K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen, että Jeren vanhemmat on ihan halunneet ne luokseen 🩷
Taisivat tavata sympaattisen slovenialaiset nuoret miehet (tai ainakin yhden heistä) jo Liverpoolissa, että ei ihan vieraitakaan olleet. K n äityli vaikuttaa todella vieraanvaraiselta, joten mieluusti kestinnee poikansa kavereita.

Äiti oli myös JOn Kultsan ekalla keikalla yhdessä Kärtsän kavereiden kanssa. Hengaili ihan täpöillä salin takaosassa ja nuoret miehet pitivät seuraa. K istui saman katsomo-osan yläpenkeillä yhdessä Matin, Ethelin, gf:n ja Henrin kanssa.
 
vierailija
Eikös se ”yksityismajoitus” ollut juuri se mitä Jan kertoi fanille? Mä en muista että mitään videota olisi ollut.
Mäkään en muista videota, mutta voi olla että on vaan jäänyt huomaamatta.

Mulle jäi käsitys että se Janin kanssa puhunut fani oli kotoisin jostain muualta kuin Suomesta, ja mietin että olisiko mahdollinen käännösvirhe sattunut kyseisen fanin ja palstalle kirjoittaneen välillä.
 
vierailija
Eiköhän se viesti ole sieltä ihan sellaisena tullut, miten fani sen kuuli. Vähän vaikea kuvitella, että jompi kumpi Jan tai se fani osaisivat niin huonosti englantia, että ois syntynyt väärinkäsitys siitä, majoittuivatko he Jeren vanhemmille, vai olivatko siellä "vain" kylässä yhden illan.
Itse asiassa ajattelen että just tässä tapauksessa käännösvirhe vois syntyä helpostikin, koska night tarkoittaa sekä iltaa että yötä. Jos siis käytetty night-sanaa.
 
vierailija
Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
Niinpä. Klla olisi ollut 1,5 v. aikaa tehdä visiitti sinne, mutta muu seura ja matkokohteet vieneet voiton. B ja S tavanneet tänä vuonna ja käyneet jo kummankin luona ja toistensa perheitä tapaamassa.
 

Yhteistyössä