Jyvässeudun äidit vol. 2

nepsunen: mulle siis käy kumpi vaan päivä ja pääsen lähtemään millon vaan. :D onkin taas vierähtänyt tovi kun oon viimeks käyny viihteellä. kiva päästä vähän tuulettumaan! :D
ja niistä lenkeistä oli puhetta, nii mä ainakin voin lähteä millon vaan melkein lenkille, et vaikka soittele sit jos kaipaat seuraa. mulla kun ei oo mitään elämää.. :LOL:
 
olispas tosi kiva idea toi syömään/ viihteelle lähtö!! Jeeran synttärit on juurikin tuolloin 10.10. lauantaina.. Päivällä tulee kahvivieraita,joten mahdollisesti illalla pääsisin itse irtautumaan kotoa. :) Mutta vielä ei ole varmuutta onko meille yövieraita jäämässä,sit en kyl ilkeä lähtee jos jää.. :p On jo jonkin aikaa tehnyt hirveesti mieli ihmisten ilmoille (muutenkin kun työn merkeissä..) Tulis kyl tarpeeseen... Töistäkin oon sopivasti vapaaks ottanut koko viikonlopun.. Täytyypä selvittää toi meidän yövierastilanne ja ehkä siinä sivussa kysästä mieheltäkin mitä mieltä se ois... :p
 
nepsunen: Olis kiva lähteä, mutta ollaan se viikonloppu mäntsälässä, eli toisen kerran sitten.

Outiko: Hih, vai pojan lonkista *wirn* :D No neidin kanssa siis käytiin tänään siellä sairaalassa ja ihan on lonkat niinkun pitääkin, eli kaikki kunnossa, onneksi! Puolivuotiaana on kuitenkin vielä yks kontrolli, mutta nyt ainakin kaikki kunnossa. Hyvähän se on että tarkistavat herkästi, mutta ärsyttää silti maksaa aina vajaa 30?/käynti. On mullakin ongelmat :LOL:

Hensku00 on saanut tiistaina potran pojan, 51cm pitkä ja painoa vajaa 4kg!
 
kukkaiskeiju Voi ei, siis tietenkin tytön :headwall: Anteeksi :ashamed: Kun jatkuvasti kirjottaa pojasta niin näköjään kirjottelee ihan mitä sattuu! Mutta hyvä että tytöllä oli kaikki hyvin :)

Tänään oli ristiäiset ja poika sai nimekseen Sasu Oskari :)

outiko&Sasu 2kk
 
onnea Sasulle nimen johdosta :)

harmillista et osa on reissussa ens lauantaina,pitää järkätä pikkujoulu juttuja sit joulukuussa ja aloittaa suunnittelu jo hyvissä ajoi,oisko päivä ehdotuksi :D

mandy81,en ole saanut sinulta viestiä vielä,oletko lähettänyt muille osoite tietoja yms..?olisin tulossa kyllä..

myllyjärvi-keltinmäki porukka puhui siis lenkkeilystä maanantaina ja tiistaina,eli mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät.se 12 on varmaan hyvä aika nähdä,ja paikkana keltinmäen silta..?sää varaus,minä en ainakaan viitsi lähteä jos sataa kaatamalla..

meillä on nuha vaivaannut koko porukkaa,Eerika rukkakin nenä tukossa yrittää nukkua ja harmi on suuri kun syöminen on niin hankalaa.Miikka meinasi käyttää tyttöä tänään uimassa ensimmäistä kertaa hallissa,mut päätettiin siirtää ensi viikkoon,josko oltaisiin terveempiä.

muuten meille ei uutta kuulu,tyttö liikehtii kovasti ilman vaippaa,ei vielä paljonkaan eteenpäin mut kädet ja jalat tekee kovasti hommia =) itse yritän päästä laihtumisen alkuun ja tottakai herkkujen syöntiä pitäisi alkaa rajoittaa,mut kun suklaa on niin..hmmm..kyllä te tiedätte :saint: kävin perjantaina 3+1 päivillä tytön kanssa ja perinteisesti ostin kolme normaali hintaista tuotetta.aina minulle käy niin :ashamed:

nyt imu tarvikkeet pöydälle ja saksimaan kun päiväuni aika koittaa!

sateista mukavaa sisällä olo päivää kaikille =)

:heart: nepsunen ja Eppuli peppuli 4kk1vko1vrk :heart:
 
Onnea henskulle :)

mä voisin olla kanssa lähdössä tuonne illanviettoon perjantaina tai lauantaina :)

lenkille en taida taaskaan päästä, meillä kun on ne vauva kerhot maanantaina ja tiistaina ja lenkit tuntuu osuvan aina samoille päiville....no meitsi lenkkeilee sitten omalla ajallaan...

täällä oma flunssa parantunut onneksi nopeesti ja opparikin edennyt jonkin verran...nyt pitää taas rientää laittamaan uutta koneellista pyykkiä pyörimään :)
 
onnea henskulle munkin puolesta!

meillä on kans ollu flunssaa liikkeellä. tai siis mulla ja miehellä on ollu, mut Ilonalla ei. hyvä niin! :snotty: nenä vuotaa ja pää on tukossa. mut eiköhän tää tästä..

lenkille olisin lähdössä vaikka maanantaina, eli huomenna, jos muille sopii. tosin mulle sopii myös tiistai, tai jopa molemmat! heittäydytään riehakkaiks ja mennään molempina päivinä lenkille! :LOL:
pitää mennä tekemään muusia.. :D
 
Mä tuun lenkille tiistaina, huomenna oon menossa kaupungille vähän shoppaileen :whistle:

Mulle on kans varmaan flunssa tulossa, kovasti toivon et Aronia säästyis, meillä on jo muutenkin nukuttu huonosti. Neiti on viimesetr pari yötä kitissyt ja heräilly tunnin välein. Ei taida ensiyökään paremmin mennä kun nukahtaminenkin on yhtä kitinää tänään. Syötin tossa äsken luumua kun on masukin taas vaivannut, jospa tulis yöllä ylläri vaippaan ja mielikin paranis :)

Mä kans täällä keittelen muuseja :D
 
Mummolareissulta kotiuduttu tänään =)

Mä lähen lenkille molempina päivinä, ei mulla oo muutakaan elämätä :whistle: No ei, kiva lähtee seurassa ennemmin kuin itsekseen.

Järkky päänsärky ollut tänään, vieläkin tuntuu kipeelle kumartuessa tms. Otin kotiintultua päikkärit itse ja jätin miehen huolehtii tytöstä. Tosin se livahti sitten salille, ehdin jopa puol tuntia nukkua |O Ostin Ainolle eilen talveksi toppatakin ja -housut, ei ollut enää Kuopion Prismassa kokopuvuissa sopivaa kokoa :eek: Miten aikaseen ne ihmiset ostaa talvivermeet muksuille? Ja mummo osti bodeja yms.. :whistle:

Mutta nyt BB alkaa =)
 
Hei,

Me tullaan lenkille tiistaina. Huomenna tää mamma menee jumppaan!

Olen lähdössä illanviettoon (ainakin syömään), mikäli päädytään lauantaihin. Perjantaille ilmaantui kaverin läksiäiset ja siellä tulee riekuttua varmaan myöhään, joten tuskin lähen la jatkamaan iltaa syömisen jälkeen. Jos mennään la syömään niin lähden varmaan autolla liikenteeseen, joten keltinmäki-myllyjärvi suunnalta vois 3hlöä päästä kyydissä.

Meillä on kanssa pojan nenä tukossa, ei varsinaista nuhaa, mutta vaikeuttaa yöunta :( Flunssaisille paranemista.

Nessu: Kun ostin pojalle talvihaalarin (n.1kk sitten), niin huomasin jo silloin, että kokoja oli rajoitetusti jäljellä eli aikainen lintu madon nappaa..

Mukavaa alkuviikkoa kaikille:)

 
Mulla on kans ollu haalari talveks jo pitkään kaapissa odottamassa, ja hyvä kun on, niitä ei nimittäin enään ole =)

Nyt se räkätauti on sit tytössäkin :( Mikäs se oli se valkosipuli juttu mitä nepsunen oli ainakin kokeillu?
 
tuolla keljon prismassa oli semmonen tarjous nurkkaus jossa oli kaikenlaista tavaraa alennuksessa, myös lasten toppapukuja. meinasin ostaa Ilonalle Lassien 80cm puvun joka makso 20 euroo, mut ajattelin sit et ei Ilona tuu tarviimaan kolmea toppapukua. :) en tosin tiedä onko siellä enää mitään ku kävin siellä perjantaina. ostin itsellekin uuden takin ja uudet kengät. ku halvalla sai.. :D
 
syömään on siis tähän mennessä ilmoittautunut mandor,nessu86,ankeli,eeva83,lauraliina85,mira86,nepsunen,mymmeli09,blackjoy(?) ja halinalle(?). sopiiko se amarillo ihmisille?varaan pöydän,ettei jouduta ihan eri puolilla ravintolaa :D ilmoitelkaa pian oletteko tulossa..
 
lara79
Voih, olis kylläkiva lähtee ulos tuulettumaan mutta en ainakaan illanviettoon pääse kun esikoisen 2v synttäreitä vietetään sunnuntaina. Syömään tietty vois yrittää, mut en kyllä tiedä onko sekin liikaa luvattu, tuppaa aina järjestelyt venymään ja niitä tehdään sitten melkein yötä myöten edellisenä iltana...

Saiskohan huomena aikaiseksi mennä tonne perhekahvila touhulaan... keväällä siellä käytiin esikon kanssa mut nyt syksyllä ei ole vielä ehtinyt/jaksanut käydä. Käykö joku teistä siellä?

Lara ja tytöt (2v ja 3kk)
 
Heips! Mä olen joskus tuonne JKL:n odottajien puolelle kirjoitellut, mut nyt kun pikkumies on syntynyt, niin ajattelinpas kirjottaa tänne.. Meillä siis nyt kohta 3vko:n ikäinen pikku-ukko ja ylpeä isoveli 2v8kk..
Synnytys sujui hyvin ja melko nopeastikin ( vähän reilu 3h)...Ja lopputulos on erittäin suloinen tapaus :)
Kunhan meidän rytmit tästä selkiytyy, niin olisin myös mielelläni vaunuiluseuraa vailla.. Asuuko joku tässä keskustan läheisyydessä?
 
hippula80: :wave: Me asutaan Lutakossa, eli lähellä keskustaa. Mulla pojat 4kk ja 2v1kk. Voitas treffata vaunuilun merkeissä, pojat varmaan viihtyis keskenään myös puistossa. =)
Niin ja paljon onnea pikku pojusta!

nepsunen: Ottaa päähän ja ketuttaa!!! Me ollaan menossa perjantaina Itä-Suomeen ja minä jään sinne poikien kanssa koko ensi viikoksi. Eli en pääse lauantaina mukaan illanviettoon :(
Kyllä harmittaa kovasti, just kun oisin päässyt tuulettumaan pitkästä aikaa. Mutta on sinne mummolaankin mukavaa mennä. Mutta pitäkää te hauskaa, toivottavasti pääsen seuraavalla kerralla mukaan.

Nyt kattomaan Diiliä boxilta....
 
Moi ja sorry, kun en oo pitkään aikaan käynyt täällä.. Kaikenlaista hässäkkää. Synttäreitä, auton vaihtoa, lomailua ja sukulaisissa ravaamista.

Me&I:n kutsut ovat siis luonani 8.10. klo 17.00. Kutsuille mun laskujen mukaan on tulossa seuraavat: Lauraliina85, nessu86, Eeva83, mandor, Halinalle81, Ippu83, Milja-85, blackjoy, outiko, ankeli, nepsunen ja lara79. Oliko muita?

outiko Meille pääsee bussilla nro 27.

Laitan teille kaikille nyt osoitetietoni.

 

Yhteistyössä