vierailija
Ja kuinka joku ”odottaa että he päätyvät yhteen”.Bojan järkyttyisi, jos tietäisi, että joku oikeasti luulee hänen ja Kn välillä olevan muutakin kuin ystävyyttä.
Ja kuinka joku ”odottaa että he päätyvät yhteen”.Bojan järkyttyisi, jos tietäisi, että joku oikeasti luulee hänen ja Kn välillä olevan muutakin kuin ystävyyttä.
Ei viitannut, mä annan Bojanin olla mikä on. Homppeli-viittaukset liittyy vain hänen omaan toimintaansa K:n kanssa. Ne eivät omasta päästä keksittyjä oleJospa se rumours meinas sua, joka on homopakottaja.
Martin lähti bändistä kun ei pystynyt enää salaamaan tätä. Se sai boitsulta huutia jo siitä ljubljana hipster haastattelusta. Nace saatiin mukaan ihan sillä että tehtäväksi annettiin flirttailla Janin kanssa ja kuka siitä nyt kieltäytyisi.Bojan ja Jan ovat seurustelleet jo kolme vuotta. Hyvin ovat saaneet teitä harhautettua.
Kyllä se tietää, että moni ajattelee niin Vähänpä näyttää herraa häiritsevän (Ruisrock, elämän tarkoitus jne)Bojan järkyttyisi, jos tietäisi, että joku oikeasti luulee hänen ja Kn välillä olevan muutakin kuin ystävyyttä.
En kyllä kehtaisi Sadie-pakottajana mennä Jokereiden keikalle. Bojan pistänyt stooriin, että teidän juttunne on Rumours, varmasti pitäisi oahana tietäessään, että niiden viljelijöitä on yleisössä
Nämä juorujen levittäjät niitä sekopäisiä ovat. Säästän, jos pääsisi taas ulkomaille.Toivottavasti sä pysyt Bojanista ja JOn keikoists kaukana. Oot pelottava sekopää.
Ai hän on homo kun halasi Kta ja on sanonut veljekseen?Ei viitannut, mä annan Bojanin olla mikä on. Homppeli-viittaukset liittyy vain hänen omaan toimintaansa K:n kanssa. Ne eivät omasta päästä keksittyjä ole
Ai sinä päätit niinKiireinen on kuulemma. Et 1-2 päivää ehti olla.
No se luulee niiden shippaavan, ei uskovan oikeasti.Kyllä se tietää, että moni ajattelee niin Vähänpä näyttää herraa häiritsevän (Ruisrock, elämän tarkoitus jne)
Ne ei oo ilmiselviä luonnollisestikaan, kun ovat vihjeitä. Ei kaikki niitä bongaa, jos ei ole esim itse käyttänyt samojaAi, no mitäköhän vihjeitä? Eipä ole näkynyt.
Naurattaa mielikuva ennustajaeukosta keikkapaikalla ennen keikkaa jatkuvasti vilkuilemassa muita, korva tarkkana kuuntelemassa kuka loukkaa Bojania ja irvistelemässä.Nämä juorujen levittäjät niitä sekopäisiä ovat. Säästän, jos pääsisi taas ulkomaille.
Eikä ehkä Bojan osaa edes omissa villeimmissä seksifantasioissaan kuvitella mitä suomalaiset mammat keksii. Bojania kaksi kertaa vanhemmat kolme kertaa eronneet viiden lapsen äidit.No se luulee niiden shippaavan, ei uskovan oikeasti.
Naurattaa mielikuva ennustajaeukosta keikkapaikalla ennen keikkaa jatkuvasti vilkuilemassa muita, korva tarkkana kuuntelemassa kuka loukkaa Bojania ja irvistelemässä.
Puhunut treffeistä Jeren kanssa, muistellut Jerčiä, öhm, ei kun Jereä, ”Käärijää”, unohdellut sille alusvaatteitaan, käynyt Suomessa melko usein, ollut silloin extra-päiviä, mitä näitä nyt on. Yöpynyt Nt:llä Jerellä (en usko että muu bändi oli mukana) jne.Ai hän on homo kun halasi Kta ja on sanonut veljekseen?
Naurattaa mielikuva ennustajaeukosta keikkapaikalla ennen keikkaa jatkuvasti vilkuilemassa muita, korva tarkkana kuuntelemassa kuka loukkaa Bojania ja irvistelemässä.
Sadien sisko on jotain 14Sadien sisko kertoo miten ikionnellinen on et Sadie löysi Bojatsun. Et yyyhyy kun i don't have anyooooneee yeeet
Kuten? Ei tarvii olla Janilta vaan yleisemmin?Ne ei oo ilmiselviä luonnollisestikaan, kun ovat vihjeitä. Ei kaikki niitä bongaa, jos ei ole esim itse käyttänyt samoja
Selittää itselleen niin.No se luulee niiden shippaavan, ei uskovan oikeasti.
Mmmmmm pidän tästäBojan ja Jan ovat seurustelleet jo kolme vuotta. Hyvin ovat saaneet teitä harhautettua.
Eikö nämä ole kaikki ihan kaverijuttuja?Puhunut treffeistä Jeren kanssa, muistellut Jerčiä, öhm, ei kun Jereä, ”Käärijää”, unohdellut sille alusvaatteitaan, käynyt Suomessa melko usein, ollut silloin extra-päiviä, mitä näitä nyt on. Yöpynyt Nt:llä Jerellä (en usko että muu bändi oli mukana) jne.
Ei? On ollut sen luona yötä, seuraa perheenjäseniä ja ne sitä, on lentänyt toiselta puolelta Eurooppaa k:n luo, on nähty halaamassa sitä jneEikö nämä ole kaikki ihan kaverijuttuja?
Luoja! Mä tiesin sen! Niillä on suhde Kaunein planeetalla.Ei? On ollut sen luona yötä, seuraa perheenjäseniä ja ne sitä, on lentänyt toiselta puolelta Eurooppaa k:n luo, on nähty halaamassa sitä jne
No mä oon tehnyt kaikki nuo ylläolevat kaverini kanssa, ihan normaaleja juttuja joista ei voi päätellä mitään. Enemmän tässä painaa se että Klla on avopuoliso joka ei ole B.Ei? On ollut sen luona yötä, seuraa perheenjäseniä ja ne sitä, on lentänyt toiselta puolelta Eurooppaa k:n luo, on nähty halaamassa sitä jne
Ja Kn avovaimo ollut joka paikassa mukana.Ei? On ollut sen luona yötä, seuraa perheenjäseniä ja ne sitä, on lentänyt toiselta puolelta Eurooppaa k:n luo, on nähty halaamassa sitä jne
Et sä onneks oo tosissas.Ei? On ollut sen luona yötä, seuraa perheenjäseniä ja ne sitä, on lentänyt toiselta puolelta Eurooppaa k:n luo, on nähty halaamassa sitä jne
Ei ole, usein oot nähnyt jonkun halailevan ihan vaan kaveria kesken keikan.Eikö nämä ole kaikki ihan kaverijuttuja?