Musta se salkkarit on vain tosi huono ohjelma. En ymmärrä sen viehätystä, enkä ymmärrä mitä hyötyä minun lasten on sitä katsoa? Ei sen kummempaa. Mutta painotettakoon!!! Mulle on aivan sama mitä teillä katsotaan, en syyllistä, eikä kiinnosta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:siis, oikeesti. mikä teistä tekee salkkareista niin pahan ohjelman, eyyei lapset voisi sitä katsoa? antakaa joku joku esimerkki!! kiitos
Laatu :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:ai, miksi on kyseenalaista kattoo alkkareit?