K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis kai nekin on olleet suunnitelmia että tavataan Ljubljanassa tai new yorkissa? Ne on sit jopa toteutuneet.

Mä en ees usko noitten olevan pari mutta en vaan kykene tän yhden k/b logiikkaan
Mä uskon tähän Sadieen tällä hetkellä ehkä eniten ja seuraavaks siihen teoriaan et on olemassa slovenialainen tyttöystävä, se joka ehkä näyttää vähän Sadielta.
 
vierailija
Joo, jance on vähän sellanen unelmahöttö. Ne tykkää toisistaan il.an sen kummempaa kitkaa. Kaikki on söpöä ja onnellista. Bojanin ja Janin kohdalla on nimenomaan sitä kipinää. Jance on just sellanen ku se niitten Pariisin kuva, hyväntuulinen ja helvetin hyvännäköinen, bojan ja Jan on kuin se kuva jossa ne painii lattialla, tai se jossa Jan putoaa sängystä.
Kummassakaan ei ole yhtään mitään, ei hyvää päivää.
 
vierailija
Mitä ihmeen väliä sillä tosiaan on, missä keväällä yöpyivät? Kukaan täällä ei ole väittänyt, etteikö koko bändi olisi hyviä ystäviä K:n kanssa.
Koska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.

Ja lisäks tää yöpymisskenaario tuli ilmoille samoihin aikoihin kuin kuvitelmat siitä että Bojan olisi saanut Beatles-tribuuttipaidan K:n isältä, ja nää oli molemmat mun mielestä niin hämmentävän sekopäisiä, että jäivät mieleen.
 

Yhteistyössä