Jyvässeudun äidit vol. 2

Me oltiin lauantaina vauvauinti-infossa. Hippoksen auditorio oli ihan turvoksissa. Vetäjä oli arvioinut, että tulee 50 ilmoittautujaa... No, mä veikkaan, että tuo lukema oli ehkä 70. Kaikki eivät mahtuneet auditorioon istumaan saati edes sisälle. No, onpahan nyt info käyty. Laitettiin eka toiveeksi Vaajakosken Wellamo ja vasta tokaksi Aalto Alvari. Oliko muut infossa?
 
Herran jestas että onkin aikaa mun viime käynnistä!!! Enkä malta lukea kaikkia juttujakaan, joten hyppään kyytiin taas vähän niinkun vauhdista! :D

Osa teistä varmaan onkin Hennin kuulumisia lueskellut Facebookista, mut niille jotka ei sieltä ole lueskellut niin...käytiin 2kk neuvolassa ja oikein hyvin on tyttö kasvanut! Paino on nyt 4820g (1kk neuvolassa 3965g) ja pituus on nyt 54,8cm (ennen 49,6cm). Pipoon tullu sentti lisää. :) Melkein litra menee päivässä korviketta eli eipä ihme, että kasvua on tapahtunut. Kovasti höpötellään jo ja omaa tahtoa löytyy! Aivan ihanaa kuunnella tytön turinointia ja kovasti odottelen, että jokeltelu alkaa todenteolla ja kestää sitten pitempään kerraallaan. Tiedän, että sitten kun se aika tulee niin sitä joskus alkaa toivoa, että kumpa se olisi välillä hiljaakin! :LOL:
Joskus ajattelin, että pelottaa jos parin kuukauden päästä lapsen syntymästä iskee semmonen "en mä haluakkaan tätä", mutta ei tietoakaan moisesta ajatuksesta!! En vaihtaisi tätä elämää mihinkään!!! :) :heart:

Sitten hieman omaa elämää. Olin kaverin kolmekymppisillä viikonloppuna ja oh boy oliko hauskaa vai hauskaa?!?! Mieskin toitottanu kuinka on tyytyväinen, että pääsin rentoutumaan (ei siis mitään huonoa omaatuntoa rilluttelustani!). Ensin oltiin sumopainimassa Kanavuoressa. Päälle semmoset paksut toppauspuvut ja ei muutakuin tulta päin! Meillä oli kuskina mieheni veli ja olipa aika tasavertaista otella semmosta päälle 180 senttistä ja suunnilleen sata kiloista lihaskimppua vastaan! :LOL: Tokkopa lankopoika ottanut edes tosissaan...osa emännistä kun on vielä semmosia alle 60 kilosia ni lensivät kuin tiskirätit!! :LOL: Kävi kyllä ihan kuntoilusta!! Vieläkin on vasen käsi kipeä eli olen tainnut ottaa syöksyt aina se kylki edellä! :D Kuntourakan jälkeen mentiin sitten synttärikalun serkun luokse saunomaan oikeaan puusaunaan, syötiin ja juotiin. Aivan kertakaikkisen mahtava ilta! Ja nyt kun mietin asiaa niin ilta ei edes mennyt siihen perinteiseen "puhutaan lapsista" meininkiin mikä on enemmän kuin mahdollista akkoloitten bileissä! :) Nyt onkin sitten ihana katella kuvia ja lämmöllä muistella mitä on pitää hauskaa isommalla porukalla! :)

Perjantaina lähdetään taas äitille viikonlopun viettoon...ihan vain Henni ja minä! Isi saa sitten omaa aikaa kanssa... :) Pitää käydä resoria ostamassa niin äiti väsää meidän potkareista terättömiä. Minä en vaan tykkää niistä kun ei tuon tytön kintut koskaan pysy siellä sukkaosassa...mieluummin siis ihan vaan sukat jalkaan ja lahkeelliset pökät! :)
Muutenkin ollaan siirrytty vaatekoossa isompaan. Kaikki 56 bodyt laitoin viime viikolla pois kaapista! Tilalle siirsin 60 ja 62 senttisiä. Hurjaa vaan miten noissakin on niin valmistajasta kiinni, että mikä vaate menee! Yhdet potkarit on 56 ja on vielä isot kun taas sitten on 62 bodeja, jotka on pituutensa puolesta auttamattomasti liian lyhyitä!! Koita tässä nyt sit tasapainoilla... :D Ehkä jos seuraava lapsi saa joskus tulla niin osaa paremmin katsoa silmämääräisesti sopivaa vaatetusta! :)

Mutta nyt menen ristipistotyöni pariin kun tyttö malttaa olla itekseen/isin kanssa! :)
 
uuh, aamulla puhelin soi ja soittivat kyllöstä, että "sulle oli lähete viisureiden kirurgiseen poistoon, pääsetkö tänään, olis peruutusaika". No meninhän minä ja poistivat yhden ylhäältä ja toisen alhaalta. Ei siinä yläleuassa mitään, mutta se alaleuka, vähän on muuten nyt kipeä!!! Toinen alaviisuri pitää poistaa vielä marraskuussa :$ Poski on aivan turvonnu, varmaan tulee mustelma, auts!

Pusukalatar: Joo, meilläkin vaatteet muksulla vähän silmämääräsesti arvioitu...käyttää kuitenkin eniten nyt 56-62.

Mandy: Olipas sitten porukkaa vauvauintiin menossa. Itse ajattelin nyt kuitenkin olla menemättä vaikka alunperin olinkin ihan kiinnostunut siitä. Toivottavasti te pääsette kuitenkin!

Kukkis ja Neiti 2kk 1vk
 
Kukkaiskeiju, voih, tuo viisureiden poisto ei oo kivaa :ashamed: Mulla poistettiin maanantaina ylhäältä, alhaalla olis vielä ja ne ei mahdu olee siellä :| Kyllä se kipu onneksi helpottaa ja eivätpä vaivaa enää! :hug:

Mandy: onpas ollut porukkaa siellä infossa! Me aloitettiin uinti jo Wellamossa, käytiin aikaisemmin infossa. Aino tykkää kovin uimisesta :) Meiltä löytyy vielä sukellusrefleksi, vaikka se pikkuhiljaa häviää puolen vuoden jälkeen?

Meillä taas vaihteeksi syömälakkoillaan... Tosin neiti ei ole kakannut pariin päivään, se luultavasti nyt syynä :( Mutta tänään mä havahduin siihen, että meidän isopieni-vauva on viikon päästä 7kk! :heart: Kyllä tuo aika vaan menee nopeaan. Laitoin aamulla taas pieniä vaatteita pois käytöstä ja haikea mieli tuli. Laatikossa ne odottaa seuraavaa käyttäjää... Huvittavaa oli kyllä se, että hm:n 68cm vaatteissa koko iän mukaan on 4-6kk, meneeköhän nuo vaatteet tuolle kirpulle vielä 8 kk iässä? :D Jospa ei nyt kumminkaan.

 
viimeiset päivät miehen pakkolomasta menossa:missä ne 4 viikkoa muka meni??kivaa oli,vaikka välillä tosin alkoikin jutut loppua..

savossa oltiin jälleen,anoppi tuli tiistaina kyydissä meille ja eilen illalla jo lähti takas kuopioon.aivan ihana ihminen,mutta..minä olen yrittänyt katsoa mitä suuhun pistän,joten herkut on ollut aikalailla pannassa..noh,hän oli tehnyt meille suklaakääretorttua ja porkkana tuorejuusto kakkua jo kotonaan,ja eilen kun heräsin oli lihapiirakat tulossa(siis sellaisia rasvassa keitettyjä)..eikä tietenkään suostu mitään viemään kotiinsa,"-pankaa pakkaseen".mutta kun sinne ei mahdu!!
no,jos jotain positiivista pitää etsiä,onpahan hyvä syy käydä lenkillä ja jumpassa 2xviikossa ;)

kukkaiskeiju,toivottavasti ei oo pitkä kipeä..multa tosiaan repivät kaks ja leikkasivat kaks raskausviikolla 30 tai jotain sinnepäin..oli aika pipi olo kun en uskaltanu särkylääkkeitä syödä,mut olin jo 4 päivän päästä taas töissä..ei siis mikään mahdoton juttu..

Miikka oli myös vauvauinti infossa,ei päästy ainakaan vielä aloittamaan.ajateltiin kyllä et mennään sen 10 jälkeen oma-aloitteisesti treenaamaan,et sitten kun päästään ryhmään,päästään heti mukaan juttuun.mites mandylle kävi,pääsittekö?

tänään ekavauvaryhmän iltaan isin kanssa,saas nähdä tuleeko toista kertaa ;) muuten ohjelmassa siivousta ja kodin etsimistä täältä rojuhelvetistä..

syksyistä päivää kaikille =)
 
Ai niin, tänään ois tuo perheilta ekavauvaryhmässä. Mutta me ei nyt tullakaan edes Ainon kanssa kahdelleen, kun tulee minun vanhemmat Kuopiosta Petäjävedelle tänään. Mennään illaksi sinne :) Täytyypi muistaa laittaa viestiä vetäjälle iltapäivällä...
 
Ai niin...piti kertoa jo tuossa edellisessä puheenvuorossani: Meiän Hennillä pukkaa ekaa hammasta! Pieni terävä kulma on tossa keskellä alhaalla! :D Tuntuu melko napakasti kun puree! Hieman on aikaisessa meiän neiti, mutta on niitä kuulemma semmosiakin lapsukaisia, jotka syntyy kera ensimmäisen hampaan! :) Jännä "vertailla" naapurin päivää vanhempaan poikaan Henniä...sulho istuu jo sylissä eikä päätä tarvitse enää tukea. Meidän neiti ei ole kuin kerran vissiin vahingossa kääntynyt selältä vatsalleen, mutta eipä tuolla ole kiirekkään! Omaan tahtiin vaan! :)
 
hii, meidän neiti piti maanantaina eka kerran päätä kun nosti käsistä. Muutenhan se on kyllä pitänyt päätä jo pidemmän aikaa. esim mahallaan ollessa. Tänään oli jotenkin ihan yli tunteellinen päivä, katselin vaan pientä ja kyllä se on rakas!!! Vaikka kyllähän te tämän tunteen tiedätte :)

nepsunen: Semmosia ne anopit on :) Mutta jos menee hermo niin ajattelet sitten miten ihana mummo se on lapsille kun hössöttää! Oma anoppi ei ehtinyt nähdä meidän häitä, saatika tätä pikkuneitiä :'( :(
 
Muistihan minä eilen laitella mitään viestiä kellekään vetäjälle... Käytiin eilen minun mummolassa Ainon kanssa :) Tosin neiti väsyi ja alkoi kiukutella kun vierailu venähti yli iltarutiinien.

Tuntuu tänään taas menevän niin putkeen tää päivä. Eilen illalla alkoi sitten poistetun viisurin kohta kipeytyä ihan kunnolla ja mädän maku/haju suussa.. Aamulla hammaslääkäriin ja tulehdusta meinaa sinne tehä. Nyt siellä sitten jokin lääkeaine-sideharso-tuppo, joka huomisiltaan mennessä luultavasti putoo kolostaan...:p Kiva syödä mitään, kun suu kipee ja miettii että mitä jos mä pöllö nielaisen sen tupon :snotty: Maanantaiaamuna uudelleen hammaslääkäriin, samaisen tupon saan uudelleen suuhun ja voi olla että keskiviikkoa vielä kans. Särkylääkkeitä kuulemma vaan ottaa nyt reilummin. Tulee sitten yhdestä hampaasta ihan kiva lasku, ja en käynyt edes yksityisellä :headwall: tänään tuli lasku siitä hampaanpoistosta ja pelkkä käyntimaksu kaupungin hammashoitolassa on 18?!? Ryöstöä.

Mies ei voinut jäädä kotiin aamulla siksi aikaa kun kävin siellä lekurissa, olipa tyttö sitten mukana. Onneksi se meni nyt ihan ok. Kauppareissun jälkeen meidän mikro sanoi sopimuksensa irti ja Ainon maitoo lämmittäessä kuului vaan tsup, ja valot välähti ja kiva haju.... Eikun uudelleen prismalle hakee uusi, ei kestä hermot lämmitellä Ainon eväitä vesihauteessa.

Ja jotta onneni olisi tänään suuren suuri, tulee anoppi yökylään :D Mukava ihminen, mutta meillä menee lastenkasvatusasiat vähän ristiin...
 
koita nessu kestää sitä anoppia. munkin anoppi on ihan muuten mukava, mut kun se tulee käymään, niin se rupeaa heti siivoomaan ihan ku me muka asuttas jossain sikolätissä.. :D viimekskin se pesi vessan silleen et alakerran naapurilta tuli vettä sähkölampusta. ei ilmeisesti sais läträtä hirveesti.. :LOL:

kävin tänään aamulla tuossa keltinmäen perhekahvilassa, joka oli ilmeisesti alkanu jo kolme viikkoo sitten, mut ei ollu mainostettu kovin hyvin. en nimittäin ollu nähny edes siinä ikkunassa sitä kylttiä kun vasta tän viikon alusta. mut nyt sit voi ruveta siellä käymään joka perjantai. tulkaa ihmeessä muutkin keltimäkeläiset äipät mukaan! se on perjantaisin 9.30-11.30.

olisko kenelläkään ideoita viikonlopuks ku mies on mökillä viikonlopun ja oon Ilonan kaa kaksin kotona? jos joku haluaa lenkki tai kahvittelu seuraa, niin ilmotelkaa ihmeessä. ei viitsis yksin öhnöttää koko vkl sisällä.. =)
 
Eeva83
Pitkästä aikaa oli aikaa taas istua kirjoittelemaan. Olen kyllä kovasti käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mutta kirjoittamiseen ei ole löytynyt sopivaa saumaa. Ihan ekaks voimia ja jaksamista Nessulle. Välillä tosiaankin on päiviä, jolloin kaikki menee päin honkia. Toivottavasti anopin kanssa kuitenkin sujui nyt kivuttomasti... Hölmöä, että ihmiset puuttuu toisten kasvatustapoihin niin rankasti. Eiköhän jokainen itse tiedä, mikä toimii oman lapsen kanssa ja mikä ei (kuten aiemmin jo olikin puhetta)...

Kukkaiskeijulle tsemppiä suun kanssa! Varmasti tilanne on jo paljon parempi nyt? Multa poistettiin kaikki neljä viisaudenhammasta pari vuotta sitten (aina kaksi samalla kertaa), mikä ei tuntunut silloin ollenkaan kivalta. Nyt kuitenkin oon tyytyväinen, että ne on poissa, eipähän tartte niistä enää ikinä kärsiä!

Meillä on unikouluiltu tämä viikko ja tsadaa... Emmi nukkuu ilman yösyöttöjä! =) Toissayönä nukuttiin 10 tuntia (välissä sellanen puolen tunnin ähinäpuhina) ja viimeyönä nukuttiin täydet yhdeksän tuntia putkeen! JIPPII!!! Tuntuu ihan taivaalliselta, kun on saanut itse nukuttua kunnolla nyt muutamana yönä. Pari ensimmäistä yötä oli ihan kamalia, eikä tyttö meinannut millään rauhoittua nukkumaan, mutta sitten niiden jälkeen on kyllä helpottanut kummasti. Toivottavasti tämä nyt sitten jatkuu.

Mietin, että voisin keitellä meillä kahvit joku päivä. Sopisiko esim. ensi viikolla keskiviikkona tai torstaina? Meillä on täällä tuo koiruus kotona, mutta se voi kyllä olla tossa partsilla sen aikaa, ni ei tallaa pieniä ihmisiä innostuksissaan. ;)
 
Hienoa eeva että teillä on nukkuminen alkanut sujua :) Meillä taas on viimme yöt olleet ihan hirveitä..yleensä nukutaan hyvin, mutta nyt pikkuisella on ollu flunssaa, nenä on tukossa ja yskii, eikä sitten saa nukuttua...ei oo nyt sitten nukkunut tuntiakaan yhtä mittaa. Meinaa olla vähän väsynyt olo kun oon yrittänyt tällä viikolla keskittyä opinnäytetyöhöni ja sitten yätkin menee valvoessa:) No onneksi lapsi kuitenkin muuten vaikuttaa suht hyvävointiselta, ei kuumetta ja ruoka maistuu, mitä nyt on pulautellut hirmuisesti, kun yskittää....nyt vaikuttais kuitenkin että ehkäpä tuo tauti on jo voiton puolella :)

mies ollut tämän viikon kotona että saisin tehtyä työtäni rauhassa, mutta eipä menny taas ihan niinkuin piti: ei tuo mies tunnu osaavan mitään ilman mun apua! On sitten mennyt taas puolet päivästä siihen kun oon laittanu ruokaa pienelle ja meille ja auttanu miestä lajittelemaan pyykkejä ym. ...siis miten toinen ei muka osaa itsenäisesti keittää perunaa lapselle....huoh....

Me oltais mieluusti tulossa eevan luo kahville, mikäli ollaan kuntouduttu siihen mennessä :)
 
eeva, käy ihan kateeksi teidän unikoulua! Hyvä juttu, että teillä onnistui hyvin. Meidän pitäisi myös siihen nyt kunnolla alkaa, vaan ei olla viititty :ashamed: Pääsee helpommalla, kun vaan antaa sen kerran yössä maitoa.. Mutta miehen kanssa puhuttiin, että josko ensi yönä aloitettais. Me ei varmaankaan tulla tapaamiseen jos se on keskiviikkona tai torstaina, molemmille päiville jo menoa suunnitteilla.

Miralle jaksamista! Sairastelut ei ole kivoja ja kovasti stemppiä opparin tekoon. Ja niin, ei nuo miehet tunnu oikeen osaavan mitään ilman meitä naisia...

Meidän tuuri jatkuu. Viime yönä UUSI mikro ei lähtenyt päälle. Eikun vaihtaa tänään taas uuteen.. Anoppi on kyllä nyt ollut ihan jees, mä olen nyt vähän suuni supummalla pitänyt :$ Aamulla käytiin uinnissa Ainon kanssa, oli muuten tosi paljon tullut uusia ryhmään sen viime viikon infon jälkeen :eek: Hirvee hälinä ja häslinki, kun ei nuo pukuhuone- ja pesutilat hallissa ole niin isot (siis Wellamossa). Mutta Ainopa sukelti tänään :D Ja hirvee parku sen jälkeen, kun vettä meni korviin, ei tykkää ollenkaan :( Katsotaan, josko neiti oppisi siihen että vettä menee korviin uidessa.
Meillä onkin siivousviikonlopppu edessä, joten :wave: Ollaan taas ensi viikonloppuna menossa Kuopioon päin, niin pakko joissain välissä pestä ihan lattiat, kopistella matot ja pestävä kylppäri lattiasta kattoon. Että on hommaa :)
 
Hei! Tulikin sit koti-ilta vaikka oli tarkotus mennä yöksi töihin... Eilen jo särki selkää töissä tosi paljon,ja kun aamulla heräsin niin ei meinannu jalka ottaa alle.. Ei auta särkylääkkeet eikä ice powerit. Pakko oli pomolle soittaa että ei musta ole tänään töihin. Ja on hirrrveen huono omatunto kun joutuu tällaselle äkkisaikulle ja tietää että tuskin tuuraajaa mulle saadaan vaan loppuporukka joutuu vetää vajaalla työvoimalla.. :( Mutta minkäs näille voi. Maanantaina varmaan pakko lääkäriin mennä,on jo niin pitkään vihotellut toi selkä.... Meinaa olla niin vaikeeta tytönkin kans touhuta kun aina saa hampaat irvessä sitä nostella..

Eevan luo tultais myös me mielellään! Jos vaan en ole töissä..Mutta sopikaa joku päivä niin ilmottaudun sit mukaan jos vapaalla olen. Kuitenkin varmaan päivällä ois kahvittelu..? Tais yks päivävuoro ens viikolla olla,mutta enpä nyt ihan varmaks päivää muista....

Jeera on alkanut seisomaan ilman tukea,vähän jo jalkojakin siirtänyt,mut varsinaista ekaa askelta en oo vielä päässyt bongaamaan. Mutta tuskin kauaa menee! :)

Tässä nyt vähän omanapaista vuodatusta.. Nyt joutuu menee pitkäkseen taas vähäks aikaa,ei näköjään pysty ees istumaan kauaa... :p Ei muuta ku lissää buranaa ja lääkäriä varaamaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille! *blackjoy ja Jeera 11 ½ kk

 
Eeva: Me voitas tulla myös pikkumiehen kanssa teille, meille käy hyvin keskiviikko tai torstai aamupäivä. :)

Tänne on iskenyt laiskuus :LOL: En oo mitään jaksanut tehdä tänään! Mies joutu lähtemään töihin päivystyskeikalle, isompi poitsu kiukuttelee sängyssä ( ei oo nukkunut päikkäreitä), onneksi pikkumies on paremmalla tuulella. Jospa tekis tortilloja kunhan mies saapuu takas kotia :p ja lähtis kävelylle.
Tää mamma "hurahti" facebookiin, tosin sen käytössä on vielä opettelemista :LOL: Jos joku haluaa lisätä minut ystäväkseen niin minut löytää mun nimellä :D

Jaahas, pikku ukko hermostuu...hyvät viikonlopun jatkot kaikille!!!!
 
En ymmärrä mihin päivät katoavat, aika menee tosi nopeasti! En ole tännekään kerinnyt kirjoitella, pikaisesti vaan vilkaissut kuulumisia.

Kiva, että keltinmäen perhekahvila on avattu:) Luulin, että se on tauolla tai jotain.. Täytyy, mennä joku perjantai katsastamaan.

Nessulla on ollut huonoa tuuria kerrakseen:( No, kyllä se siitä:)

Hienoa, että Eevan unikoulu on tepsinyt. Olo on ihan toisenlainen itselläkin, kun on jo reilun viikon saanut nukkua täydet yöunet. Meilla poika menee nykyisin n.klo 21 nukkumaan ja herää viiden ja kuuden välissä maitohörpyille ja sitten vielä nukkuu kahdeksaan, luksusta!

Hammassärkyisille tsemppiä. Itse odotan kauhulla, milloin viisaudenhampaat tulevat :eek: toivottavasti ei tulisi ollenkaan.

Kiitos kahvittelukutsusta Eevalle, meidän tuleminen riippuu siitä missä asut? Auto on nihkeästi käytössä ensi vkolla.

KÄytiin ostamassa pojalle turvaistuin torstaina. Melkoisen työlästä puuhaa, kun ei meidän pieneen autoon (normaali henkilöauto!) meinannu löytyä sopivaa istuinta. Turvaistuimet ovat kooltaan valtavia eikä etupenkkiä saanut niin eteen, että istuin olisi järkevästi mahtunut takapankille. No, tietenkin se kallein malli (Be safe izi combi) passasi parhaiten, joten pulitettiin istuimesta 400eur, huh huh..

Mukavaa sunnuntain jatkoa :)
 
Mandor Istuin vaikuttaa kyllä todella hyvältä, tullaan varmasti olemaan tyytyväisiä hankintaan:) Ei olla vielä asennettu istuinta, vaikutti aika moninmutkaiselta ja mietittiin, että onko istuin työlästä siirtää toiseen autoon esim. pitemmän vierailun aikana mummolassa?
 
Me aloiteltiin viime yönä unikoulua sitten viimein. Nyt tuli se piste, että mä haluan tytön nukkuvan yönsä hiukan paremmin jo :ashamed: Viime yö olikin sitten yllättävän helppo. Aino meni nukkuu 18.30 puuron syötyään ja heräsi maidon kitisemiseen klo 5. Ihmeen hyvin kumminkin rauhoittui takaisin nukkumaan ja nukkui 6.30 asti :) Saas nähdä miten seuraavat yöt menee, jos ei illalla suostu syömään kunnolla :/

Käytiin tuossa rantaraitilla lenkillä, 1½ tuntia meni, mutta hyvää teki :)

Meillä ainakin tuo Gracon istuimen asentaminen ei nyt ihan kauhean nopeeta toimintaa ollut, niin tuskin enää irrotellaan autosta ja vaihdellaan toiseen vaikka oltais mummolassa pidemmällä reissulla.
 
vähän unohtunu multa(kin) tää kirjottaminen..
meillä oli muutto tossa,muutettiin palokasta ristikiveen,joten jos täältä päin on mammoja ni päivisin seura ois tervetullutta! meillä kun ei oo nyt autoa käytössä ni viikot ollaan kahdestaan kotona kun mies on lahdessa töissä..
on tosi outoa olla aina viikot yksin pojan kanssa,ku tottunu et toine non edes iltaisin kotona...

miellä saku tuli jo 7kk, ja kovaa kontataan jo eteenpäin, vähän mennään karhukävelyä ja noustaan tukee vasten seisomaan.. ja pojan 6kk mitat oli 5755g ja 61.8cm et pikkunen se vielä on vaikak niin isoa on olevinaan :heart:

ja mehän käytiin lastenpolilal tutkimuksissa ton pienkokoisuudne takia,ja nyt(vihdoinkin) tuli tulokset: terve on poika :) kyllä kerkesin niin kauhun hetkiä jo kokemaan ku tuli kaikenmaailman mitä jos-ajatukset mieleen.. ja tutkimukset alko siis kesäkuussa ja viikko sitte saatii tulokset :eek:
 
Takana toinen yö unikoulua. Aino meni nukkuu 18.30 (mennyt jo viikon tuohon aikaan :eek: ), heräsi 1 ja 2 välillä kitisee ja tutia piti nostella jonkun puolen tunnin ajan. Ja sitten jatkoi unia ilman maitopulloa 6 asti :) Oli muuten ensimmäinen yö, kun nukkui ihan koko yön omassa sängyssään. Tähän asti ollaan otettu joskus 4-5 aikaan viereen. Hyvälle tuntui, kun itsekin sai nukkua paremmin :)
 

Yhteistyössä