ja enemän rahallansa niin sit kannattaa tilata netistä, niin mäkin oon tehny.
 
Mesikämmen Meilläkin on älyttömästi kavereilta saatuja tarvikkeita ja vauvanvaatteita, varastossa pyörivät tarpeettomina valitettavasti. Jotain tuli yrityksen alkuaikoina ostettuakin, mutta ei enää.


Destello Testaatko milloin uudestaan? :)


KyyneltenHymy Pahoittelut negasta! :(


Plussatuulia kaikille!
 
Annie mä oon tilannu raskauskeijusta noita david liuskoja ja mun mielestä hyviä. Nega on ollut puhdas nega ja plussaakin on näyttänyt, silloin tosin oli km meneillään. Mut mun mielestä hyviä, samoin ovisliuskat. :)
 
Destello
Moonbride Varmaan sitä tässä lähiaikoina testaillaan, kävin nappaamas apteekista mukaa pari apteekin omaa testiä nii kokeillaan nyt sitten illalla ja huomenna aamulla. Sen jälkeen jos näyttää negaa ja tätiä ei kuulu nii tilaillaan netistä lisää testejä ja piinataan oikeen kunnolla sitte siihen asti kunnes täti päättää tulla kyläilemään :) On meinaan halvempaa netistä tilata, ihan järjettömät hinnat apteekeissa! Halvin, eli tuo apteekin oma (1kpl puikkotesti) on täällä 7e ja rapiat päälle :eek:
 
Moi

Ite kans katoin noit netin testejä, himottas ostaa mutta tiedän et testaisin kaikki heti pois :LOL: Itsekuri loistossa :LOL:
Eilen oli kamalat menkkakivut, helpotti ku särkylääkkeen otti ja se vuotoki puuttuu. Tänää pistin merkille et tissit on arat kun poikaa kantelee. Samanlaisia oireita kun viimekuun kierrossa (sillon haamuilin).
 
Hyvä, kun tuli puheeksi noi nettikaupat mistä voi tilata testejä. Nyt viimeisintä kokemusta rikkaampana tilaan postitse kotiin testit. ;)

Täällä kärsitään ihan mielettömän pahasta siitepölyallergiasta. Parin viime päivän aikaan on tullut tosi puolikuntoiseksi ja tukkoiseksi olo. Mietin jo, että tilaisko lääkärille ajan ja saisi paremmat lääkkeet, mutta ei nyt vaan tunnu löytyvän sopivaa väliä milloin pääsisi käymään. Pitänee kuulostella oloa ja jos ei ala kotikonstein muutoksia tapahtumaan niin sitten aikaa varaamaan.

***

Täällä ei mitään sen kummempaa raportoivaa. :D
 
Mä ny sitte hätäilin kumminkin, kun jo eilen tuputettiin viiniä tuolla anoppilassa ja tänään varmaan vielä pahempi päivä sen suhteen :D Mutta negahan sieltä testiin tupsahti, ja mahakin vähän kipeä menkkamaiseen tapaan että oliko tää nyt sitten tässä ja sopimus raukesi?? No elättelen vielä toivoa kunnes punaista hulahtaa pöksyyn!

Ja piru vie mäkin kyllä tilaan testejä kotiin seuraavalla kerralla! Vaikka vakuuttelen ittelleni että ei se testaaminen tulosta muuta, niin...

PLUSSATUULIA NY HURJASTI KAIKILLE!! Täällä on ny tosi monta jännääjää :)
 
Destello
Ja huomenta kansalaiset.

Täällä jälleen tyylipuhdas nega testattu aamulla. Pitäis vissiin vielä illalla kokeilla et josko itellä olis illemmalla nuo hormoniarvot korkeammalla. Flunssakaan ei lähde, oon kohta sen pari viikkoa aivastellu niin kovasti ettei mulla oo varmaan enää aivosoluja elossa ollenkaan pääkopassa. Suht tympeetä ku oon tottunu siihen maksimissaan kahteen päivään kerrallaan jos pitää alkaa flunssaileen -.-

Huoh. Tällä hetkellä sitä toivoo et olisin kysyny äidiltä myös raskautumisesta ja raskauden alkuvaiheista siltä vielä sillonku äiti eli ja oli vielä suhteellisen hyvässä kunnossa. Ihan kaikki muut asiat tuli käytyä läpi, mut olis varmaan pitäny tajuta sillon jo kysyä että tietäis ees vähän mitä vois olla tulossa :/
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 30.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp89/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp72/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp66/?.............24v......yk1........4.lapsi
Destello..............kp34/28............23v......yk1........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp31/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Hömelö..............kp29/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp27/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp26/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp24/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp14/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp14/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp13/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp13/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp12/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp12/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp11/28............24v...........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp7/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
Bela88...............kp6/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp5/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp1/30-33......22v......yk3.........2.lapsi

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kukaan ei ollut ehtinyt vielä tänään päivittää, niin harjoittelin sitä taas itse. Tällä kertaa sain kuvatkin mukaan!:)

Kiitos raskaustesti-vinkeistä! Pitää heti ensi viikolla tilata, niin pääsee sitten testaan, jos on kierron loppuvaiheessa epävarma olo siitä, tuleeko menkat vai ei...

Destello ja ttty pahoittelut negasta! Toivottavasti seuraava testi jo näyttäisi plussaa!

Mesikämmen ja Kyyneltenhymy plussatuulia teillekin! :)
 
No mulla ei ole ainakan vielä menkoista tietoa, vaikka vähän maha välillä tuntuu siltä että voisivat alkaakin! Toivo elää!

Pörrönen, meidän tamma ultrattiin tiineeksi joten sillä olisi laskettu aika sitten toukokuun alkupuolella :heart: Jos vaan nyt kaikki menee hyvin... Kaksi kertaa sitä siemennettiin samaan kiimaan (eli samaan ovulaatioon ;)) kahden päivän välein ja tärppäsi! Oispa itelläkin noin helppoa :)
 
Pahoittelut negoista ttty ja Destello :hug: ja Destellolle pahoittelut äidin menettämisestä : /
Kylläpä tänne lisää plussia kipeesti kaivattas! Oispa tosiaan yhtä helppoo hommaa ku toi hevosten siittäminen :D :D
Mesikämmenelle onnea testaukseen:D terveisin toinen menkaton :D
Adalemina harmi että allergia sinua kiusaa : / Kannatta varmasti paremmat lääkkeet hommata. Miehellä heinänuha ja sekin kovin tukossa yleensä kesäisin, kokeili ihan apteekista ilman reseptillä saatavia eri allergialääkkeitä vaihtaa ja koki hyväksi Telfastin. Voithan kokeilla itse vaihtaa toiseen tuotteeseen, apteekistakin saa hyvin tietoa! Toki lääkäristä voi tehokkaammat dropit saada.

ON menkkoja odotan tälle päivää alkaviksi, jotain pientä oloa on mutta ei juuri mitään. Saapa nähdä. Toivottavasti eivät kesken uimareissun ainakaan ala : /
 
ttty: Hienoa! Onko tamman eka varsa? Tämä vuosi ollut ehkä hieman valoisampi, mutta muista miten viime vuonna etsittiin vähän väliä keinoemiä. Toivottavasti koko aika menee hyvin :)
Ja toivottavasti päästään jossain vaiheessa 'samaan kerhoon'
 
Hellurei.

Negan saanneille :hug:

Destello onko ketään muuta kenenkanssa jutella raskauksista ym? Tätejä?

Tänne pörähti ihan huomaamatta kp 1, mutta se oli tiedossa joten en jaksa hakata päätä seinään! Mutta nyt alkaa yk 3 :headwall: Luulin että seuraava tulis yhtä helposti kun edellinen, eli yks tökkäsy koko kierrolla ja se oli siin. Nooh, toisaalta ei haittaa vaik vasta elokuussa plussais nii sit taitas olla toukokuus laskettuaika :) Poijalla oli LA vappuna :)
 

Yhteistyössä