vierailija
KannukkaJa Kn avovaimo ollut joka paikassa mukana.
KannukkaJa Kn avovaimo ollut joka paikassa mukana.
Ei, se on Jan ja Nace, Jance.Mmmmmm pidän tästä
Mun mielestä B ja Jan on paljon mielenkiintoisempi yhdistelmä kuin Jance.Ei, se on Jan ja Nace, Jance.
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?Olivat erään fanin mukaan Jeren porukoilla kaksi yötä. Sitten vaihtoivat perjantaina hotelliin kun crew tuli paikalle.
Bojan punastuis ja haluaisi vajota maan alle.Todellakin Bojan raasu kuolis häpeästä jos tietäs tän kaiken mitä "ihanat" suomifanit ajattelee hänestä.
Vihjeistä en tiedä mitään mutta arvostan sen suoraa toimintaa, kuinka se on valmiina suutelemaan heti kun joku leikilläänkin painautuu sitä kohti ja miten se nappaa sekä krisiä että bojania pakaroista. Tekisin just noin itekin, mut mun osalta tää on toki silkkaa heteroutta. Eli joo, en tiiä kuka on bi ja kuka ei, mutta jan on niin oikeassa tehdessään just noinKuten? Ei tarvii olla Janilta vaan yleisemmin?
Mä en kyl usko että ovat yöpyneet vaikka bileilta siellä selvästi vietettiinkin.Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Näin se luultavasti on ollut.Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Voi toki olla, eihän sillä mitään väliä ole. Mun mielestä on kuitenkin uskottavaa jos ovat olleet. Kn porukoilla on kuitenkin 2/3 lapsista lentänyt pesästä joten tilaa on. Ja Joksujen ja crewn hotellivaraus työn puolesta on varmasti ollut vain keikkojen ajaksi joten hyvin voisi ystävä tarjota majoitusta vanhempiensa luota. Eikä ne olleet kahta iltaa siellä porukoilla kun olivat toisen illan keilaamassa.Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Jos tai siis kun ne on noin rakkaita ystäviä heidän pojalleen niin miltä oikein tuntuisi lähettää sellaiset tyypit yön selkään, että no niin, kello tuli kuulkaa 23.30, nyt se on sillä lailla että lähtekääs hotelliin.Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Viisi aikuista miestä + Jerppu&Kannu ja vanhemmat ja veli ... ? Mahtuuko sinne?Mä en kyl usko että ovat yöpyneet vaikka bileilta siellä selvästi vietettiinkin.
Onko nuo sit bn ja sn välillä kuitenkin suhteen merkkejä?No mä oon tehnyt kaikki nuo ylläolevat kaverini kanssa, ihan normaaleja juttuja joista ei voi päätellä mitään. Enemmän tässä painaa se että Klla on avopuoliso joka ei ole B.
No eikä ole.Tietenkin sun vajaassa elämässäsi se menisi noin, mutta ei toisiaan rakastavien ihmisten.Näin se luultavasti on ollut.
Tottakai shippaajat tällaiset "kivat" juorut uskoo. Mä luulen kans, että söivät, saunoivat, istuivat iltaa ja menivät yöksi hotelliin. Ei ne missään siskonpedeillä lattialla nukkuneet.Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Siis missä Jan tarttuu pakaroista?Vihjeistä en tiedä mitään mutta arvostan sen suoraa toimintaa, kuinka se on valmiina suutelemaan heti kun joku leikilläänkin painautuu sitä kohti ja miten se nappaa sekä krisiä että bojania pakaroista. Tekisin just noin itekin, mut mun osalta tää on toki silkkaa heteroutta. Eli joo, en tiiä kuka on bi ja kuka ei, mutta jan on niin oikeassa tehdessään just noin
Gf on voinut majoittuakin muualle ja olla muualla muutenkin ne illat.Viisi aikuista miestä + Jerppu&Kannu ja vanhemmat ja veli ... ? Mahtuuko sinne?
Mä luulen, että Jeren vanhemmat on ihan halunneet ne luokseen 🩷Tottakai shippaajat tällaiset "kivat" juorut uskoo. Mä luulen kans, että söivät, saunoivat, istuivat iltaa ja menivät yöksi hotelliin. Ei ne missään siskonpedeillä lattialla nukkuneet.
Mä oon kyl ihan pehmona janceen mutta oon silti sun kanssa samaa mieltä. Bojanin ja Janin dynamiikka on todellakin mielenkiintoisempi.Mun mielestä B ja Jan on paljon mielenkiintoisempi yhdistelmä kuin Jance.
No niin. Tietenkin näyttelijäystävälleen täytyy esitellä kollega jenkeistäToi nainen taitaa olla Mila Peršin, B:n näyttelijäystävä.
Näyttää muuten hyvin paljon häneltä.Toi nainen taitaa olla Mila Peršin, B:n näyttelijäystävä.
Niin varmaan. Toiveunissas.Gf on voinut majoittuakin muualle ja olla muualla muutenkin ne illat.
Njääh. Kyl se on daddy Nace ja seksipoju Jan.Mä oon kyl ihan pehmona janceen mutta oon silti sun kanssa samaa mieltä. Bojanin ja Janin dynamiikka on todellakin mielenkiintoisempi.
Onhan se mahdollista, että he on kuulleet Joksujen tulevan jo muutama päivä aikaisemmin ennen keikkojen alkamista ja tarjonneet sit yöpaikka. Suomessa hotellit ovat kalliita niin ovat voineet ihan hyvyttäänkin majoittaa heidät. Onhan se mahdollista.Mä luulen, että Jeren vanhemmat on ihan halunneet ne luokseen 🩷