vierailija
Mulla aivan itkettää toi kuva! Mä niin tiesin tän! Ihana nähdä heidät vierekkäin ja vastakkain! Ihanat
Mulla aivan itkettää toi kuva! Mä niin tiesin tän! Ihana nähdä heidät vierekkäin ja vastakkain! Ihanat
AivanJos B ja S bongattiin vain pari kertaa kaupungilla niin taisivat viettää suurimman osan ajasta kämpillä.
Silti, mä oon ainakin aina yöpynyt kavereilla jos olen mennyt heitä ulkomaille moikkaamaan. Onhan B ollut myös tapaamassa Sn perhettä.Eiköhän ole ole ollut Euroopassa valmiiksi ja tossahan on kaveriporukan tapaaminen.
Niin nämä vain juoruja, todisteita ei ole ja tuskin ne kaksin missään on liikkuneet, kun ei ne mikään pari ole.Jos B ja S bongattiin vain pari kertaa kaupungilla niin taisivat viettää suurimman osan ajasta kämpillä.
Miks ei olis vaikka myös ihan ystävinä liikkuneet kaksin?Niin nämä vain juoruja, todisteita ei ole ja tuskin ne kaksin missään on liikkuneet, kun ei ne mikään pari ole.
Tavannut, muttei yöpynyt haloo.Silti, mä oon ainakin aina yöpynyt kavereilla jos olen mennyt heitä ulkomaille moikkaamaan. Onhan B ollut myös tapaamassa Sn perhettä.
Yhtäkkiä tavataan perheet ja kaikki. Miksi ihmeessä jos vain kaverukset. Kuitenkin aikuisia ihmisiä eikä 8-vuotiaita.Silti, mä oon ainakin aina yöpynyt kavereilla jos olen mennyt heitä ulkomaille moikkaamaan. Onhan B ollut myös tapaamassa Sn perhettä.
Siitä tulisi juuri niitä turhia puheita, mistä B suuttui.Miks ei olis vaikka myös ihan ystävinä liikkuneet kaksin?
Yöpyihän Joksutkin K:n luona, kun olivat suomessa?Yhtäkkiä tavataan perheet ja kaikki. Miksi ihmeessä jos vain kaverukset. Kuitenkin aikuisia ihmisiä eikä 8-vuotiaita.
Ja siis K:n porukoillaYöpyihän Joksutkin K:n luona, kun olivat suomessa?
Jan taitaa olla bi. Selvästi vihjaa siihen itse.Jan on niin hetero kuin olla jo voi kalskaa kauas.
Saattaneet nää sukulaiset olla siinä samassa baarissa mistä takkikuva, ei sen kummempaa.Yhtäkkiä tavataan perheet ja kaikki. Miksi ihmeessä jos vain kaverukset. Kuitenkin aikuisia ihmisiä eikä 8-vuotiaita.
Onko kuinka uskottavaa on et olisivat tavanneet Damonin kautta ja (vain) ystävinä alkaneet kierrellä kaupungilla kahdestaan ja tavanneet toistensa vanhemmat jne, ilman - Damonia?Miks ei olis vaikka myös ihan ystävinä liikkuneet kaksin?
Eikä vihjaa, ig:n teksti ei tarkoita sitä.Jan taitaa olla bi. Selvästi vihjaa siihen itse.
Ihan eri asia. Tajuat kyllä kun kasvat isoksi.Yöpyihän Joksutkin K:n luona, kun olivat suomessa?
Näistä tilanteista onkin sitten vaikeampi saada kuvia. Jos ei joku utelias naapuri ole asentanut kameroita Bojanin kämpälle päin.Eivät kyllä vaikuta yhtään rakastuneilta. Rakastunut pari kävisi kaksistaan jossain ihanassa luonnonnähtävyydessä Sloveniassa, painuisi kaksistaan kutemaan kämpille, eikä istuisi kahvilassa ystävien kanssa, kun toisella on vain vähän aikaa.
Joo mummokin jammaamassa yökaudet.Saattaneet nää sukulaiset olla siinä samassa baarissa mistä takkikuva, ei sen kummempaa.
Hetkinen, ethän sinä tiedä kauanko S oli tuolla ja mitä kaikkea ovat tehneet.Eivät kyllä vaikuta yhtään rakastuneilta. Rakastunut pari kävisi kaksistaan jossain ihanassa luonnonnähtävyydessä Sloveniassa, painuisi kaksistaan kutemaan kämpille, eikä istuisi kahvilassa ystävien kanssa, kun toisella on vain vähän aikaa.
D näyttää olevan Boitsun makuun kovasti. Taitaa olla just B:n tyyppiä.Ei ole B:n tyyppiä ollenkaan. Niin hölmö pakotus taas.
Hyvin rakastuneilta vaikuttavat. Tottakai Bojan nyt haluaa esitellä hänet ystävilleen. Tuskinpa tuolla on kauaa istuttu, pian menty takaisin rakastelemaan kämpille.Eivät kyllä vaikuta yhtään rakastuneilta. Rakastunut pari kävisi kaksistaan jossain ihanassa luonnonnähtävyydessä Sloveniassa, painuisi kaksistaan kutemaan kämpille, eikä istuisi kahvilassa ystävien kanssa, kun toisella on vain vähän aikaa.
Ei ole, kun kerran Jereen on rakastunut, eivät vaikuta samankaltaisilta kyllä.D näyttää olevan Boitsun makuun kovasti. Taitaa olla just B:n tyyppiä.
Eiväthän vaikuta, B on ihan tympääntyneen näköinen.Hyvin rakastuneilta vaikuttavat. Tottakai Bojan nyt haluaa esitellä hänet ystävilleen. Tuskinpa tuolla on kauaa istuttu, pian menty takaisin rakastelemaan kämpille.
Jaa tästäkö tää sit taas oll kyseEi ole, kun kerran Jereen on rakastunut, eivät vaikuta samankaltaisilta kyllä.