G
Gluteus maximus
Vieras
kannattaa hankkia oma mökki niin saa olla kuten haluaa eikä kukaan ole komentamassa. Ei ole pakko mennä jos ei tykkää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kannattaa hankkia oma mökki niin saa olla kuten haluaa eikä kukaan ole komentamassa. Ei ole pakko mennä jos ei tykkää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kannattaa hankkia oma mökki niin saa olla kuten haluaa eikä kukaan ole komentamassa. Ei ole pakko mennä jos ei tykkää!
Eipä ole kuule sitä rahaa. Ja kai se OIS hyvä, että lapset sais olla mummelin kanssa, jollei se ois tuollainen piiskuri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Hyvin sen ymmärtää, että oma osuus pitää tehdä, mutta ei sentään antanut sinulle vanhaa esiliinaa, niinkun oma anoppini. Kyllä oli tunne, että olen piikana siellä.
Ihan sama fiilis, siellä kyykkiä mustikkamättäällä että saadaan jotain kääretorttua. Kun sitä saa kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja -:miksette mene vaikka vaan viikoksi`?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:miksette mene vaikka vaan viikoksi`?
No vaikka mentäis viikoksi, niin hommiin joudutaan silti.
Miestä en halua laittaa yksin, kun haluan olla hänen kanssaan kesälomalle, en halua päästää anoppia väliimme.
Ja lastenkin kanssa oisin mielelläni kesällä, en halua laittaa kahdeksi viikoksi anopille.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Hyvin sen ymmärtää, että oma osuus pitää tehdä, mutta ei sentään antanut sinulle vanhaa esiliinaa, niinkun oma anoppini. Kyllä oli tunne, että olen piikana siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja moloko:Kehtasko tosissaan pyytää teitä ostamaan ruokaa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Älä valita, olet laiska vätys. Anoppisi yrittää saada sinuun asennetta
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Hyvin sen ymmärtää, että oma osuus pitää tehdä, mutta ei sentään antanut sinulle vanhaa esiliinaa, niinkun oma anoppini. Kyllä oli tunne, että olen piikana siellä.
Miksi ihmeessä puit sen essun yllesi? Minä ainakin olisisin sanonut että kiitos, mutta ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Tää on nyt taas niitä että ehdottaa ap:lle mitä tahansa, niin tai näin, ni mikään ei oo hyvin. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Tää on nyt taas niitä että ehdottaa ap:lle mitä tahansa, niin tai näin, ni mikään ei oo hyvin. :headwall: :headwall:
Näin on. Turha sanoa yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Alkuperäinen kirjoittaja Kata:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Hyvin sen ymmärtää, että oma osuus pitää tehdä, mutta ei sentään antanut sinulle vanhaa esiliinaa, niinkun oma anoppini. Kyllä oli tunne, että olen piikana siellä.
Miksi ihmeessä puit sen essun yllesi? Minä ainakin olisisin sanonut että kiitos, mutta ei kiitos.
Ei tuolle meidän anopille niin sanota tai en minä ainakaan kehtaa. "Mökillä kuuluu käyttää esiliinaa" jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Siis tänhän on pakko olla vitsi? Eihän kukaan kuvittele menevänsä kenenkään ruokittavaksi kahdeksi viikoksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Ihan selvää se minustakin on, että elinkustannuksiin osallistutaan ja töitä pitää tehdä (laittaa ruokaa, tiskata, lämmittää saunaa, siivota ja kesällä ne matotkin pitää pestä, jos meinaa pestä), mutta se, että niin lyhyellä varoitusajalla vaan aina käsketään. Olen tiskaamassa niin seuraavassa hetkessä huomaan, että rämmin metsässä puukengät jalassa keräämässä mustikoita.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Siis tänhän on pakko olla vitsi? Eihän kukaan kuvittele menevänsä kenenkään ruokittavaksi kahdeksi viikoksi?
no totta helvetissä oletan että jos meilla on omat velat ja talot maksettu, ja lapseni on asuntovelkainen perhee äiti, joka arkena laittaa sapuskaa pöytään 5 kertaa päivässä, niin ei todellakaan raahaa ruokaa jos tulee perheensä kanssa mun luo, ainkaan jos itselläni säännöllinen eläke.
sitä en tiedä, jaksaisinko ihan kahta viikkoa passata vaikka ymmärrän levon tarpeen, kun perheenätiinä laittaa sapuska apöytään 5 kertaa päiväss.