K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei välttis mut uskon että ovat lähteneet työstään levyä
no siinä ehtii hyvin myös treffailla välissä🤩. Mä siis ihan aidosti todella toivoisin että Boitsulla ois joku speciaali-ihminen sen elämässä (muu kuin Kärtsä, kun musta sen eräänlainen roikkuminen siinä on ollut jopa vähän noloa🙈). oon vaan ajatellut että se ois miespuolinen mutta kai se voi olla nainenkin🤔
 
vierailija
no siinä ehtii hyvin myös treffailla välissä. Mä siis ihan aidosti todella toivoisin että Boitsulla ois joku speciaali-ihminen sen elämässä (muu kuin Kärtsä, kun musta sen eräänlainen roikkuminen siinä on ollut jopa vähän noloa). oon vaan ajatellut että se ois miespuolinen mutta kai se voi olla nainenkin
Roikkuminen on kyllä katsojan silmässä nyt.
 
vierailija
Miksi olet niin tiukasti vastaan ajatusta S n ja B n seurustelusta? Eikö se olisi hyvä asia vaan.
Eikö se ole myös Joksujen urankin kannalta hyvä että heillä on suhteita sellaiseen joka pyörii jenkeissä paljon? (Enkä tässä tarkoita mitään hyväksikäyttöä) Jos ovat S:n kanssa hyviäkin kavereita tai vaihtoehtoisesti B hänen kanssaan suhteessa on heidän helpompi verkostoitua ja ehkä mahdollisesti saada niitä keikkoja Amerikkaan kun sinne ovat halukkaita joskus menemään vaikka se tänä vuonna ei suunnitelmissa olisikaan
 
vierailija
Eikö se ole myös Joksujen urankin kannalta hyvä että heillä on suhteita sellaiseen joka pyörii jenkeissä paljon? (Enkä tässä tarkoita mitään hyväksikäyttöä) Jos ovat S:n kanssa hyviäkin kavereita tai vaihtoehtoisesti B hänen kanssaan suhteessa on heidän helpompi verkostoitua ja ehkä mahdollisesti saada niitä keikkoja Amerikkaan kun sinne ovat halukkaita joskus menemään vaikka se tänä vuonna ei suunnitelmissa olisikaan
Ja siis tämä oli vaan yksi ehdotus en tarkoita ettei kaikkien suhteiden tarvi olla riippuvaisia uran kannalta mut ymmärrätte varmaan pointin 😅
 
vierailija
tätä mäkin ihmettelen?? Kun ei tämä ole edes mikään shippiketju. Musta ois ihanaa, jos ne seurustelis. Ei ehkä ihan helppoa ois, mutta B:llä ei ole vaikeuksia lentää vaikka jenkkeihin keikkatauoilla.
Se uskoo oikeestikkin K&B suhteeseen, on sanonut monet kerrat. Siks sen täytyy aina tulla heti kiistämään tänne jos ruetaan spekuloimaan mahdollisella B&S suhteella
 
vierailija
No nii-in. Mäkin tietenkin todella todella toivon, mutta on ihmeellistä, että todelisuus on joskus tarua ihmeellisempää. Esim. se halaus kesken Vse kar vemin ja nyt sitten ois tää, jos Bojan sairastuisi vakavasti. Siis en tietenkään halua niin käyvän. Ja jos sairastuisi, niin on häviävän pieni todennäköisyys sille, että siitä seuraisi jokin kuviteltu romanttinen käänne.

Minulla vain on huono mielikuvitus, joka näköjään keksii asioita ainoastaan tosielämästä kummuten Eli tämä asia antoi nyt ainoastaan minulle näkymän tällaiseen ficciin, jonka joku toinen pystyisi kuvittelemaan mielessään ihan ilmankin todellisuutta.

Toivon, että kyseessä oli vain jokin rutiininomainen poisto-operaatio, johon ei liity mitään tarvetta jatkohoidolle eikä mitään vakavaa.
Kaipaisin (ehkä vähän järkyttyneenä tästä tosielämän mahdollisesta vakavan tilanteen uutisesta) silti vähän pohdiskella, miten tilanne menisi, jos kaksikko sellaiseen tilanteeseen joutuisi, mutta mä luulen, ettei nää julkiset keskustelupalstat vain ole oikea paikka sille
Häviävän pieni? Eli siis todellisuudessa 0% mahdollisuus sille, että K:n ja B:n välille syntyisi romanttinen suhde. Enemmin uskon jopa tuohon S kuvioon.
 

Yhteistyössä