K
kotiäiti76
Vieras
Elikkä tarina tämä.. eka lapsi 1,10 v ja toinen 1kk vanha. Muuten kaikki menee hienosti päivässä, ongelmia tuottavat lähinnä imetys hetket vauvan kanssa kun olemme keskenämme. Päivät vauva suuremmaksi osaksi nukkuu ja yönsäkin hienosti, välillä syö. Illalla alkaa tankkaus siinä 16-17 välillä ja jatkuu 20-21 asti. Tähän ajoittuu vaikeat ajat nuorimmaisen kanssa... Kun vauva tississä riippuu ja syö ja pitäs välillä huomioida vanhempikin kun vielä syliä kaipaa ja ruokaakin suuhunsa.. Vauva viihtyy hetken sylistä poissa kun juuri ehdin leikkiä/ruokkia/huomioida vanhempaa. Ja kohta mamma taas istuu sohvalla imettämässä ja samalla yritän piirtää ja leikkiä tytön kanssa. Sitten kohta kaksi vuotiaalla on jo havaittavissa uhmaakin ja pinna kiristyy itsellä äkkiäkin kun ei enää loppu illasta jaksais mitään ylimääräisiä huuto kohtauksia ja huomion jakamista...Joskus itken illan päätteeksi kun huudon kanssa olen laittanut kaksvuotiaan nukkumaan. Välillä karjun, ole hiljaa...
ja tuon tuostakin ärähdän..
Isäntä tekee kaksvuoro työtä ja yrittää auttaa sen minkä jaksaa.. Käyttää tytön ulkona kun jaksaa tai kerkee..
Niin että onko kellään samanlaisia ongelmia jaksamisen kanssa? Miten olette selvinneet? Hakenut apua? Jättäneet siivoamatta kotia? Itse kun olen " hullu" siivoamaan ja yritän paeta aina kun mahdollista siivouksen pariin..Kun sekin on tehtävä...Miestä en saa siivoamaan kun kerkiän siivota ennenkuin aloittaakaan :/
Pitäs nyt saada jotain tehtyä itelle ennenkuin lapset kärsii äiskän ärinöistä tai kärsii jo... auttakaa, vinkkejä kaipaa..Ei kestä tätä syyllisyyttä. :ashamed:
Isäntä tekee kaksvuoro työtä ja yrittää auttaa sen minkä jaksaa.. Käyttää tytön ulkona kun jaksaa tai kerkee..
Niin että onko kellään samanlaisia ongelmia jaksamisen kanssa? Miten olette selvinneet? Hakenut apua? Jättäneet siivoamatta kotia? Itse kun olen " hullu" siivoamaan ja yritän paeta aina kun mahdollista siivouksen pariin..Kun sekin on tehtävä...Miestä en saa siivoamaan kun kerkiän siivota ennenkuin aloittaakaan :/
Pitäs nyt saada jotain tehtyä itelle ennenkuin lapset kärsii äiskän ärinöistä tai kärsii jo... auttakaa, vinkkejä kaipaa..Ei kestä tätä syyllisyyttä. :ashamed: