onnea Sasulle nimen johdosta
harmillista et osa on reissussa ens lauantaina,pitää järkätä pikkujoulu juttuja sit joulukuussa ja aloittaa suunnittelu jo hyvissä ajoi,oisko päivä ehdotuksi
mandy81,en ole saanut sinulta viestiä vielä,oletko lähettänyt muille osoite tietoja yms..?olisin tulossa kyllä..
myllyjärvi-keltinmäki porukka puhui siis lenkkeilystä maanantaina ja tiistaina,eli mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät.se 12 on varmaan hyvä aika nähdä,ja paikkana keltinmäen silta..?sää varaus,minä en ainakaan viitsi lähteä jos sataa kaatamalla..
meillä on nuha vaivaannut koko porukkaa,Eerika rukkakin nenä tukossa yrittää nukkua ja harmi on suuri kun syöminen on niin hankalaa.Miikka meinasi käyttää tyttöä tänään uimassa ensimmäistä kertaa hallissa,mut päätettiin siirtää ensi viikkoon,josko oltaisiin terveempiä.
muuten meille ei uutta kuulu,tyttö liikehtii kovasti ilman vaippaa,ei vielä paljonkaan eteenpäin mut kädet ja jalat tekee kovasti hommia =) itse yritän päästä laihtumisen alkuun ja tottakai herkkujen syöntiä pitäisi alkaa rajoittaa,mut kun suklaa on niin..hmmm..kyllä te tiedätte :saint: kävin perjantaina 3+1 päivillä tytön kanssa ja perinteisesti ostin kolme normaali hintaista tuotetta.aina minulle käy niin :ashamed:
nyt imu tarvikkeet pöydälle ja saksimaan kun päiväuni aika koittaa!
sateista mukavaa sisällä olo päivää kaikille =)
:heart: nepsunen ja Eppuli peppuli 4kk1vko1vrk :heart: