vierailija
Ihan sama missä Joker Out yöpyi helmi-maaliskuun taitteessa Suomessa ollessaan, Jerellä oli silti silloinkin sama avovaimo kuin tälläkin hetkellä.
Okei, jos sulla on tästä henkilökohtainen havainto tai olet kuullut sen joltain paikalla olleelta, niin sit mä uskon kyllä. Mutta niin kauan kun se on kuultu joltain joka kuuli joltain, niin epäilen.Kyllä yöpyivät.
No hotellista ne joka tapauksessa postasi eli ei tainnu palvelu pelata pöyhösen lukaalissa.En usko. Niillä vaikuttais olevan kunnon kokoinen omakotitalo, vähän nyt sairasta luulla, ettei sinne voi majoittaa 8:aa, jopa 9:ää henkeä.
B ja Mila vaikuttavat todella läheisiltä ja ovat tunteneet kouluajoilta asti. Ehkä B on innoissaan halunnut esitellä Sadien hänelle.Okei? Millaisiakohan ystäviä he ovat? Aaa, näyttelijä? Halunnut varmaan tavata Sadien.
Tietenkin K oli vanhemmillaan, jos Joksut oli siellä. B ei ois alkanut muuten. Eikä kyllä K:kaan.No ei kai ne K ja Kannu oo siellä olleet ku kotonaan yötä.
Sieltähän ne postasi vasta myöhemmin? Joksuthan tuli jo keskiviikkona silloin SuomeenNo hotellista ne joka tapauksessa postasi eli ei tainnu palvelu pelata pöyhösen lukaalissa.
Totta tuokin. Mutta joo, itse ajattelen myös että se oli kiertueen aloitus ja olisivat ehkä tarvinneet myös omaa aikaa ja rauhaa edes osan vuorokautta. Eri asia makoilla sohvilla ja lattioilla silloin kun mitään tärkeää ei ole tulossa.Jure on niin kapea et se on vaan puolikas. Ois mahtunut hyvin Pöyhös-vanhusten väliin.
Niin, keikkojen aikaan. Mut nehän tuli Suomeen jo 3 päivää ennenNo hotellista ne joka tapauksessa postasi eli ei tainnu palvelu pelata pöyhösen lukaalissa.
Sulle tuntuu olevan kaikki muu sairasta, paitsi se sairain harha.En usko. Niillä vaikuttais olevan kunnon kokoinen omakotitalo, vähän nyt sairasta luulla, ettei sinne voi majoittaa 8:aa, jopa 9:ää henkeä.
Ainoa mitä B tarvitsi oli K.Totta tuokin. Mutta joo, itse ajattelen myös että se oli kiertueen aloitus ja olisivat ehkä tarvinneet myös omaa aikaa ja rauhaa edes osan vuorokautta. Eri asia makoilla sohvilla ja lattioilla silloin kun mitään tärkeää ei ole tulossa.
Se on vissiin boitsun lukiokaveri. Toki sit näyttelivät yhdessä, mutta on jo vanhempaa perua tuo ystävyys.Okei? Millaisiakohan ystäviä he ovat? Aaa, näyttelijä? Halunnut varmaan tavata Sadien.
Awwww tuplatreffit!Se on vissiin boitsun lukiokaveri. Toki sit näyttelivät yhdessä, mutta on jo vanhempaa perua tuo ystävyys.
Jan totesi jossain haastattelussa pian Helsingin jälkeen, että olivat kaksi yötä yksityismajoituksessa ja menivät sen jälkeen hotelliin. Eikä ole linkkiä. Oli joku videopätkä tai vastaava.Okei, jos sulla on tästä henkilökohtainen havainto tai olet kuullut sen joltain paikalla olleelta, niin sit mä uskon kyllä. Mutta niin kauan kun se on kuultu joltain joka kuuli joltain, niin epäilen.
Kai Jeren vanhemmat töissä käy? Ja Joksuilla oli joku treenitila täällä missä kävivät treenaamassa ainakin.Totta tuokin. Mutta joo, itse ajattelen myös että se oli kiertueen aloitus ja olisivat ehkä tarvinneet myös omaa aikaa ja rauhaa edes osan vuorokautta. Eri asia makoilla sohvilla ja lattioilla silloin kun mitään tärkeää ei ole tulossa.
Joo ei ole kiva jos selkä kipeytyy tms ja eiks Bojanilla ole niitäkin vaivoja ollut.Totta tuokin. Mutta joo, itse ajattelen myös että se oli kiertueen aloitus ja olisivat ehkä tarvinneet myös omaa aikaa ja rauhaa edes osan vuorokautta. Eri asia makoilla sohvilla ja lattioilla silloin kun mitään tärkeää ei ole tulossa.
Tärkeälle ystävälle on pitänyt päästä heti esittelemään Ja kollega vieläSe on vissiin boitsun lukiokaveri. Toki sit näyttelivät yhdessä, mutta on jo vanhempaa perua tuo ystävyys.
Jos ne jakaantui osa isä ja äiti Pöyhösille ja osa Mikelle?Jan totesi jossain haastattelussa pian Helsingin jälkeen, että olivat kaksi yötä yksityismajoituksessa ja menivät sen jälkeen hotelliin. Eikä ole linkkiä. Oli joku videopätkä tai vastaava.
Ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä mä näistä saagan miehistä kuumistelen eniten Jan&Bojan komboa.Mun mielestä B ja Jan on paljon mielenkiintoisempi yhdistelmä kuin Jance.
Eikös se ”yksityismajoitus” ollut juuri se mitä Jan kertoi fanille? Mä en muista että mitään videota olisi ollut.Jan totesi jossain haastattelussa pian Helsingin jälkeen, että olivat kaksi yötä yksityismajoituksessa ja menivät sen jälkeen hotelliin. Eikä ole linkkiä. Oli joku videopätkä tai vastaava.
Mä en oo ihan varma onko tuolla milalla miestä. Jossain vaiheessa käsitin että sillä on nainen.Awwww tuplatreffit!
Kerro lisää. Löytyikö sulle sängyn lämmittäjä?Mä en ole tätä ennen kertonut, mutta JO yöpyi meillä.
Eiköhän se viesti ole sieltä ihan sellaisena tullut, miten fani sen kuuli. Vähän vaikea kuvitella, että jompi kumpi Jan tai se fani osaisivat niin huonosti englantia, että ois syntynyt väärinkäsitys siitä, majoittuivatko he Jeren vanhemmille, vai olivatko siellä "vain" kylässä yhden illan.No just tätä oon itekin hämmästelly. Että missä leirikeskuksessa ne K:n vanhemmat oikeen asuu.
Muistelen että tämän yöpymistiedon palstalle toi joku kirjoittaja, joka oli kuullut asian kaveriltaan, joka oli kuullut asian Janilta (?). Aika monta välikättä ja rikkinäisen puhelimen mahdollisuutta.
Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.Mitähän väliä sillä on missä silloin ovat nukkuneet. K on joka tapauksessa ollut avovaimonsa kanssa ja Bojanilla näyttää olevan ihan omat kuvionsa.
Ei ihme, että Bojanin hyvä ystävä siisMä en oo ihan varma onko tuolla milalla miestä. Jossain vaiheessa käsitin että sillä on nainen.