K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, jos sulla on tästä henkilökohtainen havainto tai olet kuullut sen joltain paikalla olleelta, niin sit mä uskon kyllä. Mutta niin kauan kun se on kuultu joltain joka kuuli joltain, niin epäilen.
Jan totesi jossain haastattelussa pian Helsingin jälkeen, että olivat kaksi yötä yksityismajoituksessa ja menivät sen jälkeen hotelliin. Eikä ole linkkiä. Oli joku videopätkä tai vastaava.
 
vierailija
Totta tuokin. Mutta joo, itse ajattelen myös että se oli kiertueen aloitus ja olisivat ehkä tarvinneet myös omaa aikaa ja rauhaa edes osan vuorokautta. Eri asia makoilla sohvilla ja lattioilla silloin kun mitään tärkeää ei ole tulossa.
Kai Jeren vanhemmat töissä käy? Ja Joksuilla oli joku treenitila täällä missä kävivät treenaamassa ainakin.
 
vierailija
No just tätä oon itekin hämmästelly. Että missä leirikeskuksessa ne K:n vanhemmat oikeen asuu.

Muistelen että tämän yöpymistiedon palstalle toi joku kirjoittaja, joka oli kuullut asian kaveriltaan, joka oli kuullut asian Janilta (?). Aika monta välikättä ja rikkinäisen puhelimen mahdollisuutta.
Eiköhän se viesti ole sieltä ihan sellaisena tullut, miten fani sen kuuli. Vähän vaikea kuvitella, että jompi kumpi Jan tai se fani osaisivat niin huonosti englantia, että ois syntynyt väärinkäsitys siitä, majoittuivatko he Jeren vanhemmille, vai olivatko siellä "vain" kylässä yhden illan.
 
vierailija
Mitähän väliä sillä on missä silloin ovat nukkuneet. K on joka tapauksessa ollut avovaimonsa kanssa ja Bojanilla näyttää olevan ihan omat kuvionsa.
Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
 

Yhteistyössä