vierailija
Täällä on sekä shippaajia että spekuloijia, hyvin mahdutaan saman kompostin alle.Ei ole kauaa aikaa, kun hoettiin, että ei täällä shipata vaan spekuloidaan
Täällä on sekä shippaajia että spekuloijia, hyvin mahdutaan saman kompostin alle.Ei ole kauaa aikaa, kun hoettiin, että ei täällä shipata vaan spekuloidaan
Mainitsemistasi syistä mun on vaikea uskoa, että Bojan olisi ihastunut Damoniin romanttisessa mielessä. Onhan sekin toki mahdollista.Damonista ja Bojanista ei voi puhua samana päivänäkään.
Bojan on niin kuuma.
Hiuksineen, katseineen, sänkykamari äänineen, irrottelevine lanteineen jne.
Aivan sulan, kun häntä katselen ja kuuntelen.
En ihmettele yhtään, kun hänen edessään porukat lakoo.
Damon taas, ei mitään fiiliksiä.
Kuulostat siltä tyypiltä, joka....ei oo kiva aloitus kommentissa.Ei millään pahalla, mutta kuulostat siltä tyypiltä, joka on täällä jatkuvasti huolissaan Bojanin hyvinvoinnista. Kumppaniksikaan ei kelpaa ketään, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä sun kullanmuru Bojanille. Hitto mä jo salaa toivon, että Boitsu lähtisi kesällä Tommyn matkaan. Menisi koko fandom sekaisin.
Damonista ja Bojanista ei voi puhua samana päivänäkään.
Bojan on niin kuuma.
Hiuksineen, katseineen, sänkykamari äänineen, irrottelevine lanteineen jne.
Aivan sulan, kun häntä katselen ja kuuntelen.
En ihmettele yhtään, kun hänen edessään porukat lakoo.
Damon taas, ei mitään fiiliksiä.
Minusta on aina virkistävää, kun joku ei pidä Bojania kuumana. Itse kun yritän päästä hänen otteestaan irti.Ei toisen mies/nais maun takia voi suuttua. Toinen tykkää isästä ja toinen pojasta. Mun mielestä esim. Bojan on kasvoiltaan söpö ja ehkä kauniskin, mutta kuumana en osaa häntä pitää.
Bojan on liian pikkupoikamainen, jotenkin sellainen mummon pikkukulta tyyppi. En näe hänessä mitään kiehtovaa tai seksikästä.Minusta on aina virkistävää, kun joku ei pidä Bojania kuumana. Itse kun yritän päästä hänen otteestaan irti.
Tää sun holhoava asenne Boitsua kohtaan… ei oo kivaa. Se on aikuinen mies, mutta te teette siitä jonkun nuhanenän, joka ei osaa pyyhkiä vielä räkää.Kuulostat siltä tyypiltä, joka....ei oo kiva aloitus kommentissa.
Ja joskus shippaus ja spekulointi voivat sekoittua keskenään.Täällä on sekä shippaajia että spekuloijia, hyvin mahdutaan saman kompostin alle.
Minustakin sellainen söpö poika, vaikka aikuinen onkin, ei sillain kuuma ja maskuliininen millaisista itse pidän.Bojan on liian pikkupoikamainen, jotenkin sellainen mummon pikkukulta tyyppi. En näe hänessä mitään kiehtovaa tai seksikästä.
Mä kirjoitin tuon huomautuksen ihan keskustelun ulkopuolelta tulleena sun kommenttiin. Itse ehkä laitat täällä ajatuksia toisten kommentoijien päähän. Kahden aikuisen pojan äitinä tiedän suunnilleen 25 vuotiaan miehen kehitystason.Tää sun holhoava asenne Boitsua kohtaan… ei oo kivaa. Se on aikuinen mies, mutta te teette siitä jonkun nuhanenän, joka ei osaa pyyhkiä vielä räkää.
Ja susta on ok käydä näillä palstoilla kuolaamassa lastesi ikäisiä nuoria miehiä? P.s. Se aloitus kommentti ei ollut mun, joten…Mä kirjoitin tuon huomautuksen ihan keskustelun ulkopuolelta tulleena sun kommenttiin. Itse ehkä laitat täällä ajatuksia toisten kommentoijien päähän. Kahden aikuisen pojan äitinä tiedän suunnilleen 25 vuotiaan miehen kehitystason.
Mun mielestä Damon on feminiinisyydessään kiehtova, Bojanista se taas tekee ei kiehtovan.Näyttää ihan joltain Mirjatädiltä kun ei poseeraa. Väärällä tavalla naismainen
Nace ja JC seuraa myös tuota tyyppiä. Varmaan joku uusi työkuvio. Tai ainakin toivoa sopii että tulisi tilalle parempi manageri kuin kameli.Hmmm .. nyt bojanin seurattaviin on ilmestynyt joku artist manager
Taitaa olla sitä Conorin, Emilian ja JCn kaveriporukkaa. Seuraa noita kaikkia.Hmmm .. nyt bojanin seurattaviin on ilmestynyt joku artist manager
Ei pysty kykenee.Minusta on aina virkistävää, kun joku ei pidä Bojania kuumana. Itse kun yritän päästä hänen otteestaan irti.
Tämä mummo kuolaa söpöläistä ihan kybällä.Bojan on liian pikkupoikamainen, jotenkin sellainen mummon pikkukulta tyyppi. En näe hänessä mitään kiehtovaa tai seksikästä.
Kerro esimerkki tällaisesta artistista.Minustakin sellainen söpö poika, vaikka aikuinen onkin, ei sillain kuuma ja maskuliininen millaisista itse pidän.
Mikä on jo fanituksen ikäraja?Ja susta on ok käydä näillä palstoilla kuolaamassa lastesi ikäisiä nuoria miehiä? P.s. Se aloitus kommentti ei ollut mun, joten…
En vaan pysty näkemään hänessä sitä samaa, mitä sä näet. Itse tykkään eniten Kärtsästä.Ei pysty kykenee.
Bojan on niin puoleensa vetävä.
Ei saisi katsoa, ei.
Nyt ei puhuttu fanituksesta.Mikä on jo fanituksen ikäraja?
Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta. Suurimmassa osassa kommenteja ollaan lähinnä vaan ylennetty jotakin henkilöä ja samalla lytätty toista. Tästä tulikin mieleen, että kysyttiinkö Bojanilta viisujen aikoihin, että kuka on hänestä viisujen kuumin mies? Vastasiko hän, että se (Kyproksen?) Adam tai jotain?Minä en rehellisesti keksi kuka voisi olla kuumempi kuin Bojan. Damon taas on mielestäni söpö ja mielenkiintoinen. En niinkään pidä häntä kuumana, mutta hyvin ymmärrän että joku muu voi pitää. Jos puhutaan miten toinen mies hänet mahdollisesti näkee, niin se näkemys voi olla vähän erilainen, kuin jollain naisella. Muutenkin se on niin yksilöllistä miten kenelläkin kemiat natsaa.
Taas meni väärään osoitteeseen. Mä oon Marketta, joka täällä tekee välillä toivottomia yrityksiä hillitä pahimpia kuolauksia. Mitä on kuolaus? Onko kuolausta jo sekin, että pitää esimerkiksi Bojania hurmaavana, mutta ei mene anatomisiin ja muihin yksityiskohtiin?Mulla on huono omatunto jo siitä, että B on minusta aika ihana nuori mies.Ja susta on ok käydä näillä palstoilla kuolaamassa lastesi ikäisiä nuoria miehiä? P.s. Se aloitus kommentti ei ollut mun, joten…
Kärtsä on persoonallinen, suurisilmäinen katseenvangitsija.En vaan pysty näkemään hänessä sitä samaa, mitä sä näet. Itse tykkään eniten Kärtsästä.