no tiedätkö kun mä mietin ihan samaa tai itse asiassa näin kerran jopa sellaista unta, se taisi olla viime vuoden puolella, että B sairastui, en tiedä mihin, ja se oli syy miksi K meni Sloveniaan ja asiat kääntyivät hyvin eri suuntaan monessa mielessä. No mä TODELLA toivon että näin ei tapahdu, siis että B olisi sairas tms.
No nii-in. Mäkin tietenkin todella todella toivon, mutta on ihmeellistä, että todelisuus on joskus tarua ihmeellisempää. Esim. se halaus kesken Vse kar vemin ja nyt sitten ois tää, jos Bojan sairastuisi vakavasti. Siis en tietenkään halua niin käyvän. Ja jos sairastuisi, niin on häviävän pieni todennäköisyys sille, että siitä seuraisi jokin kuviteltu romanttinen käänne.
Minulla vain on huono mielikuvitus, joka näköjään keksii asioita ainoastaan tosielämästä kummuten
Eli tämä asia antoi nyt ainoastaan minulle näkymän tällaiseen ficciin, jonka joku toinen pystyisi kuvittelemaan mielessään ihan ilmankin todellisuutta.
Toivon, että kyseessä oli vain jokin rutiininomainen poisto-operaatio, johon ei liity mitään tarvetta jatkohoidolle eikä mitään vakavaa.
Kaipaisin (ehkä vähän järkyttyneenä tästä tosielämän mahdollisesta vakavan tilanteen uutisesta) silti vähän pohdiskella, miten tilanne menisi, jos kaksikko sellaiseen tilanteeseen joutuisi, mutta mä luulen, ettei nää julkiset keskustelupalstat vain ole oikea paikka sille