Mies yski kaikki hereille ennen seisemää aamulla.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Yski n. tunnin että kaikki varmasti heräsi ja nyt sitten jatkaa tuolla rauhassa jatkaa unia. Argh. Ei tietenkään tahallaan, rasittavaahan tuo on hänelle itselleenkin, tietenkään ei kiusallaan yskinyt...
Mitä voi tehdä että yskänpuuska menisi ohi? tai mielummin koko yskä tietysti.
 
Kävi lääkärillä, yskänlääke ei auta, mutta en laita tyynyä naamalle. Ärsytti vaan kun olis vielä väsyttänyt. Jos tuo tapahtuu huomenaamullakin, saa ite nousta lasten kanssa ja mä jään nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29439645:
normaali yskä menee ohi muutamassa viikossa, se on vain kestettävä. tupakkayskä loppuu, kun lopettaa polttamisen. allergioihin yms. löytyy apu lääkäristä.

Ei ole tupakkayskää. On kestänyt jo yli viikon ja oli jo aikasemminkin varmaan yhteensä jonkin 3 viikkoa,nyt lisääntynyt tuo yskintä.
 
Mulla on yskä kestänyt jouluaatosta saakka. Nyt on vaan sitkeitä tauteja, joille ei voi mitään. Voin kertoa ettei nuo yskänpuuskat kovin kivoja ole eikä kukaan tahallaan yski toisia hereille. Ei ihme että väsyttää, kun ei saa kunnolla nukuttua.
 
Mulla on yskä kestänyt jouluaatosta saakka. Nyt on vaan sitkeitä tauteja, joille ei voi mitään. Voin kertoa ettei nuo yskänpuuskat kovin kivoja ole eikä kukaan tahallaan yski toisia hereille. Ei ihme että väsyttää, kun ei saa kunnolla nukuttua.

En toki tuosta tosissani miestä syyttänyt. Yskä rasittaa häntä,mutta niin myös minua,mies yskii siis "huutamalla" todella kova äänisesti.
 
Ja mitä voi tehdä?
Hankkia yskänlääkettä, käydä lääkärissä, nostaa sängyn pääpuolta reilusti ylöspäin/ laittaa monta monta tyynyä miehesi vuoteeseen niin että nukkuu puoli-istuvassa asennossa.
 
Lääkäriltä reseptillä saatavaa yskänkeskuksen toimintaa lamauttavaa lääkettä. Ottaa sitä vaan yöksi koska yskä normaali elimistön puolustuskeino eikä sitä kannata kokonaan lopettaa. Reseptittömät lääkkeet huonotehoisia. Lisäksi yskänpastilleja ja höyryhengitystä. Kyllä se siitä...
 

Yhteistyössä