Duunarin lompakko on monesti jopa paksumpi kuin akateemisesti koulutetun.Alkuperäinen kirjoittaja mude:Ei kai rakkaus katso lompakon paksuutta!
Taidat olla hieman pinnallinen...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulle on aivan sama, mitä mies tekee työkseen, jos se viihtyy työssään.
En jaksaisi kuunnella narinaa ja valitusta, kuinka duuni on ihan paskaa.
Ei hetkauta, onko se professori vai muurari, jos tekee sitä mitä itse haluaa ja saa siitä sen verran palkkaa kuin kokee ansaitsevansa.
Nää on jotenkin yhtä hauskoja kysymyksiä ainaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa....mutta minä en
Itseasiassa mun mies ei ole edes duunari sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei mikään pukuheppukaan, mutta toimistossa istuu koneen äärellä päivät pitkät.Alkuperäinen kirjoittaja apa:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulle on aivan sama, mitä mies tekee työkseen, jos se viihtyy työssään.
En jaksaisi kuunnella narinaa ja valitusta, kuinka duuni on ihan paskaa.
Ei hetkauta, onko se professori vai muurari, jos tekee sitä mitä itse haluaa ja saa siitä sen verran palkkaa kuin kokee ansaitsevansa.
Ehdottoman samaa mieltä!
Minun mies on duunari, metallialalla. Enkä ole ikinä ajatellut, että senkin mukaan voisi ihmisiä lajitella ja rakkautta ohjata.
Yhdyn myös samaanAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:samat ajatukset minulla.Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Jos palkkaa saa niin sama se. Mitään työtöntä kaljan kittaajaa joka makaa vain sohvalla en kattoisi.
mun duunari tienaa kuussa bruttona abouttia rallaa 7-8 tuhatta ekee,, mites se semmonen valkokaulus hiippalakki? heh, tuskin ihan heti niistä löytyy niin kova palkkasta..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa....mutta minä en
potkitko sä miehesi pois, jos tulee lama tai jää jostain muusta syystä työttömäksi? Ei työttömätkään kaikki mitään laiskottelijoita ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin! Ihan sama kunhan ei olisi mikään työtön vätys joka kotona makaa päivät!
Enpä ole ap, mutta vähän sinun kommentissasi tuntuu taas siltä, että sinä et akateemisiä miehiä oikein arvosta. Mikä niissä sitten on sinun mielestäsi vikana, kun noin kyyniseltä kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Minä olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa, joka töihin lähtiessään vetää työhaalarin päälle. Kyseessä on mies jolla on muitakin arvoja kuin raha ja päteminen. Duunarimiehillä yleensä myös ei mene käytännön hommissa sormi suuhun, vaan heiltä onnistuu monenlaiset työt hitsauksista tapetointiin tai koneiden korjaamiseen. Sellaista minä arvostan.
Ja on turha luulo että duunareilla ei olisi ihan tarpeeksi suuri palkka elämiseen ja säästöönkin jää oikein mukavasti.
Aloittajalta kysyisinkin nyt että mikä siinä duunarissa on vikana, sellaista että se olisi este seurustelulle?