Käsi sydämelle...voisitko seurustella "duunarin" kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miehelläni on 2 ammattia, toinen on ns.duunari ja toinen näitä "hienompia" ammatteja, jossa joutuisi puku päällä olemaan. Nyt duunarina töissä ja kyllä mä ilolla katson kun työ näkyy myöskin kropassa, joka päivä kun sä kannat raskasta puukalustoa monta tuntia,muutaman vuoden ajan niin nam :p
Toki saa mennä toisenkin alansa töihin, mutta ei ainakaan vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja En:
Minä en jaksaisi pestä ukon likaisia raksa/työhaalareita joka viikko. Sitäpaitsi kaikki tuntemani raksa/duunariukot eivät osaa puhua muusta kuin autoista ja ovat tosi sovinistisiä.
me emme joudu pesemään työvaatteita,sen tekee työpaikan palkkaama pesulafirma =) ja kyllä meillä puhutaan muustakin kuin autoista.
by the way,meillä töissä pyörii välillä paljon insinöörejä,eikä ne tunnut tietävän mistään mitään silloin kun pitäisi jotain tehdä :whistle:
 
Ihan pakko vielä sen verran kommentoida, et ensinnäkin mun duunari-mies pesee ihan itse työvaatteensa, huolehtii ulkoisesta olemuksestaan ja on oikein hyvä perheenisä. Ei harrasta penkkiurheilua yhtään sen enempää kuin minäkään eikä myöskään pienen lapsen isänä ehdi kaljalle juuri ikinä.
Meidän ystäväpariskunta, parhaat kaverimme, on kumpikin akateemisesti koulutettuja ja silti me duunarit pystymme heittämään ihan samaa läppää heidän seurassa ja meillä on hauskaa. Eikä sen perheen mies ole yhtään hienostuneempi kuin meidän duunarikaan. Mutta he taitavatkin olla ihan poikkeuksellisia akateemisia. No he ovatkin duunariperheistä lähtöisin. :whistle:
Ai niin. Meidän perheessä kumpikin tienaa ihan mukavasti vakituisissa töissä, ystäväperheemme akateemiset ovat kumpikin pätkä- ja projektiluonteisissa hommissa...
 
vieras
En koe olevani ylimielinen, mutta vaikka arvostankin (lähes) kaikkia ammatteja yhtä lailla, luulen että liitto on onnellisin kun puolisot ovat jossain määrin samankaltaisia. Itse olen melkoinen lukutoukka ja käytännön asioissa ihan täysi tumpelo, ja olen onnellinen, että mieheni joka sattuu olemaan akateemisesti koulutettu kuten minäkin, on samanlainen. Kumpikaan ei paheksu toista.

Kyllä minä luulen että moni duunarimies voisi kauhistella minun tapaani hoitaa kotihommia, kun taas oma kumppanini on tyytyväinen minuun sellaisena kuin olen.
 
vierailija
Tässä ollaan pian oltu 9 vuotta yhdessä maailman herttaisimman duunarin kanssa :) ennemmin otan duunarin, jolla ei mee peukalo suuhun, kun jotain pitää korjata tms kun sen valkokauluksisen poropeukalon...
 
Aapee on vielä varmaan melko nuori (en sano tätä pahalla). Nuorena tuppaa ajattelemaan vielä noin.

Itse elin sinkkuelämää vajaa kolmekymppisestä kolmevitoseksi. Alussa valikoin seurustelukummania esim. ammatin perusteella. Akateemisesti koulutettu kuulosti niin paljon paremmalta. Sitten tajusin, että remonttireiskasta on eniten iloa itselleni oikeassa, arkisessa elämässä. Ajatukseni rehellisesti sanottuna muuttuivat ihan päälaelleen. Näin kävi myös parin muun ystäväni kohdalla. Nykyinen mieheni on valkokaulustyöläinen, mikä on mulle ihan sama nykyisin. Harmittaa vaan, kun hän ei kauheasti osaa tehdä remonttihommia. Olen sitä mieltä, että miehen hohdokkain ammatti on kirvesmies!

 
Mun mies on duunari. perjantai-iltasin pesee itse työvaatteensa joko kotona tai työpaikan koneella, huolehtii ulkonäöstään, kuntoilee, ja on ehdottomasti paras isä meidän lapselle.
Enkä minä sille voi mitään, että kun mies tulee töistä, ja niissä ihkuissa työvaatteissaan(joissa miehellä on ihan sairaan hyvä perse) tulee keittiöön kyykkii, niin jopa siinä himot herää ja pitää päästä puristelemaan tietyistä paikoista! Se on mun duunari ja sexy sellainen! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Juu toki, toki. Nimenomaan duunari, mua ei pukuherrat sytytä. Duunarit tihkuu seksiä! Nami nami...
:wave: kyllä miehen käsistä pitää näkyä että on töitä tehnyt,ei ne saa olla pehmeät kuin vauvan peppu :) :heart:
Kyllä nyt puhut vähän mutta asiaa!! Liityn tähän duunarit sexyjä-ylistyskuoroon! :D
 
viivi
olen akateemisesti koulutettu nainen, enkä voi sietää akateemisesti koulutettuja miehiä!! joten täältä löytyy ihan tavallista työtä tekevä mies, ei todellakaan käytä kauluspaitaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
Tässä koko ajan niin teen. Ja ihan itsekin kuulun duunarien kastiin. En välttämättä kestäis tuota akateemisten ylimielistä olemusta :whistle:
Ei minulle ole "kastilla" väliä. Miten jotkut voi edes ajatella tolla tavalla? Ja tuo akateemisten ylimielisyys... kiitos vaan! *loukkaantuu*
Kun tavattiin mieheni kanssa, en heti ensimmäiseksi kysynyt että mitäs teet työksesi kun oli ihan muut asiat mielessä... kemiat kohtasi, ei koulutus tai työpaikka!

 
vieras
Olen avoliitossa duunarin kanssa. Ja voin sanoa käsi sydämellä, että jos tilanne olisi joskus ollut sellainen, että hän olisi ollutkin akateeminen, niin olisin siltikin huolinut ;)
 
vieras
itse akateeminen ja valmistelen juuri väitöskirjaani ja mies amiksen käynnyt duunari. ja kyllä pystyy puhumaan murisematta, syömään suu kiinni ja olemaan pieraisematta leffajonossa. vielä lisäksi on ihana isä, mielettömän kiinnostunut antiikista ja kirjoista ja hei se on meidän perheen mies myös.
 
jeps
Joskus oon ajatellu, että duunari olis kivempi kun korkeasti koulutettu mies. Oma mies ainakin töissä iltaa pitkin, duunarit yleensä pääsee kotiin ajoissa, sillon kun kello lyö 15 tai 16. Olisivat enemmän kotona....
 

Yhteistyössä