V
vieras
Vieras
Siis oispa ei ikinä kesä. Olen niin kyllästynyt näihin kesämökkeilyihin. Anoppi aina kutsuu meidät mökille, ollaan parisen viikkoa siellä perheen kanssa kesäisin. Hän tykkää, että käydään.
Mut aina pitäis olla tekemässä siellä jotain. Pilkkomassa puita, kantamassa vettä, pesemässä perunoita, tiskata, lämmittämässä saunaa. Mustikoita pitää mennä poimimaan nyt kun niitä on niin hyvin. Mulla on ihan erilainen näkemys, kesästä, tykkäisin ottaa aurinkoa laiturilla, käydä uimassa, nauttia naistenlehdistä, kirjoista, viinistä yms. En vaan tykkää tuollaisesta perinteisestä mökkipuuhasta. Mitä sit kutsuu meidät sinne, jos haluaa vaan komennella.
Nyt kehtas vielä marmattaa, että voitais tuoda ruokakassit mukana. Hitsin kääkkäakka... mäkin olen työtön, ei tässä ole rahaa viedä sinne mitään ruokakasseja. Argh.
Mut aina pitäis olla tekemässä siellä jotain. Pilkkomassa puita, kantamassa vettä, pesemässä perunoita, tiskata, lämmittämässä saunaa. Mustikoita pitää mennä poimimaan nyt kun niitä on niin hyvin. Mulla on ihan erilainen näkemys, kesästä, tykkäisin ottaa aurinkoa laiturilla, käydä uimassa, nauttia naistenlehdistä, kirjoista, viinistä yms. En vaan tykkää tuollaisesta perinteisestä mökkipuuhasta. Mitä sit kutsuu meidät sinne, jos haluaa vaan komennella.
Nyt kehtas vielä marmattaa, että voitais tuoda ruokakassit mukana. Hitsin kääkkäakka... mäkin olen työtön, ei tässä ole rahaa viedä sinne mitään ruokakasseja. Argh.