vierailija
Näin Tarot korteista, että B ja S rakastelivat koko yön.Juu täällä nää osa harhaisista uskoo johonkin S juttuun vieläkin.
Näin Tarot korteista, että B ja S rakastelivat koko yön.Juu täällä nää osa harhaisista uskoo johonkin S juttuun vieläkin.
No ihan vaikka siksi että new yorkissa on aika kallista yöpyä hotellissa ja jos oot muutenkin siellä tapaamassa ystävää niin on kyllä ihan tosi tavallista saada yösija. Mä kuulun yhteen verkostoon jossa tutustutaan reissatessa uusiin ihmisiin (tai tarjotaan majoitusta mut en oo sitä tehnyt) ja oon kyllä tavannut yhden uuden ystävän vanhemmat ja yhdet Suomeen matkanneet tutut vein omien vanhempieni mökille saamaan rantasaunakokemuksen, ja äitini oli siellä myös. Oon 46-vuotias . Eli jos ihan ennalta tuntemattomienkin kanssa päädytään nopeastikin tuohon vaiheeseen että tavataan vanhempia, niin mikä ettei sellaisen kanssa jonka on jo jonkin aikaa tuntenut ja luultavasti kutsunut käymäänkin?Yhtäkkiä tavataan perheet ja kaikki. Miksi ihmeessä jos vain kaverukset. Kuitenkin aikuisia ihmisiä eikä 8-vuotiaita.
Ainahan seJaa tästäkö tää sit taas oll kyse
Onks tää jotain parodiaa shippareista vai oletko muuten kunnossaMulla aivan itkettää toi kuva! Mä niin tiesin tän! Ihana nähdä heidät vierekkäin ja vastakkain! Ihanat
Jereen ei nyt ainakaan ollut rakastunut. Vain idiootti uskoo niin.Ei ole, kun kerran Jereen on rakastunut, eivät vaikuta samankaltaisilta kyllä.
Mä taas näin näyn ja kuulin ääniä. Kiihkeää rakastelua ja voihkintaa.Näin Tarot korteista, että B ja S rakastelivat koko yön.
Kai sitä nyt vituttaa kun kuvataan.Eiväthän vaikuta, B on ihan tympääntyneen näköinen.
Idiootti.Näin Tarot korteista, että B ja S rakastelivat koko yön.
Hotellistahan ne postasi Vai oliko se taas vain nacen ja Janin oma reissu?Yöpyihän Joksutkin K:n luona, kun olivat suomessa?
Kiireinen on kuulemma. Et 1-2 päivää ehti olla.Hetkinen, ethän sinä tiedä kauanko S oli tuolla ja mitä kaikkea ovat tehneet.
Lässynlässyn 46-vuotias mrs worldwide oikein, paskaa puhut. Mee vauvan hölmöläisporukkaan takas. Ne ymmärtää sua paremmin.No ihan vaikka siksi että new yorkissa on aika kallista yöpyä hotellissa ja jos oot muutenkin siellä tapaamassa ystävää niin on kyllä ihan tosi tavallista saada yösija. Mä kuulun yhteen verkostoon jossa tutustutaan reissatessa uusiin ihmisiin (tai tarjotaan majoitusta mut en oo sitä tehnyt) ja oon kyllä tavannut yhden uuden ystävän vanhemmat ja yhdet Suomeen matkanneet tutut vein omien vanhempieni mökille saamaan rantasaunakokemuksen, ja äitini oli siellä myös. Oon 46-vuotias . Eli jos ihan ennalta tuntemattomienkin kanssa päädytään nopeastikin tuohon vaiheeseen että tavataan vanhempia, niin mikä ettei sellaisen kanssa jonka on jo jonkin aikaa tuntenut ja luultavasti kutsunut käymäänkin?
Siis ennen keikkoja? Ainakin illan viettivät K:n porukoillaHotellistahan ne postasi Vai oliko se taas vain nacen ja Janin oma reissu?
Olivat erään fanin mukaan Jeren porukoilla kaksi yötä. Sitten vaihtoivat perjantaina hotelliin kun crew tuli paikalle.Hotellistahan ne postasi Vai oliko se taas vain nacen ja Janin oma reissu?
Veikkaan, että Bluza tulee ensin ja niillä main tulee sitten keikat myyntiinHittoon jo koko Sadie, tuo Bojanin ja hänen suhteensahan on ollut ilmiselvä keväästä saakka.
Mutta missä viipyy Joksujen ilmoitus edes syksyn keikoista??? Eikös niille pitäisi kohta alkaa myydä lippuja, jos kiertue on about marraskuussa.
Ekat kaksi tai kolme yötä olivat Jerellä, loput hotelli.Hotellistahan ne postasi Vai oliko se taas vain nacen ja Janin oma reissu?
Ei saa naurattaaJertsu työntelee Tompan kanssa parsakaalia hanuriin. Tösserö saa pimeässä peiton alla panna punapäätä.
Kyllä on. Mitään kipinää, toistan mitään kipinää ei ole nähtävissä Bojanin ja nais-Sadien välillä. Ystävinä mennään.Jereen ei nyt ainakaan ollut rakastunut. Vain idiootti uskoo niin.
Mitä hel*ettiä?Lässynlässyn 46-vuotias mrs worldwide oikein, paskaa puhut. Mee vauvan hölmöläisporukkaan takas. Ne ymmärtää sua paremmin.
Bojan EI ole homsantuu.Kyllä on. Mitään kipinää, toistan mitään kipinää ei ole nähtävissä Bojanin ja nais-Sadien välillä. Ystävinä mennään.
Mikä sinun ongelmasi on.S ja B pani niin kovaa, että äänet kuului Rovaniemelle asti.
Ne yölliset lemmen äänet kyllä kertoivat muuta.Kyllä on. Mitään kipinää, toistan mitään kipinää ei ole nähtävissä Bojanin ja nais-Sadien välillä. Ystävinä mennään.
Ei ole, kun kerran Jereen on rakastunut, eivät vaikuta samankaltaisilta kyllä.