K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en rehellisesti keksi kuka voisi olla kuumempi kuin Bojan. Damon taas on mielestäni söpö ja mielenkiintoinen. En niinkään pidä häntä kuumana, mutta hyvin ymmärrän että joku muu voi pitää. Jos puhutaan miten toinen mies hänet mahdollisesti näkee, niin se näkemys voi olla vähän erilainen, kuin jollain naisella. Muutenkin se on niin yksilöllistä miten kenelläkin kemiat natsaa.
👍
 
vierailija
Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta. Suurimmassa osassa kommenteja ollaan lähinnä vaan ylennetty jotakin henkilöä ja samalla lytätty toista. Tästä tulikin mieleen, että kysyttiinkö Bojanilta viisujen aikoihin, että kuka on hänestä viisujen kuumin mies? Vastasiko hän, että se (Kyproksen?) Adam tai jotain?
K vastasi että kreikkalainen
 
vierailija
Jos sulla ei ole minkäänlaista moraalia tämän asian suhteen, niin turha kai edes jatkaa tätä keskustelua. Minusta on sairasta, että 60v. naiset tiirailee nuorten poikien housujen saumoja ja tekee niistä jotain lähikuvia.
No nämä ”pojat” on kuitenkin jo reippaasti aikuisiän puolella eikä mitään lapsia. Ja he ihan itse niitä haarovälejään laittavat nettiin.
 
vierailija
Taas meni väärään osoitteeseen. Mä oon Marketta, joka täällä tekee välillä toivottomia yrityksiä hillitä pahimpia kuolauksia. Mitä on kuolaus? Onko kuolausta jo sekin, että pitää esimerkiksi Bojania hurmaavana, mutta ei mene anatomisiin ja muihin yksityiskohtiin?Mulla on huono omatunto jo siitä, että B on minusta aika ihana nuori mies.
Opettele sitten jatkossa lainaamaan oikeita kommentteja kiitos.
 
vierailija
Minä en rehellisesti keksi kuka voisi olla kuumempi kuin Bojan. Damon taas on mielestäni söpö ja mielenkiintoinen. En niinkään pidä häntä kuumana, mutta hyvin ymmärrän että joku muu voi pitää. Jos puhutaan miten toinen mies hänet mahdollisesti näkee, niin se näkemys voi olla vähän erilainen, kuin jollain naisella. Muutenkin se on niin yksilöllistä miten kenelläkin kemiat natsaa.
Täällä on niin kauhea jankkaus käynnissä, että nämä normaalit viestit hukkuvat joukkoon. Komppaan tätä, että miehet ja naiset oletettavasti näkevät eri tavoin jonkun henkilön kuumuuden. Toki ei kaikki naisetkaan näe asioita samalla tavalla.
 
vierailija
Jos sulla ei ole minkäänlaista moraalia tämän asian suhteen, niin turha kai edes jatkaa tätä keskustelua. Minusta on sairasta, että 60v. naiset tiirailee nuorten poikien housujen saumoja ja tekee niistä jotain lähikuvia.
En oo ainakaan itse lähellekään 60v vielä, et vastannut missä menee raja? Mistä muutenkaan tiedetään käykö vanhemmat fanit keikoilla musiikin vai kuolauksen perässä?
 
vierailija
En oo ainakaan itse lähellekään 60v vielä, et vastannut missä menee raja? Mistä muutenkaan tiedetään käykö vanhemmat fanit keikoilla musiikin vai kuolauksen perässä?
Koska nyt puhuttiin kuolaamisesta, ei musiikista. Edelleen, en ole puhunut missään kohtaan fanituksesta, vaan epäasiallisesta kuolaamisesta ja niihin liittyvistä kirjoituksista. Yrität kääntää keskustelua pois itse aiheesta.
 
vierailija
Kyllähän se ihmisen persoona on aina isompi tekijä lopulta kuin ulkonäkö. Se onko jotain yhteistä kemiaa vaikuttaa eniten. Sadie voi olla hyvinkin kiehtova persoona, ja onhan hän kaunis joka tapauksessa. Mun veikkaus on, että kaikkea ei olla vielä nähty tässä S&B-jutussa. Mutta aika näyttää.
On nähty. Korkeintaan ystävyyden jatkumista näkyy jatkossakin.
Miten joku voi olla noin star struck, että heti kun Bojan tapaa jonkun tunnetun, niin heillä on pakko olla jokin ”yhteinen tulevaisuus”? Siis, noup!?
 
vierailija
On nähty. Korkeintaan ystävyyden jatkumista näkyy jatkossakin.
Miten joku voi olla noin star struck, että heti kun Bojan tapaa jonkun tunnetun, niin heillä on pakko olla jokin ”yhteinen tulevaisuus”? Siis, noup!?
No onhan jotkut jaksaneet jauhaa B:n ja K:n mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta jo vuoden ajan. Ei sitä silti ole näkyvissä.
 
vierailija
Menenpä sitten katsomaan Espanjan viisuvideon heidän kansallisista karsinnoista. Siinä vähän kypsempi täti saa olla kahden mehukkaan nuorukaisen kanssa lavalla. Sitten katson kun K levittää itseensä aurinkorasvaa Thaimaassa ja B hinkkaa itseään mikrofonitelineeseen. Ja pisteenä iin päälle Henrin polvistumisia. Nyt tää täti tunteekin jo vähän värinää....
 
vierailija
Menenpä sitten katsomaan Espanjan viisuvideon heidän kansallisista karsinnoista. Siinä vähän kypsempi täti saa olla kahden mehukkaan nuorukaisen kanssa lavalla. Sitten katson kun K levittää itseensä aurinkorasvaa Thaimaassa ja B hinkkaa itseään mikrofonitelineeseen. Ja pisteenä iin päälle Henrin polvistumisia. Nyt tää täti tunteekin jo vähän värinää....
Ohis. Kärtsy ja Henri ovat sentään kypsän miehen näköisiä ja kuumia. Bojan taas näyttää seksuaalisesti kokemattomalta pikkupojalta.
 

Yhteistyössä