Käsi sydämelle...voisitko seurustella "duunarin" kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
en jaksanut lukea kuin pari..
ja tähän sanon että mulle ei mitään väliä mitä työtä tekee kunhan on onnellinen. mulle se ei oo tärkeintä.

joo ihmettelen kun näitäkin on jolle se ammatti on kaikki kaikessa. mutta ollaan erillaisia. Oikeesti tärkeintä on olla onnellinen ja kohdella muita hyvin.

Ja tota en allekirjoita että duunarin jutut ja lukeneen jutut.kyllä meillä on kaverioporukassa sekaisin ja ei ne jutut siitä muutu mihkään. Varmasti onlukeneita äijiä jotka sitä kaljaa kittaa sohvalla. ja taas näitä sivistyneitä duunareita jotka tykkää viineistä ja museoista yms..

Ja varmasti jollain duunareilla on vastuullisempia ja vaativa homma kuin jollain lukeneella. Ei se siitä onko lukenut vai ei vaan mitä tekee.
 
Juu kyllä voin... Toi mun duunarimies eli mun pojan duunari-iskä on aivan ihana. Seukkasin monta vuotta pukumiehen kanssa enkä kokenu sitä elämää omakseni... Mut sen miehen persoona oli mun mielestä joskus tosi herkku. Arki avasi silmät, ei ollu mulle oikee se mies eikä se maailma.
 
"Vieras"
Työkseni laskin joskus eri alojen palkkoja ja puhuin näiden ihmisten kanssa puhelimitse.

Duunarit mm. sähkömiehet, rakennusmiehet, maalarit, kirvesmiehet ym. ammattimiehet olivat lähes aina kohteliaampia ja mukavampia. Ja mikä varmaan monia yllättää, duunarit usein tienaavat paremmin kuin perus akateeminen! Mm. Sähkömiehen vuosiansio voi olla kymmeniä tuhansia suurempi kuin maisterin, joka työskentelee esim. kirjastossa tai perusekonomin palkkakin on pienempi!

Itse olen akateeminen .
 
"vieras"
No mun mies on ollut koko seurusteluajan valkokaulushommissa ja nyt sitten päätti vaihtaa alaa ja alkaa duunariksi. Että näinkin voi käydä ja vastaus on, että ei mulla taida olla vaihtoehtoja... ;) Ja vakavasti; olen seurustellut jopa työttömän kanssa, kuvitella! :)
 

Yhteistyössä