K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
no tiedätkö kun mä mietin ihan samaa tai itse asiassa näin kerran jopa sellaista unta, se taisi olla viime vuoden puolella, että B sairastui, en tiedä mihin, ja se oli syy miksi K meni Sloveniaan ja asiat kääntyivät hyvin eri suuntaan monessa mielessä. No mä TODELLA toivon että näin ei tapahdu, siis että B olisi sairas tms.
Joo toivotaan parasta. Itsellä kävi heti mielessä että panttaako ne syksyn keikkoja jos Bojanin terveydentila on ollut epäselvä. Mutta tuskin kun hän on kuitenkin ollut kovin energinen patista huolimatta.
 
vierailija
no tiedätkö kun mä mietin ihan samaa tai itse asiassa näin kerran jopa sellaista unta, se taisi olla viime vuoden puolella, että B sairastui, en tiedä mihin, ja se oli syy miksi K meni Sloveniaan ja asiat kääntyivät hyvin eri suuntaan monessa mielessä. No mä TODELLA toivon että näin ei tapahdu, siis että B olisi sairas tms.
No nii-in. Mäkin tietenkin todella todella toivon, mutta on ihmeellistä, että todelisuus on joskus tarua ihmeellisempää. Esim. se halaus kesken Vse kar vemin ja nyt sitten ois tää, jos Bojan sairastuisi vakavasti. Siis en tietenkään halua niin käyvän. Ja jos sairastuisi, niin on häviävän pieni todennäköisyys sille, että siitä seuraisi jokin kuviteltu romanttinen käänne.

Minulla vain on huono mielikuvitus, joka näköjään keksii asioita ainoastaan tosielämästä kummuten 😟 Eli tämä asia antoi nyt ainoastaan minulle näkymän tällaiseen ficciin, jonka joku toinen pystyisi kuvittelemaan mielessään ihan ilmankin todellisuutta.

Toivon, että kyseessä oli vain jokin rutiininomainen poisto-operaatio, johon ei liity mitään tarvetta jatkohoidolle eikä mitään vakavaa.
Kaipaisin (ehkä vähän järkyttyneenä tästä tosielämän mahdollisesta vakavan tilanteen uutisesta) silti vähän pohdiskella, miten tilanne menisi, jos kaksikko sellaiseen tilanteeseen joutuisi, mutta mä luulen, ettei nää julkiset keskustelupalstat vain ole oikea paikka sille 😞
 
vierailija
Joo toivotaan parasta. Itsellä kävi heti mielessä että panttaako ne syksyn keikkoja jos Bojanin terveydentila on ollut epäselvä. Mutta tuskin kun hän on kuitenkin ollut kovin energinen patista huolimatta.
En usko eikös se vasta kuitenkin ole tullut. Eiköhän se levyn teko prosessi vaikuta kiertueen julkaisuunkin haluavat varmaan samalla mainostaa uutta levyä ja kertoa koska se tulee
 
vierailija
Joo toivotaan parasta. Itsellä kävi heti mielessä että panttaako ne syksyn keikkoja jos Bojanin terveydentila on ollut epäselvä. Mutta tuskin kun hän on kuitenkin ollut kovin energinen patista huolimatta.
Tuskin sen vuoksi sitä pantataan kuitenkaan, eihän Joksut oo aikasemminkaan mitenkään kovin paljon etukäteen ilmoittaneet kiertueesta. Nyt tuleva kiertue saattaa alkaa vasta lokakuun lopussa koska siitä levystäkään ei oo vielä varmuutta tuleeko se syyskuun lopussa vai lokakuun alussa ja saattaahan se mennä vielä sitäkin pidemmälle ennen kuin on valmis jos kaikki ei sujukkaan kuten pitäis
 
vierailija
Ei seurusteleva nuori pari kauaa pysty olemaan erossa toisistaan. Joku kerta vielä osuvat jonkun fanin kameraan yhdessä ja sen jälkeen ei voi enää salailla.
Ei ne seurustele ja tuskin oli S edes Saksaan menossa ei noista tweeteistä se edes selviä ja oon varma, että mitään kuvaa missä B olis lähelläkään tätä ihmistä ikinä tulee, voipi olla pitkä odotus teillä harhailijoilla
 
vierailija
Siis twitterissä on vaan sanottu S:n olevan samassa lentokoneessa hänen kanssaan eikä ees maininnut että mihin oli menossa ja joku siellä oli tehnyt omat johtopäätökset. Selvä
Kyllä siellä alkuperäisessä twiitin kommenteissa hän kertoo, että oli lento Hampuriin kyseessä. Sadien mukana oli ”poikaystävä” ja muita kavereita. Ja siis joku poika jota hän epäili poikkikseksi, en tiedä miksi.
 
vierailija
Ei ne seurustele ja tuskin oli S edes Saksaan menossa ei noista tweeteistä se edes selviä ja oon varma, että mitään kuvaa missä B olis lähelläkään tätä ihmistä ikinä tulee, voipi olla pitkä odotus teillä harhailijoilla
Mistä hitosta sä tiedät sitä yhtään sen paremmin kuin haukkumasi ”harhailijat”?? Kyllä se ihan mahdollista on, itse asiassa hyvinkin. En minä tiedä seurustelevatko mutta et sinäkään tiedä että eivät seurustelisi.
 
vierailija
Kyllä siellä alkuperäisessä twiitin kommenteissa hän kertoo, että oli lento Hampuriin kyseessä. Sadien mukana oli ”poikaystävä” ja muita kavereita. Ja siis joku poika jota hän epäili poikkikseksi, en tiedä miksi.
Jännästi just Hampuriin menossa kun se on ihan siellä Joksujen festareiden vieressä. Oisko poikaystävä ollutkin esim. veli.
 

Yhteistyössä