Kaikki laittaa nyt töllöt auki ja katsoo kun KÄRPÄT voittaa mestaruuden!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOTL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
EVVK!!!!!!!!!! lätkä pitäs kieltää lailla.

ai miks? :o

jääkiekko on hieno laji :D :D

nii, onhan se hienoo ku äijät mättää toisiaan ja luistelee kilpaa mustan pienen kiekon perässä! se on kyl juu katsomisen arvoista ehdottomasti. On vissii vähän tyhmiä? eikö ne oo tajunnu että niille kaikille vois antaa oman kiekon, ni ei tarvis yhdestä tapella?
 

Yhteistyössä