Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:EVVK!!!!!!!!!! lätkä pitäs kieltää lailla.
ai miks?![]()
jääkiekko on hieno laji![]()
![]()
nii, onhan se hienoo ku äijät mättää toisiaan ja luistelee kilpaa mustan pienen kiekon perässä! se on kyl juu katsomisen arvoista ehdottomasti. On vissii vähän tyhmiä? eikö ne oo tajunnu että niille kaikille vois antaa oman kiekon, ni ei tarvis yhdestä tapella?
Alkuperäinen kirjoittaja töllökii:Tilanne? Kertokaa, en jaksa töllöä aukasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja töllökii:Tilanne? Kertokaa, en jaksa töllöä aukasta![]()
Kärpät johtaa 4-1
Alkuperäinen kirjoittaja töllökii:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja töllökii:Tilanne? Kertokaa, en jaksa töllöä aukasta![]()
Kärpät johtaa 4-1
Edelleen siis. Kauan peliä jäljellä?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:EVVK!!!!!!!!!! lätkä pitäs kieltää lailla.
ai miks?![]()
jääkiekko on hieno laji![]()
![]()
nii, onhan se hienoo ku äijät mättää toisiaan ja luistelee kilpaa mustan pienen kiekon perässä! se on kyl juu katsomisen arvoista ehdottomasti. On vissii vähän tyhmiä? eikö ne oo tajunnu että niille kaikille vois antaa oman kiekon, ni ei tarvis yhdestä tapella?
se nyt on urheilulaji siinä ku muutkin, en mäkään ymmärrä miten joku viittii juosta tai hiihtää jotain 50km matkaa räkä poskella, ja joku vielä kattoo sitä![]()