mies menee kauppaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma öö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma öö

Vieras
...tekeen viikon ruokaostokset. Oli mun tehtävä, mutta kaapista keksin aineita, joilla sain lounaan ja päivällisen tehtyä, löysin leipiä pakkasesta. Mitä siitä, jos voi puuttuu, siis keiju! Ja mitä siitä, jos kahvin joutuu juomaan mustana, kun maito puuttuu! Ja eihän se haittaa, vaikka pakkasesta löydetyistä lenkeistä tekisi huomisenkin ruoan! Ja lapset on ihan tyytyväisiä, kun maidon sijasta saa laimeaa mehua ja voin sijasta saa pelkkää lenkkisiivua leivän päälle. Mikähän miehellä on, kun ei voi elää ilman maitoa ja voita, siis keijua? Onko kaikki oltava niin täydellistä........argh!!
Anoppi opettanu tuon tuollaseksi............
.....eikä sitä leipää voi syödä ilman juustoa tai leikettä, että voi ......
Kellään samanlaista?

no kyllä kai sitä ihminen elää pelkällä näkkärillä ja vedelläkin, mutta miks niin pitäs jos kerran on mahis ostaa jotain mistä nauttii.
ruoka on nautinto!

kyllä meilläkin mennään kauppaan jos maito tai levite on loppu. lapset saattaa mielelläänkin syödä leipää ilman leikkeileitä mutta mä en. mielummin juotan ruoan kanssa sitä maitoa lapsille kuin jotain laimeeta mehua.

Joo en nyt ymmärrä mikä ongelma ap:lla oli? Rahasta pulaa? Joskushan sinne kauppaan on kumminkin mentävä.
Mua taas ärsyttää miehen "pappa-maku". Ostaa mieluiten vaniljajätskiä, mansikkajukurttia, jaffaa, perusleipää, ... ...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo en nyt ymmärrä mikä ongelma ap:lla oli? Rahasta pulaa? Joskushan sinne kauppaan on kumminkin mentävä.
Mua taas ärsyttää miehen "pappa-maku". Ostaa mieluiten vaniljajätskiä, mansikkajukurttia, jaffaa, perusleipää, ... ...

pappa-maku :laugh: , mullakin on sit tollasissa asioissa pappa-maku!

miehen nipotus on ongelma, ei jaksa olla käskytettävänä koko ajan. Sanoin sen, niinpä menee itse. Mulla ei juuri nyt ole inspistä lähteä mihinkään, ollaan oltu menossa viikonloppu ja eilinen ja toissapäivä, joten kotonakin olis ihan kiva välillä olla.

mäkin aina välillä venytän kauppaan lähtöä, mutta just maito on sellainen, että se haetaan vaikka kioskista. Aamulla kun täytyy saada kuppi kahvia ja siihen tilkka maitoa. Siinäpä sivussa lapsetkin saa sen maitonsa. Lounas voi olla sit sellainen, mihin maitoa ei riitä, mutta sittenpä iltapäivällä käynkin jo kaupassa. Jospa se mies toisi samalla sullekin jotain kivaa. Toivottavasti tästä ei tarvi teillä perheriitaa tehdä?

mun ukko on niin "onneton" kaupassa kävijä, että tarvii selkeän listan. Eikä tietenkään osaa korvaavia tuotteita katsoa. Yleensä tuo kaikkea ohi listankin, tyyliin sipsejä ja karkkia, herkkujätskiä, irtomyynnistä kinkkusiivuja... :D

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
mäkin aina välillä venytän kauppaan lähtöä, mutta just maito on sellainen, että se haetaan vaikka kioskista. Aamulla kun täytyy saada kuppi kahvia ja siihen tilkka maitoa. Siinäpä sivussa lapsetkin saa sen maitonsa. Lounas voi olla sit sellainen, mihin maitoa ei riitä, mutta sittenpä iltapäivällä käynkin jo kaupassa. Jospa se mies toisi samalla sullekin jotain kivaa. Toivottavasti tästä ei tarvi teillä perheriitaa tehdä?

Ei riitaa tuu, jos tajuu tosiaan tuoda jotain ekstraa :). No,ei tulis kai muutenkaan. Kaupoissa tykkään maleksia, jos olis mahdollista, mutta ruokaostokset on NIIIIIIIIIIIIIII,IN arkisia, ettei niistä enää revi nautintoa.

:laugh:
mun mies on ihan päinvastainen. se kun käy yksin niin voi tuoda vaikka mitä. minä sitten joudun nettiä selailee tyyliin "mitä carambolasta voi tehdä ? ai ei mitään ku pilkkoa booliin koristeeks. onnistuu!" kokeilevaa keittiötä :)

Yhteistyössä