K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itekin trollaan joka ketjussa välillä ihan huolella. Se vaan on lystiä käydä droppaamassa joku provo, häipyä paikalta ja tulla parin tunnin päästä katsomaan aikansaannostaan, et vieläkö aiheesta kähistään ihan suolaisina. Lähes poikkeuksetta toimii aina.
Trolli heittää polttavan kuuman kiven ja mä en vaan tajua sitä, että miksi ihmiset menevät koskemaan siihen. Ihan itse he sillä toiminnalla ankeuttavat näitä ketjuja. Huoh.
 
vierailija
******* Älä lue, jos ajatus muiden näkyvillä olevista terveystiedoista puimisesta satuttaa, triggeröi tai häiritsee / haittaa *****



Pakko tulla sanomaan tämä tänne kompostiin, kun tiedän, että on niin helposti väärin tulkittavissa oleva kommentti. Vaikka mä ainoastaan spekuloin erilaisia lopputulemia, liittyen siis tuohon B:n laastariin. Eli.
Voi luoja minkälaisia käänteitä saaga saisikaan, jos selviäisi, että kyseessä olisikin jokin hoitoa vaativa juttu. Kun miettii, miten K:llakin on ollut oma henkeä uhannut sairautensa, niin jos sellainen tulisi Bojanillekin niin ois aivan ficcikamaa. Tämän sanominen ehkä ottaa moraalisi päälle, mutta huomaa, että mikään mitä jossain kirjoitetaan ei vaikuta reaalimaailmassa asioihin, miten ne oikeasti menevät tai mitä mahdollisesta koepalasta (jos sellaista edes onkaan olemassa) selviää.
Nämä ovat oikeita ihmisiä ja heidän terveytensä, joo, mutta kun tässä on vuosi sitten ryhdytty suhdepuimaan oikeita ihmisiä, niin mielestäni näkyvää tietoa terveydestäkin voi puida. Varsinkin kun en halua, että tätä ikinä kukaan kohteista lukisi.
 
vierailija
No ihan oikea vastaushan tuo on, kai kaikki lääketieteelliset operaatiot voi arkisessa kielenkäytössä laittaa kipeänä olemisen alle. Siis jos heillä olisi varsinaisia sairauslomia niin ihan samalla tavalla sitä olisi saikulla niin operaation kuin vaikka päänsärynkin takia.
Ainakin oli käänneetty että Bojan is "unwell". Ajattelin jo silloin, että ei siis "sick", että mikähän on, mutta ei siitä nyt enää sen enempää.
 
vierailija
******* Älä lue, jos ajatus muiden näkyvillä olevista terveystiedoista puimisesta satuttaa, triggeröi tai häiritsee / haittaa *****



Pakko tulla sanomaan tämä tänne kompostiin, kun tiedän, että on niin helposti väärin tulkittavissa oleva kommentti. Vaikka mä ainoastaan spekuloin erilaisia lopputulemia, liittyen siis tuohon B:n laastariin. Eli.
Voi luoja minkälaisia käänteitä saaga saisikaan, jos selviäisi, että kyseessä olisikin jokin hoitoa vaativa juttu. Kun miettii, miten K:llakin on ollut oma henkeä uhannut sairautensa, niin jos sellainen tulisi Bojanillekin niin ois aivan ficcikamaa. Tämän sanominen ehkä ottaa moraalisi päälle, mutta huomaa, että mikään mitä jossain kirjoitetaan ei vaikuta reaalimaailmassa asioihin, miten ne oikeasti menevät tai mitä mahdollisesta koepalasta (jos sellaista edes onkaan olemassa) selviää.
Nämä ovat oikeita ihmisiä ja heidän terveytensä, joo, mutta kun tässä on vuosi sitten ryhdytty suhdepuimaan oikeita ihmisiä, niin mielestäni näkyvää tietoa terveydestäkin voi puida. Varsinkin kun en halua, että tätä ikinä kukaan kohteista lukisi.
no tiedätkö kun mä mietin ihan samaa tai itse asiassa näin kerran jopa sellaista unta, se taisi olla viime vuoden puolella, että B sairastui, en tiedä mihin, ja se oli syy miksi K meni Sloveniaan ja asiat kääntyivät hyvin eri suuntaan monessa mielessä. No mä TODELLA toivon että näin ei tapahdu, siis että B olisi sairas tms.
 
vierailija
Ja jos ihan rehellisiä ollaan, kuuluuko se asia meille millään lailla, ellei se vaikuta esim. keikkoihin?
Tämä on realistien ketju. Artistia yleensä seurataan hiusten väristä ja tatuoinneista lähtien.
Jos kaulalla on suurenkokoinen laastari, se huomataan.
Varsinkin kun edellisellä keikalla oli havaittavissa kaulalla iso patti. Tämä ei ole Bojanista mitään negaa.
Fanit vaan huomaavat kaiken ja ovat vilpittömästi huolissaan. Parane pian Bojan💖
 

Yhteistyössä