Käsi sydämelle...voisitko seurustella "duunarin" kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Juma mitä kysymyksiä :D

Eikös olisi kivaa, että tapaisit miehen joka olisi just täydellinen niin luonteeltaan, kun ulkonäöltään...ja sitte paljastuisi, että hän onkin "vaan" duunari. :)

Joo ja naimisissa olen minäkin, sellasen duunarin kanssa.

Hmm. No miksikäs ei, jos sellaiseen sattuisin rakastumaan. Epäilen vaan, että monen duunarimiehen kanssa saattaisi loppua puheenaiheet kesken, kun ei niitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita välttämättä kamalasti löytyisi. Tai mistäpä sen tietää, ehkäpä on olemassa paljonkin ihania duunarimiehiä, jotka rakastavat kirjallisuutta ja museoissa hyppäämistä :) Sellaisia tapauksia tunnen tasan yhden, ja tämä tapaus on jo onnellisesti naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulle on aivan sama, mitä mies tekee työkseen, jos se viihtyy työssään.
En jaksaisi kuunnella narinaa ja valitusta, kuinka duuni on ihan paskaa.

Ei hetkauta, onko se professori vai muurari, jos tekee sitä mitä itse haluaa ja saa siitä sen verran palkkaa kuin kokee ansaitsevansa.

Ehdottoman samaa mieltä!

Minun mies on duunari, metallialalla. Enkä ole ikinä ajatellut, että senkin mukaan voisi ihmisiä lajitella ja rakkautta ohjata.

meillä
yhdessä oltu 12 votta josta reilu 6vuotta naimisissa!
joo on duunari, toimitusjohtaja tai miksi nyt haluaan itseään kutsuttavan kun omaa pyörittää jo n.15vuotta!
ja hyvin menee....

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulle on aivan sama, mitä mies tekee työkseen, jos se viihtyy työssään.
En jaksaisi kuunnella narinaa ja valitusta, kuinka duuni on ihan paskaa.

Ei hetkauta, onko se professori vai muurari, jos tekee sitä mitä itse haluaa ja saa siitä sen verran palkkaa kuin kokee ansaitsevansa.

Ehdottoman samaa mieltä!

Minun mies on duunari, metallialalla. Enkä ole ikinä ajatellut, että senkin mukaan voisi ihmisiä lajitella ja rakkautta ohjata.
Itseasiassa mun mies ei ole edes duunari sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei mikään pukuheppukaan, mutta toimistossa istuu koneen äärellä päivät pitkät.
Viihtyy siellä ja tienaa riittävästi.

On joskus itse pohtinut, että tekisi mielellään myös jotain fyysistä duunarin hommaa.
Mä olen sanonut, että jos alkaa työ tympimään, niin lähtee sitten vaikka ajamaan trukkia, kunhan ei ala narisemaan tai hanki vatsahaavaa työn takia.

Ei se ole miehen työpaikasta kiinni, että haluan sen kanssa olla.

Kadi
Voisin, jos hänellä olisi kuitenkin yleissivistystä ja halua keskustella asioista. Itse puhumme miehemme kanssa koko maailman puhki. :D

Sellaisen juntin kanssa, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kalja ja penkkiurheilu, en voisi olla.

Minä olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa, joka töihin lähtiessään vetää työhaalarin päälle. Kyseessä on mies jolla on muitakin arvoja kuin raha ja päteminen. Duunarimiehillä yleensä myös ei mene käytännön hommissa sormi suuhun, vaan heiltä onnistuu monenlaiset työt hitsauksista tapetointiin tai koneiden korjaamiseen. Sellaista minä arvostan.
Ja on turha luulo että duunareilla ei olisi ihan tarpeeksi suuri palkka elämiseen ja säästöönkin jää oikein mukavasti.
Aloittajalta kysyisinkin nyt että mikä siinä duunarissa on vikana, sellaista että se olisi este seurustelulle?

oma kulta paras kulta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko tunnustaa....mutta minä en ;)
mun duunari tienaa kuussa bruttona abouttia rallaa 7-8 tuhatta ekee,, mites se semmonen valkokaulus hiippalakki? heh, tuskin ihan heti niistä löytyy niin kova palkkasta..

juu, ja näistä pukuäijjistä moneltakaan ei löydy käsivarsista lihasta, ja mä en voi sietää näitä löysäperseitä, joita he pukujen alla ovat...

Ja lisäisin, lisää ketjua luettuani, että miksi duunareista on sellainen käsitys että he ovat sohvaperunoita jotka eivät osaa keskustella muusta kuin kaljanjuonnista?
Meillä mies töiden jälkeen monesti puuhaa jotain hyödyllistä kotona, vaikka laittaa ruokaa tai vetäisee ulkoiluvaatteet päälle ja lähtee pihatöihin tai metsälle. Lisäksi lukee erittäin paljon erilaisia elämänkertoja, katsoo uutiset, on kiinnostunut maailman asioista ja yleistiedoltaan peittoaa helposti monet akateemiset.
Duunari ei ole sama asia kuin kaljamahainen uuno.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietenkin! Ihan sama kunhan ei olisi mikään työtön vätys joka kotona makaa päivät!
potkitko sä miehesi pois, jos tulee lama tai jää jostain muusta syystä työttömäksi? Ei työttömätkään kaikki mitään laiskottelijoita ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa, joka töihin lähtiessään vetää työhaalarin päälle. Kyseessä on mies jolla on muitakin arvoja kuin raha ja päteminen. Duunarimiehillä yleensä myös ei mene käytännön hommissa sormi suuhun, vaan heiltä onnistuu monenlaiset työt hitsauksista tapetointiin tai koneiden korjaamiseen. Sellaista minä arvostan.
Ja on turha luulo että duunareilla ei olisi ihan tarpeeksi suuri palkka elämiseen ja säästöönkin jää oikein mukavasti.
Aloittajalta kysyisinkin nyt että mikä siinä duunarissa on vikana, sellaista että se olisi este seurustelulle?
Enpä ole ap, mutta vähän sinun kommentissasi tuntuu taas siltä, että sinä et akateemisiä miehiä oikein arvosta. Mikä niissä sitten on sinun mielestäsi vikana, kun noin kyyniseltä kuulostat?

Yhteistyössä