Käsi sydämelle...voisitko seurustella "duunarin" kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Minusta mikään ei ole niin seksikästä, kuin mies joka tekee oikeeta duunarin hommaa ja rakentaa vaikkapa talon omin käsin. En voisi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka työssään käyttää pukuja ja käy kuukausittain kosmetologilla poistattamassa rintakarvansa. yäk. Näin kiteytettynä

Alkuperäinen kirjoittaja En:
Minä en jaksaisi pestä ukon likaisia raksa/työhaalareita joka viikko. Sitäpaitsi kaikki tuntemani raksa/duunariukot eivät osaa puhua muusta kuin autoista ja ovat tosi sovinistisiä.
Kyllä mun tuntemat duunarit osaa puhua monistakin eri asioista ja pohtia syvällisiä.

m4m
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Minusta mikään ei ole niin seksikästä, kuin mies joka tekee oikeeta duunarin hommaa ja rakentaa vaikkapa talon omin käsin. En voisi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka työssään käyttää pukuja ja käy kuukausittain kosmetologilla poistattamassa rintakarvansa. yäk. Näin kiteytettynä
täysin samaa mieltä olen!

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Hmm. No miksikäs ei, jos sellaiseen sattuisin rakastumaan. Epäilen vaan, että monen duunarimiehen kanssa saattaisi loppua puheenaiheet kesken, kun ei niitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita välttämättä kamalasti löytyisi. Tai mistäpä sen tietää, ehkäpä on olemassa paljonkin ihania duunarimiehiä, jotka rakastavat kirjallisuutta ja museoissa hyppäämistä :) Sellaisia tapauksia tunnen tasan yhden, ja tämä tapaus on jo onnellisesti naimisissa.

:LOL: Ai kaamee mikä vastaus! Kaiken maailman pellejä sitä tääläkin kohtaa. Minä tunnen montakon tällaista ihmistä. En ymmärrä miten duunari, kirjallisuus ja museot ei muka kuuluis yhteen. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Hmm. No miksikäs ei, jos sellaiseen sattuisin rakastumaan. Epäilen vaan, että monen duunarimiehen kanssa saattaisi loppua puheenaiheet kesken, kun ei niitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita välttämättä kamalasti löytyisi. Tai mistäpä sen tietää, ehkäpä on olemassa paljonkin ihania duunarimiehiä, jotka rakastavat kirjallisuutta ja museoissa hyppäämistä :) Sellaisia tapauksia tunnen tasan yhden, ja tämä tapaus on jo onnellisesti naimisissa.

:LOL: Ai kaamee mikä vastaus! Kaiken maailman pellejä sitä tääläkin kohtaa. Minä tunnen montakon tällaista ihmistä. En ymmärrä miten duunari, kirjallisuus ja museot ei muka kuuluis yhteen. :LOL:

vieras
Voisin seurustella duunarin kanssa, jos sillä olis korkeakoulutus;). No ei vaiskaan - koulutus itsessään ei takaa vielä mitään. Mutta pakko sanoa, et vaikka ois miten älykäs duunari niin päätöksenteossa tyhmemmät akateemikot jyrää sen faktatiedolla (vaikkei siihen mitään erityistä älykkyyttä vaadita). Tieto on valtaa vaikkei se mitään hyviä tuloja takaa..

Naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Oltiin molemmat duunareita kun alettiin seurustelemaan. Nyt olen itse akateeminen ja mies on edelleen duunari. Jaa, pitäisköhän jättää...

Hölömö ketju!
Piti vielä sanomani, että yhdessä käydään teattereissa, taidenäyttelyissä ja gallerioissa. Viimeisin galleriakierroskin oli mieheni idea. Huh, mikä moukka.

Johan tota on kohta kymmenisen vuotta duunarin kanssa oltu. Vieläpä semmosen kanssa joka lukee paljon ja jonka kanssa voi keskustella muustakin kuin urheilusta ja autoista, vaikka niistäkin saadaan hyviä keskusteluja aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Minä en jaksaisi pestä ukon likaisia raksa/työhaalareita joka viikko. Sitäpaitsi kaikki tuntemani raksa/duunariukot eivät osaa puhua muusta kuin autoista ja ovat tosi sovinistisiä.
Kyllä mun tuntemat duunarit osaa puhua monistakin eri asioista ja pohtia syvällisiä.

Anteeksi scarlett, sun kommenttiasi en jäänyt ihmettelemään mutta tota ylläolevaa, ja siksi lainaan nyt koko jutun:

Tarkennetaan nyt hieman: onko duunari siis sellainen joka käyttää haalaria? :xmas:

Sitten meillä ei asu kyllä ainuttakaan duunaria. B)

Mun kaveri on just sellanen, et se jaksaa mainostaa kuinka sen mies on lakimies sun muuta. Ja ennen tätä miestä tapas jonkun duunarin, joka oli sitten soitellut kun tämä nykyinen oli jo kuvioissa, ja sanoi vaan että oiskos sille pitäny sanoa että tää nyksä on lakimies ja merikapteenin paperitkin löytyy ja mitä kaikkee, just sellasella ivallisella äänesävyllä. Et oikeesti on ihmisiä, joille se titteli merkitsee jotain! Kun näin tän kaverin nykyisen, niin ensimmäinen ajatus oli, että onks TOI mun kaverin mies, ei yhtään hänen tyyliään. Uuden lakimies/kapteeni/mitähän kaikkee hienoa myötä tästä mun kaveristakin on tullut ihmeellinen pissis :(

Totta kai!
...tosin kun mietin elämääni taaksepäin, ne tärkeimmät miehet elämässäni ovat olleet jotain muuta.
Mies käyttää yrittäjänä töissään pukua välillä, ja muutenkin kiinniitä huomioita pukeutumiseensa. mutta ei kyllä nypitytä rinakarvojaan.
Ja mun polvet toi mies saa kyllä erityisen veteläksi, silloin kun tekee oiken perus-miehisiä töitä hikoillen. :p

ty
Mistä olet tälläisen käsityksen saanut, vai eikö miehesi osaa pestä omia vaatteitaan? :eek:

Yhteistyössä