vierailija
Oli K:n vanhempien kotoa kuvattu Janin stooreissa.Eikös se ”yksityismajoitus” ollut juuri se mitä Jan kertoi fanille? Mä en muista että mitään videota olisi ollut.
Oli K:n vanhempien kotoa kuvattu Janin stooreissa.Eikös se ”yksityismajoitus” ollut juuri se mitä Jan kertoi fanille? Mä en muista että mitään videota olisi ollut.
Uuh, kenenkäs viereen sä pääsitMä en ole tätä ennen kertonut, mutta JO yöpyi meillä.
Ai kuka? Mun mielestä toi mies on ainakin näkynyt Milan stooreissa. Toki voi olla kaveri.Mä en oo ihan varma onko tuolla milalla miestä. Jossain vaiheessa käsitin että sillä on nainen.
Niinhän hän on. NM on myös hot. Molemmilla nätit kasvot ja vartalot.Huh mikä mimmi toi Miken avokki
Joo mutta en muista että olisi ollut videota jossa Jan kertoo heidän olleen kaksi yötä yksityismajoituksessa vaan pelkästään se fanin kertomus.Oli K:n vanhempien kotoa kuvattu Janin stooreissa.
Niin, B saa tukea tohon Slovenian suhtautumiseen miehiin nähden.Ei ihme, että Bojanin hyvä ystävä siis
Siinä pätkssä ei kyllä yöpymisestä sanottu tai annettu ymmärtää yhtään mitään. Lonkeroa, ruokaa ja saunaa oli pääteltävissä.Oli K:n vanhempien kotoa kuvattu Janin stooreissa.
Taisivat tavata sympaattisen slovenialaiset nuoret miehet (tai ainakin yhden heistä) jo Liverpoolissa, että ei ihan vieraitakaan olleet. K n äityli vaikuttaa todella vieraanvaraiselta, joten mieluusti kestinnee poikansa kavereita.Mä luulen, että Jeren vanhemmat on ihan halunneet ne luokseen 🩷
Mäkään en muista videota, mutta voi olla että on vaan jäänyt huomaamatta.Eikös se ”yksityismajoitus” ollut juuri se mitä Jan kertoi fanille? Mä en muista että mitään videota olisi ollut.
Saisi tarttua muakin.Siis missä Jan tarttuu pakaroista?
Jahas, mahtavaa. Toivottavasti joku vielä löytäisi tämän niin loppuisi tää stanan jankkaus tästäkin.Jan totesi jossain haastattelussa pian Helsingin jälkeen, että olivat kaksi yötä yksityismajoituksessa ja menivät sen jälkeen hotelliin. Eikä ole linkkiä. Oli joku videopätkä tai vastaava.
Ei ole ollut mitään tuollaista haastattelua, olihan siitä fandomissa jo paljon puhuttu.Jahas, mahtavaa. Toivottavasti joku vielä löytäisi tämän niin loppuisi tää stanan jankkaus tästäkin.
Ei ole mitään tällaista haastattelua.Jahas, mahtavaa. Toivottavasti joku vielä löytäisi tämän niin loppuisi tää stanan jankkaus tästäkin.
Itse asiassa ajattelen että just tässä tapauksessa käännösvirhe vois syntyä helpostikin, koska night tarkoittaa sekä iltaa että yötä. Jos siis käytetty night-sanaa.Eiköhän se viesti ole sieltä ihan sellaisena tullut, miten fani sen kuuli. Vähän vaikea kuvitella, että jompi kumpi Jan tai se fani osaisivat niin huonosti englantia, että ois syntynyt väärinkäsitys siitä, majoittuivatko he Jeren vanhemmille, vai olivatko siellä "vain" kylässä yhden illan.
Mun ex väitti, että Nipa Neumann ois kerran yöpynyt heillä. Todella vaikea sanoa oliko totta, herra asui silloin vielä lapsuudenkodissaan, joka oli yli 500m2 lukaali Kuusisaaressa. Että ainakin Nipa on mahtunut sinneMä en ole tätä ennen kertonut, mutta JO yöpyi meillä.
Vedet tyrskähtää suusta ulos, koska olen nauranut niin paljon tälle viestille.Tuskinpa ovat hyvää hyvyyttään majoittaneet, vaan ihan rakkaudesta poikansa rakastamaan mieheen ja tämän läheisiin ystäviin.
Ja siis tietenkin he on tienneet, lähes yhtä nopeasti kuin Jerekin, että bändi tulee Suomeen jo useita päiviä etukäteen.
Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
Kyllä tuosta on taidettu puhua, minullakin muistikuva tästä.Ei ole ollut mitään tuollaista haastattelua, olihan siitä fandomissa jo paljon puhuttu.
Puhuttiinko muualla kuin vauvalla? Mä muistan juuri tuon jutun sen vauvapalstan kaverin kertomana enkä muuta. Muilla alustoilla en muista tuosta olleen mitään puhetta.Kyllä tuosta on taidettu puhua, minullakin muistikuva tästä.
Mä oon ihan samaa mieltä myös. Tykkään itsekin paljon Jancesta mutta B:ssä ja Janissa yhdessä on jotain vielä kipinöivämpää.Mä oon kyl ihan pehmona janceen mutta oon silti sun kanssa samaa mieltä. Bojanin ja Janin dynamiikka on todellakin mielenkiintoisempi.
Kuka se sit on? Mä en seuraa milaa, en oo nähny yhtään sen stooria.Ai kuka? Mun mielestä toi mies on ainakin näkynyt Milan stooreissa. Toki voi olla kaveri.
Niinpä. Klla olisi ollut 1,5 v. aikaa tehdä visiitti sinne, mutta muu seura ja matkokohteet vieneet voiton. B ja S tavanneet tänä vuonna ja käyneet jo kummankin luona ja toistensa perheitä tapaamassa.Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
Olisihan jollain suomifanilla tai shipparilla tuollainen video tallessa missä Jan puhuu Suomen visiitistä.Kyllä tuosta on taidettu puhua, minullakin muistikuva tästä.