K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damonista ja Bojanista ei voi puhua samana päivänäkään.
Bojan on niin kuuma.
Hiuksineen, katseineen, sänkykamari äänineen, irrottelevine lanteineen jne.
Aivan sulan, kun häntä katselen ja kuuntelen.
En ihmettele yhtään, kun hänen edessään porukat lakoo.
Damon taas, ei mitään fiiliksiä.
Mainitsemistasi syistä mun on vaikea uskoa, että Bojan olisi ihastunut Damoniin romanttisessa mielessä. Onhan sekin toki mahdollista.
 
vierailija
Ei millään pahalla, mutta kuulostat siltä tyypiltä, joka on täällä jatkuvasti huolissaan Bojanin hyvinvoinnista. Kumppaniksikaan ei kelpaa ketään, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä sun kullanmuru Bojanille. Hitto mä jo salaa toivon, että Boitsu lähtisi kesällä Tommyn matkaan. Menisi koko fandom sekaisin.🤣
Kuulostat siltä tyypiltä, joka....ei oo kiva aloitus kommentissa.
 
vierailija
Tää sun holhoava asenne Boitsua kohtaan… ei oo kivaa. Se on aikuinen mies, mutta te teette siitä jonkun nuhanenän, joka ei osaa pyyhkiä vielä räkää.
Mä kirjoitin tuon huomautuksen ihan keskustelun ulkopuolelta tulleena sun kommenttiin. Itse ehkä laitat täällä ajatuksia toisten kommentoijien päähän. Kahden aikuisen pojan äitinä tiedän suunnilleen 25 vuotiaan miehen kehitystason.
 
vierailija
Mä kirjoitin tuon huomautuksen ihan keskustelun ulkopuolelta tulleena sun kommenttiin. Itse ehkä laitat täällä ajatuksia toisten kommentoijien päähän. Kahden aikuisen pojan äitinä tiedän suunnilleen 25 vuotiaan miehen kehitystason.
Ja susta on ok käydä näillä palstoilla kuolaamassa lastesi ikäisiä nuoria miehiä? P.s. Se aloitus kommentti ei ollut mun, joten…
 
vierailija
Minä en rehellisesti keksi kuka voisi olla kuumempi kuin Bojan. Damon taas on mielestäni söpö ja mielenkiintoinen. En niinkään pidä häntä kuumana, mutta hyvin ymmärrän että joku muu voi pitää. Jos puhutaan miten toinen mies hänet mahdollisesti näkee, niin se näkemys voi olla vähän erilainen, kuin jollain naisella. Muutenkin se on niin yksilöllistä miten kenelläkin kemiat natsaa.
 
vierailija
Minä en rehellisesti keksi kuka voisi olla kuumempi kuin Bojan. Damon taas on mielestäni söpö ja mielenkiintoinen. En niinkään pidä häntä kuumana, mutta hyvin ymmärrän että joku muu voi pitää. Jos puhutaan miten toinen mies hänet mahdollisesti näkee, niin se näkemys voi olla vähän erilainen, kuin jollain naisella. Muutenkin se on niin yksilöllistä miten kenelläkin kemiat natsaa.
Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta. Suurimmassa osassa kommenteja ollaan lähinnä vaan ylennetty jotakin henkilöä ja samalla lytätty toista. Tästä tulikin mieleen, että kysyttiinkö Bojanilta viisujen aikoihin, että kuka on hänestä viisujen kuumin mies? Vastasiko hän, että se (Kyproksen?) Adam tai jotain?
 
vierailija
Ja susta on ok käydä näillä palstoilla kuolaamassa lastesi ikäisiä nuoria miehiä? P.s. Se aloitus kommentti ei ollut mun, joten…
Taas meni väärään osoitteeseen. Mä oon Marketta, joka täällä tekee välillä toivottomia yrityksiä hillitä pahimpia kuolauksia. Mitä on kuolaus? Onko kuolausta jo sekin, että pitää esimerkiksi Bojania hurmaavana, mutta ei mene anatomisiin ja muihin yksityiskohtiin?Mulla on huono omatunto jo siitä, että B on minusta aika ihana nuori mies.
 
vierailija
En vaan pysty näkemään hänessä sitä samaa, mitä sä näet. Itse tykkään eniten Kärtsästä.
Kärtsä on persoonallinen, suurisilmäinen katseenvangitsija.
Kärtsän heikkous on muihin ripustautuminen.
Haluaisin seuraavan biisin olevan Kn yksin esittämä.
Ja keikoilla enemmän musaa ja vähemmän sitä lössiä sinne ympärille.
K on vaikuttava lavalla, ilman mitään krumiluureja.
 

Yhteistyössä