Tännekin tulee niin kovasti juttua...,että kohta tippuu kyydistä, kun kirjoittaa yhteen kerhoon, moneen pinoon niin kohta pitää varata päivässä aika näille kirjoituksille ettei tarvii ihan keskellä yötä alkaa kirjoitella :headwall:
Ihana juttu, että se teidän tapaamisenne meni mukavasti. Meillä tosiaan estyi, kun tyttö sairastui ja ihan hyvä ettei tultu, siitä lisää tuonnenpana!
Jenksu on tosiaan hoikan kuuloinen, kun meilläkin on tasan 6 kg ja reilu 60 cm ja ei ole kyllä yhtään sitä "vauvan" pyöreyttä tai mitään muutakaan

No isäänsä tulee, ihan on pianistin sormet ja yhtä pitkät on melkein varpaatkin

Isännällä on sormet/varpaat tosi ohkaiset ja pitkät, tytöllä ihan sama, mutta onneksi pääympärys tuntuu olevan kuitenkin maltillisempi eli tulisiko äitiinsä siinä, että on soma pieni pää eikä mikään jalkapallo

(olipas taas kuvaus :ashamed: )
Koiramamma siinä on kuvassa sitten varpaat hoksattu :saint: Jännä kyllä, että miten se ihminen oikein kehittyy.. Joskus sitä vaan miettii, kun eläimet on heti "valmiita", mutta ihminen rähmii :snotty: Nooh, se on onneksi noiden korkeatasoisten aivojen takia (jos siis eläimiin vertaa )
Ronjaneiti toivottavasti siellä ruokailut helpottaa ja varmaan tuo kiinteiden aloituskin sitten osittain helpottaa...tiedä häntä, kun esikon äiti olen. Noissa liinoissa varmaan on ihan valtavia eroja, mä en ole sellaista hankkinutkaan

:ashamed:
Tänne kuuluu aika kurjaa :snotty: Mä pääsin juuri perjantaina, kun käytin tyttöä siellä lääkärissä niin kehumasta, että eipä ole flunssa vielä minua tavoittanut niin kakat kanssa |O sunnuntaina se sitten iski :headwall: ja ihan kunnolla
Sunnuntaina vein tytön päivystykseen keskussairaalaan ja siellä sitten otettiin kokeita ja kuvia.. :| Tulehdusarvot oli hiukan koholla, mutta sen nyt saattoi arvata siitä korvatulehduksesta..kurkku on pienellä ihan pipi ja arka

juominen teettää vaikeuksia ja söikin sunnuntai päivänä vain 4 dl, kun yleensä vetää napaansa 1 L tai enemmänkin
Keuhkokuvissa näkyi sumea alua oikealla puolella, joten kuume on ollut ja on edelleen sielläkin, mutta eivät kuitenkan ottaneet meitä osastolle vaan pääsimme kotiin. Täällä sitten ollaan päivät tytön kanssa ja yskitään kilpaa kipujamme :/ Antibioottia saa tyttö ja sitten 60 mg Panadol suppoja ja toivotaan pikaista paranemista!