K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yhtäkkiä tavataan perheet ja kaikki. Miksi ihmeessä jos vain kaverukset. Kuitenkin aikuisia ihmisiä eikä 8-vuotiaita.
No ihan vaikka siksi että new yorkissa on aika kallista yöpyä hotellissa ja jos oot muutenkin siellä tapaamassa ystävää niin on kyllä ihan tosi tavallista saada yösija. Mä kuulun yhteen verkostoon jossa tutustutaan reissatessa uusiin ihmisiin (tai tarjotaan majoitusta mut en oo sitä tehnyt) ja oon kyllä tavannut yhden uuden ystävän vanhemmat ja yhdet Suomeen matkanneet tutut vein omien vanhempieni mökille saamaan rantasaunakokemuksen, ja äitini oli siellä myös. Oon 46-vuotias 😄. Eli jos ihan ennalta tuntemattomienkin kanssa päädytään nopeastikin tuohon vaiheeseen että tavataan vanhempia, niin mikä ettei sellaisen kanssa jonka on jo jonkin aikaa tuntenut ja luultavasti kutsunut käymäänkin?
 
vierailija
No ihan vaikka siksi että new yorkissa on aika kallista yöpyä hotellissa ja jos oot muutenkin siellä tapaamassa ystävää niin on kyllä ihan tosi tavallista saada yösija. Mä kuulun yhteen verkostoon jossa tutustutaan reissatessa uusiin ihmisiin (tai tarjotaan majoitusta mut en oo sitä tehnyt) ja oon kyllä tavannut yhden uuden ystävän vanhemmat ja yhdet Suomeen matkanneet tutut vein omien vanhempieni mökille saamaan rantasaunakokemuksen, ja äitini oli siellä myös. Oon 46-vuotias . Eli jos ihan ennalta tuntemattomienkin kanssa päädytään nopeastikin tuohon vaiheeseen että tavataan vanhempia, niin mikä ettei sellaisen kanssa jonka on jo jonkin aikaa tuntenut ja luultavasti kutsunut käymäänkin?
Lässynlässyn 46-vuotias mrs worldwide oikein, paskaa puhut. Mee vauvan hölmöläisporukkaan takas. Ne ymmärtää sua paremmin.
 
vierailija
Hittoon jo koko Sadie, tuo Bojanin ja hänen suhteensahan on ollut ilmiselvä keväästä saakka.
Mutta missä viipyy Joksujen ilmoitus edes syksyn keikoista??? Eikös niille pitäisi kohta alkaa myydä lippuja, jos kiertue on about marraskuussa.
 

Yhteistyössä