Minkäikäisiä lapset ovat olleet kun olet alkanut laittaa joulukoristeita, hankkinut joulukuusen ymv. ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Retiisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai TÄMÄN takia joidenkin mielestä vasta lapsi tekee joulun tunnun! Todella hämmästyttävää että jollakin todellakin joulun koristelut korreloivat sen kanssa, onko taloudessa lapsia :o. Enpä ikinä olisi uskonut. Kyllä minä, lapseton 16 vuotta omillani asunut ihminen olen joka ikinen joulu kotini koristellut. Jep. ihan itsekkäästi itseni iloksi :D!

Kyllä meilläkin on koristeltu vaikka miehen kanssa kaksistaan ollaan oltu. Tänä vuonna toki koko joulu on entistäkin erikoisempi koska se tulee olemaan meidän esikoisen ensimmäinen. Esikoinen ei ole vielä syntynyt mutta laskettu aika on ensi kuussa joten ikää hänellä tulee olemaan 2 - 3 kk.

Me taidettin ekan kerran isommin koristella kun lapsi oli 1-vuotias, ennen sitä oltiin yleensä matkoilla tai kylässä. Vaikka lapsi ei mitään tajuaisikaan, niin tulee ainakin itselle joulutunnelma ja onhan siitä sitten kuvatkin muistona.

Meillä koristeltiin kotia kun olin pieni. Isompana ei enään, enkä ole tehnyt sitä omassa kodissakaan. Jouluvalot ja kynttilöitä on pimeyttä karkoittamassa suunnilleen marraskuusta helmikuuhun eli varsinaisesti joulun vuoksi ei ole nekään :)

Viime jouluna olin raskaana ja silloin iski joku vimma saada valkoinen muovikuusi koristeineen, mutta en löytänyt sopivan kokoista ja siihen jäi sekin koristelu. Eli tavallaan lapset minullakin laukaisi uudestaan jonkun koristelu vimman.

Kamalaa jos olis pitänyt jättää koristelematta koko 15 vuotta jotka asuin omillani ennen lapsia! Aina on kuules koristeltu ihan itseni takia, mitä se joulu on ilman joulukrääsää ja -valoja??

Yhteistyössä