kaikki kenellä inhottava anoppi,tähän pinoon...argh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kysymys teille:

Kuinka paljon olette tekemisissä anopin kanssa? Kuinka usein lapset näkee mummoa?

Itsellä nykyään huonot välit ja en haluaisi tavata kyseistä ihmistä enään ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan anoppi minkä teit;8322413:
kysymys teille:

Kuinka paljon olette tekemisissä anopin kanssa? Kuinka usein lapset näkee mummoa?

Itsellä nykyään huonot välit ja en haluaisi tavata kyseistä ihmistä enään ollenkaan.

Näen anoppiani n. 4-5 krt vuodessa kun "änkeäävät" meille appiukon kanssa. Itse en ole käyny heillä 4 vuoteen. Lapset näkee hieman useammin mutta mitä isommaksi lapset kasvaa niin sen vähemmän.

Kenellä on inhottava miniä ? :D ei päästä lapsia mummolaan ja jos päästää, haukkuu poikasi sen jälkeen ja koko suvun. Samalla katkaisee muun suvun välit ja vaatii itselleen erityiskohtelua.

No, minulla on aika inhottava. Anoppi vetänyt jostain herneen nenään, eikä käy meillä ollenkaan enää vaikka tulisi kaupunkiin (asuu toisella paikkakunnalla), ex-minjänsä luona kyllä käy ja soittelee...mutta eipä siinä mitään, en väkisin kenenkään seuraan tuppaudukkaan :D

Myönnän, en varmaan ole helppo miniä minäkään. Mutta 12 ekaa vuotta vaan hymyilin vaikka mitä appivanhemmat sanoivat. Lapsilla silmälasit niin sekin oli minun syytä. Sitte arvelin että hitto tää saa riittää.

minä tänne heti!
kohta 2vuotta kuunnellu anopin ilkeilyä ja sitä miten paska ihminen olen enkä lainkaan tarpeeksi hyvä heijän pojalle. sukunikin on tietenkin ihan kamalaa ja minut huonosti kasvatettu. toissa päivänä katkasin lopullisesti välit. kuulu varmaan naapuri kuntaan asti miten ilmaisin itseäni kun anoppi soitti pojallensa kuinka minut pitää jätää koska olen ilkeä ja halua erottaa äidin ja pojan! :headwall: ja heitä en kunniota kuulemma yhtään kun verhotkin vaihdoin minun ja miehen kodista häneltä kysymättä! ja kielsin heidän koiraansa repimästä meidän mattoja kun olivat viimeksi kylässä.
kauhea lehmä.
en olisi halunnut katkaista välejä, mutta nyt totaalisesti loppu hermot. kaks vuotta olen kuunnellu sitä miten huono ihminen olen ja miten en mitään osaa. enkä missään nimessä kelpaa heidän pojalleen. ei jaksa enää jotain kunnioitusta minullekin.
anoppi ei siedä edes perheeltään sitä että ovat hänen kanssaan eri mieltä. kaikkien pitää olla hänen kanssaan samaa mieltä. ja jos ei ole niin ämmä laittaa hirveän esityksen pystyyn niin johan appiukko ja mieheni taas kumartelevat hänen jaloissaan ettei äidillä vain ole paha mieli.
mies yrittänyt äidilleen puhua siitä miten minua kohtelee, mutta anoppi oli sitä mieltä että miehen olisi pitänyt valita paremmin ja jättää minut heti.
poikansakin haukkuu vähintään kerran viikossa kovin sana kääntein, mutta eihän mieheni välitä koska haluaa pysyä väleissä äitinsä kanssa! mikä sinäänsä ihan ymmärrettävää.
mieheni oli viime viikolla kuumessa, niin anoppi oli tunkemassa tänne häntä hoitamaan koska enhän minä osaa. (olen hoitoalan ammattilainen) ja en ymmärrä miestäni tarpeeksi hyvin hänen hoitamiseensa, vain äiti ymmärtää. mies onneksi kielsi tulemasta, halunnut itsekään äitiään tänne penkomaan kaappeja ja vouhottamaan. loukkaantui tästäkin.
kun asuimme vielä samalla paikkakunnalla niin anoppi kävi meillä ilman lupaa kun olimme töissä esim. pesemässä pyykkejämme, sisustamassa, ja pilkkomassa pojalleen hedelmiä valmiiksi niin on kivempi syödä. ja kerran jäi kiinni siitä että oli lukenut päiväkirjaani, siteerasi hyvin tarkkaan mitä olin kirjoittanut!! olimme appivanhempien asunnossa vuokralla joten heillä oli aivain asuntoon, tapa ei loppunut kun keskustelimme asiasta, vasta kun uhkasin ottaa yhteyttä poliisiin ämmä lopetti salaa meillä käymisen. ja silloin loukkaantui koska "halusi vain auttaa ja tietää miten meillä menee".
jos joskus tulevaisuudessa saamme lapsia niin anoppi ei saa olla tekemisissä lapsen kanssa. koska jos kohtelee minua noin huonosti, niin miten voisi kohdella lastani sen paremmin.
appivanhempani ovat adoptoineet mieheni ja anoppi on kuulemma sen takia niin huolissaan koko ajan ettei ainokaiselle vain käy mitään. siksi pitää soitella useita kertoja päivässä. ja on niin mustasukkainen pojastaan kun olla ja voi. niin ja poika on yli kahdenkymmenen niin äitinsä soittaa että mitä pitää pukea milläkin ilmalla päälle, sukista lähtien!! eikä lopeta vaikka mieskin hermostunut moneen otteeseen!! :mad::mad:

kamalaa miten minä purkauduin!! Mutta oli vain pakko päästellä! sanokaa olenko ihan kamala, kun en enää jaksa??! :ashamed:

mieskin kysynyt äidiltään moneen kertaan että olenko jotain pahaa tehnyt kun minua pitää niin kohdella. niin kuulemma kohteluni on oikeutettua, koska olen vienyt häneltä pojan!
siis en ymmärrä miten olen voinut viedä häneltä pojan?? kun samalla paikkakunnalla asuimme kävimme viikoittain heillä kylässä ja nyt kun asumme eripaikkakunnalla niin kuukausittain kävimme heillä. mies käykööt edelleen mutta minä en sinne enää jalallani astu.

En tiedä onko ilkeä, mutta helkkarin tyhmä.
Väittää silmät kyynelissä olevansa tasapuolinen, vaikka komentaa tavattaessa meidän lapset pihalle, jotta minä saan ihailla nuorinta lapsenlastaan, lasteni serkkua.

Ja puhuu omien lasteni päälle, mutta komentaa kaikki olemaan hiljaa kun lasten serkut puhuvat. Heillä kun on nuorin ja ainoa eri sukupuolta oleva lapsenlapsi.

en usko kenenkään olevan niin ilkeä että tahallisesti omien lasten lasten mielen pahoittaisi. Ja omia lapsiani ei innosta enää nähdä, kun ovat huomanneet miten "tärkeitä" ovat isovanhemmilleen.

Touhottaa nuorimmasta lapsenlapsesta kuin tämä olisi hänen oma lapsensa. Aivan outoa touhua, kaikkien pitäisi ihailla ja kuunnella tämän toisen perheen lapsia.

No, eivät ole lapset pyytäneet päästä uudestaan mummolaan, kun viimeksi käydessään ja serkkunsa tavatessaan eivt taaskaan saaneet kertaakaan suunvuoroa, mummon tyytyväisenä iloitessa kun fiksut serkut taas loistavat puheenlahjoillaan.

[QUOTE="höh";23952014]Touhottaa nuorimmasta lapsenlapsesta kuin tämä olisi hänen oma lapsensa. Aivan outoa touhua, kaikkien pitäisi ihailla ja kuunnella tämän toisen perheen lapsia.

No, eivät ole lapset pyytäneet päästä uudestaan mummolaan, kun viimeksi käydessään ja serkkunsa tavatessaan eivt taaskaan saaneet kertaakaan suunvuoroa, mummon tyytyväisenä iloitessa kun fiksut serkut taas loistavat puheenlahjoillaan.[/QUOTE]

Ei oo totta! Voiko? Meillä on sama anoppi ja lapsillamme samat serkut..jee

Mun anoppi muutti mun kanssa asumaan,enkä meinaa tottua ollenkaan on jotenkin kauheeta kun se kyylää koko ajan mun tekemisiäni,taidan seota kohta,sitten se palvoo sitä ainutta poikaansa ihan sairaasti,poika ei paljon käy enään kotona,kai se on kyllästynyt äitinsä hössötyksiin.

Yhteistyössä