K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hittoon jo koko Sadie, tuo Bojanin ja hänen suhteensahan on ollut ilmiselvä keväästä saakka.
Mutta missä viipyy Joksujen ilmoitus edes syksyn keikoista??? Eikös niille pitäisi kohta alkaa myydä lippuja, jos kiertue on about marraskuussa.
Ei ole selvä, tajuatko ollenkaan näillä puheillasi Bojania? Älä mene mihinkään keikoille sitten myöskään esittämään jotain normaalia.
 
vierailija
En kyllä kehtaisi Sadie-pakottajana mennä Jokereiden keikalle. Bojan pistänyt stooriin, että teidän juttunne on Rumours, varmasti pitäisi oahana tietäessään, että niiden viljelijöitä on yleisössä 😠
 
vierailija
Ei ole selvä, tajuatko ollenkaan näillä puheillasi Bojania? Älä mene mihinkään keikoille sitten myöskään esittämään jotain normaalia.
En tajua millään puheillani Bojania. Minun ei tarvitse tajuta häntä ylipäätään yhtään, koska hän on minulle ventovieras ihminen ja elää elämäänsä just niin kuin haluaa juuri sen ihmisen kanssa jonka kanssa haluaa ja hän ei minun tajuamisiani kaipaa.
Ja keikoille BTW kyllä menen ihan epänormaalina itsenäni. 😅
 
vierailija
Ööö... on? Siis miksi se ei olisi uskottavaa? Ihmiset nyt tutustuu usein jonkun kautta, ei kai se ihmeellistä ole.
Mä luulen että tää liittyy vahvasti siihen että kyse on naisesta. Koska tutustuihan b damoniinkin jonkun kautta ja vietti sen kanssa aikaa kahdestaan jne. (joo, vanhempia ei tosiaan taidettu tavata mutta ei taida damon itsekään paljon olla yhteyksissä omiinsa). Bojanilla vaikuttaa kuitenkin olevan paljon nuoria naisia ystäväpiirissä, ja se liikkuu niiden kanssa ihan normaalisti, ilman sen kummempaa sutinaa. Väittäisin että on niittenkin vanhempia tavannut 😄
 

Yhteistyössä