K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olivat erään fanin mukaan Jeren porukoilla kaksi yötä. Sitten vaihtoivat perjantaina hotelliin kun crew tuli paikalle.
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
 
vierailija
Kuten? Ei tarvii olla Janilta vaan yleisemmin?
Vihjeistä en tiedä mitään mutta arvostan sen suoraa toimintaa, kuinka se on valmiina suutelemaan heti kun joku leikilläänkin painautuu sitä kohti ja miten se nappaa sekä krisiä että bojania pakaroista. Tekisin just noin itekin, mut mun osalta tää on toki silkkaa heteroutta. Eli joo, en tiiä kuka on bi ja kuka ei, mutta jan on niin oikeassa tehdessään just noin 🥵
 
vierailija
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Mä en kyl usko että ovat yöpyneet vaikka bileilta siellä selvästi vietettiinkin.
 
vierailija
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Voi toki olla, eihän sillä mitään väliä ole. Mun mielestä on kuitenkin uskottavaa jos ovat olleet. Kn porukoilla on kuitenkin 2/3 lapsista lentänyt pesästä joten tilaa on. Ja Joksujen ja crewn hotellivaraus työn puolesta on varmasti ollut vain keikkojen ajaksi joten hyvin voisi ystävä tarjota majoitusta vanhempiensa luota. Eikä ne olleet kahta iltaa siellä porukoilla kun olivat toisen illan keilaamassa.
 
vierailija
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Jos tai siis kun ne on noin rakkaita ystäviä heidän pojalleen niin miltä oikein tuntuisi lähettää sellaiset tyypit yön selkään, että no niin, kello tuli kuulkaa 23.30, nyt se on sillä lailla että lähtekääs hotelliin.
?
 
vierailija
Mua on keväästä asti ihmetyttänyt tää ihan epäilemättä uskottu kertomus siitä, että Jokerit oli K:n vanhemmilla yötä. Mitä jos bändin jäsen on sanonut heidän olleen siellä illat, mutta fani on ymmärtänyt väärin ja luullut bändiläisen tarkoittavan yötä?
Tottakai shippaajat tällaiset "kivat" juorut uskoo. Mä luulen kans, että söivät, saunoivat, istuivat iltaa ja menivät yöksi hotelliin. Ei ne missään siskonpedeillä lattialla nukkuneet.
 
vierailija
Vihjeistä en tiedä mitään mutta arvostan sen suoraa toimintaa, kuinka se on valmiina suutelemaan heti kun joku leikilläänkin painautuu sitä kohti ja miten se nappaa sekä krisiä että bojania pakaroista. Tekisin just noin itekin, mut mun osalta tää on toki silkkaa heteroutta. Eli joo, en tiiä kuka on bi ja kuka ei, mutta jan on niin oikeassa tehdessään just noin
Siis missä Jan tarttuu pakaroista? 🥵
 

Yhteistyössä