vierailija
Siinähän odotatte, eivät ole.Ne on niin pari. Menee ehkä pari päivää ehkä viikko tai jopa kaksi, ja sitten alkaa homma paljastua kunnolla. Sanokaa mun sanoneen.
Siinähän odotatte, eivät ole.Ne on niin pari. Menee ehkä pari päivää ehkä viikko tai jopa kaksi, ja sitten alkaa homma paljastua kunnolla. Sanokaa mun sanoneen.
Eri henkilöltä ovat kyllä.Koska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.
Ja lisäks tää yöpymisskenaario tuli ilmoille samoihin aikoihin kuin kuvitelmat siitä että Bojan olisi saanut Beatles-tribuuttipaidan K:n isältä, ja nää oli molemmat mun mielestä niin hämmentävän sekopäisiä, että jäivät mieleen.
Siinä kuvassa on Sonny Charlton.Joku sekoili sen toisen kuvan kans missä Damon istuu Bojanin sylissä ja vieressä kihertää Sadie. Niin joku väittää, ettei ole Sadie vaanjoku transsu.
Sulle on jo moni vastannu että ei ole Sadie vaan Sonny Charlton.Joku sekoili sen toisen kuvan kans missä Damon istuu Bojanin sylissä ja vieressä kihertää Sadie. Niin joku väittää, ettei ole Sadie vaanjoku transsu.
Mun käy ehkä kuitenkin Bojania vähän sääli ja pelkään et vetäytyy somesta.Mäkin ajattelen näin ja ehkä (vähän kauhulla) odotan.
Mä lähden nukkumaan..luin omat lomareissunsa oman porkkanansa kanssa.Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
Onko hän transportiitti?Sulle on jo moni vastannu että ei ole Sadie vaan Sonny Charlton.
Siinä kuvassa on D:n ystävä Sonny.Joku sekoili sen toisen kuvan kans missä Damon istuu Bojanin sylissä ja vieressä kihertää Sadie. Niin joku väittää, ettei ole Sadie vaanjoku transsu.
Mä lähden nukkumaan..luin omat lomareissunsa oman porkkanansa kanssa.
Danny?Siinä kuvassa on D:n ystävä Sonny.
Eiku porkkana odottaa kiltisti Malmilla.Mä lähden nukkumaan..luin omat lomareissunsa oman porkkanansa kanssa.
Sellaiset harhat siellä edelleen.Mun käy ehkä kuitenkin Bojania vähän sääli ja pelkään et vetäytyy somesta.
Lopeta. Älä puhu ihmisistä noin.Joku sekoili sen toisen kuvan kans missä Damon istuu Bojanin sylissä ja vieressä kihertää Sadie. Niin joku väittää, ettei ole Sadie vaanjoku transsu.
Alkuvuodesta olivat paljon yhdessä lontoossa ja nyt käyneet jo toistensa luona ainakin kerran. B oli varmasti myös Kroatiassa. Se on jo sata kertaa enemmän kuin Kn kanssa, joka jäi nytkin kahdestaan jatkamaan lomaa avokkinsa kanssa.Yksi kerta molemmilta lähes varmasti todistettu. Ei enempää.
Jessen gf on kaunein kaikista. Mut nättejä blondeja kaikki & hyvät kropat. Kyllä miesten kelpaa. Itse oon ihan lösö enkä yhtään kuuma. En sais Pöyhösen Pöyhöstä enkä Jesseä.Niinhän hän on. NM on myös hot. Molemmilla nätit kasvot ja vartalot.
Transse? Jos ei jaksa näpytellä sanaa loppuun?Lopeta. Älä puhu ihmisistä noin.
Yrittää provota raukka. Hätääntyy kun alkaa shippiharhat murentua eikä muuta osaa.Lopeta. Älä puhu ihmisistä noin.
Esitähän todisteet. Ja K ei näyttänyt jäävän kahdestaan, vaan Härtsä ois mukana?Alkuvuodesta olivat paljon yhdessä lontoossa ja nyt käyneet jo toistensa luona ainakin kerran. B oli varmasti myös Kroatiassa. Se on jo sata kertaa enemmän kuin Kn kanssa, joka jäi nytkin kahdestaan jatkamaan lomaa avokkinsa kanssa.
Siis häh ... Miten sit, piip istui piipin sylissä? Vai istui vieressä. No vieressä.Lopeta. Älä puhu ihmisistä noin.
Whaaat eikö se ollut fanilahja? Miten tollasta on kukaan kehitellytKoska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.
Ja lisäks tää yöpymisskenaario tuli ilmoille samoihin aikoihin kuin kuvitelmat siitä että Bojan olisi saanut Beatles-tribuuttipaidan K:n isältä, ja nää oli molemmat mun mielestä niin hämmentävän sekopäisiä, että jäivät mieleen.
D on Damon edelleen.Danny?
Anteeksi mitkä? Mä oon team Bojan&Sadie. Sekö shippi?Yrittää provota raukka. Hätääntyy kun alkaa shippiharhat murentua eikä muuta osaa.
Ainoastaan epätoivoiset kieltäjät väittävät näin viimeisenä oljenkortenaan.Ei ole väitetty vaan että onko kuva tekoälyn tekemä.
Sadie oli myös Saksassa mukana heinäkuussa ja Bojan Jenkeissä alkukesästä.Alkuvuodesta olivat paljon yhdessä lontoossa ja nyt käyneet jo toistensa luona ainakin kerran. B oli varmasti myös Kroatiassa. Se on jo sata kertaa enemmän kuin Kn kanssa, joka jäi nytkin kahdestaan jatkamaan lomaa avokkinsa kanssa.
Tätä se yletön ruutuaika sit teettää. Huokaus.Jessen gf on kaunein kaikista. Mut nättejä blondeja kaikki & hyvät kropat. Kyllä miesten kelpaa. Itse oon ihan lösö enkä yhtään kuuma. En sais Pöyhösen Pöyhöstä enkä Jesseä.