H
"huoh"
Vieras
Yski n. tunnin että kaikki varmasti heräsi ja nyt sitten jatkaa tuolla rauhassa jatkaa unia. Argh. Ei tietenkään tahallaan, rasittavaahan tuo on hänelle itselleenkin, tietenkään ei kiusallaan yskinyt...
Mitä voi tehdä että yskänpuuska menisi ohi? tai mielummin koko yskä tietysti.
Mitä voi tehdä että yskänpuuska menisi ohi? tai mielummin koko yskä tietysti.