V
vierailija
Vieras
Ainahan se on ollut tissimiehiä. Mikä siinä nyt mammoja ahdistaa?Ai näin tunteisiin menee, että Kärppyli tykkää tisseistä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainahan se on ollut tissimiehiä. Mikä siinä nyt mammoja ahdistaa?Ai näin tunteisiin menee, että Kärppyli tykkää tisseistä![]()
Sun typeryys.Ainahan se on ollut tissimiehiä. Mikä siinä nyt mammoja ahdistaa?
Ehkä kyse ei ole siitä, mikä K:ta kiinnostaa, vaan siitä, että sinä kuvittelet tietäväsi, mitä idolisi ajattelee ja tuntee. Ja tuo on sitä säälittävää fanitusta. Katso peiliin ja sano ääneen, ettet tiedä edes, mitä itse tunnet, ja vasta kun olet tehnyt tiliä itsesi kanssa ja olet valmis astumaan ulkomaailmaan itsetehdystä kaapistasi, voit alkaa tajuta, miten kaikki ihmiset ovat sen verran monimutkaisia kokonaisuuksia, ettei ketään pysty arvioimaan videopätkistä, haastatteluista ja lehtikuvista.Ainahan se on ollut tissimiehiä. Mikä siinä nyt mammoja ahdistaa?
Tyhmääkin tyhmempi lapsellinen trolli toi vaan on ja hakee reaktiota. Itse ainakin huvikseni kinaan hänen kanssaan välillä.Ehkä kyse ei ole siitä, mikä K:ta kiinnostaa, vaan siitä, että sinä kuvittelet tietäväsi, mitä idolisi ajattelee ja tuntee. Ja tuo on sitä säälittävää fanitusta. Katso peiliin ja sano ääneen, ettet tiedä edes, mitä itse tunnet, ja vasta kun olet tehnyt tiliä itsesi kanssa ja olet valmis astumaan ulkomaailmaan itsetehdystä kaapistasi, voit alkaa tajuta, miten kaikki ihmiset ovat sen verran monimutkaisia kokonaisuuksia, ettei ketään pysty arvioimaan videopätkistä, haastatteluista ja lehtikuvista.
Hups, läksi liian aikaisin. Tosin tyhmää se kinaaminenkin on, mut siinä samalla paljastuu lisää tuon tyypin aukottomasta hölmöydestä.Tyhmääkin tyhmempi lapsellinen trolli toi vaan on ja hakee reaktiota. Itse ainakin huvikseni kinaan hänen kanssaan välillä.
Eiköhän Kallelle riitä yksi tosielämän paritus joka on mennyt aikoinaan överiksi.Kärtsä ja Kalle![]()
Hahaha paramamma yrittää tehdä K:sta haluamaansa eunukkiaEhkä kyse ei ole siitä, mikä K:ta kiinnostaa, vaan siitä, että sinä kuvittelet tietäväsi, mitä idolisi ajattelee ja tuntee. Ja tuo on sitä säälittävää fanitusta. Katso peiliin ja sano ääneen, ettet tiedä edes, mitä itse tunnet, ja vasta kun olet tehnyt tiliä itsesi kanssa ja olet valmis astumaan ulkomaailmaan itsetehdystä kaapistasi, voit alkaa tajuta, miten kaikki ihmiset ovat sen verran monimutkaisia kokonaisuuksia, ettei ketään pysty arvioimaan videopätkistä, haastatteluista ja lehtikuvista.
Sun täytyy tosiaan olla joku 15-v incelVeeti. Vai ootko jopa joku parafani, joka on yrittänyt tyrkyttää omia tissejään Kärtsälle huonolla menestyksellä.Hahaha paramamma yrittää tehdä K:sta haluamaansa eunukkiaKyllä se tisseistä tykkää ja ei ole mikään siveyden sipuli, vaikka mamma kuinka haluaisi muokata hänestä siveästi kädestä pitävää heppulia.
Sun täytyy tosiaan olla joku 15-v incelVeeti. Vai ootko jopa joku parafani, joka on yrittänyt tyrkyttää omia tissejään Kärtsälle huonolla menestyksellä.
Yksi suojelee täällä Bojania. Toinen Pikku Räpsyripsen miehisyyttä. Näin se homma etenee.Hahaha paramamma yrittää tehdä K:sta haluamaansa eunukkiaKyllä se tisseistä tykkää ja ei ole mikään siveyden sipuli, vaikka mamma kuinka haluaisi muokata hänestä siveästi kädestä pitävää heppulia.