Kaikki laittaa nyt töllöt auki ja katsoo kun KÄRPÄT voittaa mestaruuden!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOTL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
EVVK!!!!!!!!!! lätkä pitäs kieltää lailla.

ai miks? :o

jääkiekko on hieno laji :D :D

nii, onhan se hienoo ku äijät mättää toisiaan ja luistelee kilpaa mustan pienen kiekon perässä! se on kyl juu katsomisen arvoista ehdottomasti. On vissii vähän tyhmiä? eikö ne oo tajunnu että niille kaikille vois antaa oman kiekon, ni ei tarvis yhdestä tapella?

se nyt on urheilulaji siinä ku muutkin, en mäkään ymmärrä miten joku viittii juosta tai hiihtää jotain 50km matkaa räkä poskella, ja joku vielä kattoo sitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
EVVK!!!!!!!!!! lätkä pitäs kieltää lailla.

ai miks? :o

jääkiekko on hieno laji :D :D

nii, onhan se hienoo ku äijät mättää toisiaan ja luistelee kilpaa mustan pienen kiekon perässä! se on kyl juu katsomisen arvoista ehdottomasti. On vissii vähän tyhmiä? eikö ne oo tajunnu että niille kaikille vois antaa oman kiekon, ni ei tarvis yhdestä tapella?

se nyt on urheilulaji siinä ku muutkin, en mäkään ymmärrä miten joku viittii juosta tai hiihtää jotain 50km matkaa räkä poskella, ja joku vielä kattoo sitä :D

Niinpä! Jokainen löytää sen oman lajinsa mitä seurata/harrastaa, ilman että pitää v*ttuilla toisten mieltymyksistä.

Mut poika tuli pohjoiseen, hieno homma. :heart:
 

Yhteistyössä