Jyvässeudun äidit vol. 2

Lauraliina nähdään vaan tuossa kaupalla vaikka 12.45 huomenna =) Mennään sillalle päin jos on muitakin lenkille lähtijöitä sillalta :)

Kelalta tuli tänään kotihoidontuen päätös. Olipas kerrankin nopeeta toimintaa, alle viikossa tuli! Ja kiva ylläri se Jyväskylä-lisä sen kotihoidontuen lisänä ;) Saa edes vähän enempi rahaa..
 
Kiitos kaikille, jotka tulitte kutsuille! Kivaa oli ja rahaa meni. :) Kiitos myös teille, jotka ette päässeet, mutta ilmoittelitte. Ja näköjään mulla on muutaman teidän kohdalla mennyt useaan kertaa ohi (tai olen unohtanut), että olette ilmoittaneet ettette pääse kutsuille. :) Sori.

Onnea miran konttaavalle lapsoselle! :heart:
 
huomenta pöytään..

me vietetään tänään eppulin kanssa "-etsi koti romuläjästä" päivää,eli jätetään lenkki väliin =)
VNT tervetuloa joukkoon mukaan,ylämyllyjärvellä asustellaan,joten tapailukin onnistuu mukavasti.ja jos raskaus ei rajoita liikkumista,lenkkiporukkaankin toki mahtuu :)
 
VNT
Mulla on laskettu aika vasta 30.3, mutta innokkaana jo jotenkin kaipaa muiden äitien seuraa. Vielä ei raskaus rajoita liikkumista, kun paino on tällä hetkellä -4kg lähtötilanteesta. Mulla on koiria, jotka tietysti ottaisin mielellään mukaan ja joita ilman lenkkeily tuntuu "turhalta", eli jos koirattomia lenkkejä pitäisi harrastella, niin pitää tehdä asennemuutos. B)

Ois kiva vaikka vaihdella meseosoitteita, jos täältä löytyy mesetteleviä jyväskyläläisiä?
 
VNT Tervetuloa vain! :flower: Me asutaan Keltinmäessä ja ollaan tosiaan ahkeraan käyty lenkkeilemässä viime aikoina. Ja välillä kahvitellaan, että jos vain sinun aikatauluun sopii, niin mukaan vain!

Mä odottelen vaan huomista jo vesikielellä... :p
 
Tervetuloa vaan munkin puolesta VTN

Noi vaatekutsut oli kyllä mun lompakon kuolema, ostin taas ihan liikaa kaikkea. Mikä siinä on kun pitää saada kaikki kiva aina :LOL:

Mä en sit tosiaan tullutkaan tänään lenkille kun olin tunnin aikasessa ulkona, huomasin vasta puolimatkassa, lenkkeilin sit yksin :whistle:
 
mandor:mä oon lähdössä puol 9 bussilla keltinmäestä. kun en mä viiti aikaisemmin lähtee notkuu baaritiskille ja odottaa sitä pöytää :D mä pistin mun puh.numeron yv:nä, jos tulee tarvista viestitellä =)
 
mennäänkö me nessu samalla bussilla keskustaan? mä voin lähtee ihan millon vaan, vaikka jopa vähän aikasemminki ku sillä 20.30 bussilla. vaikka 20.00? en tosin viitti yksin lähtee jos muut on siellä vasta ysin pintaan.. :D oon jo aivan päissäni jos mie siellä yksin istun ja juon. eihän siinä olis muutakaan tekemistä jos ei oo juttu seuraa.. ;)
 
Ankeli: no jos samaan aikaan lähdetään, niin voin mä siihen 8 bussiin lähtee :D Kun tylsää muuten yksin ootella ja tosiaan, tulee ehkä kumottua jotain juotavaa sitten suuhunsa vaan liikaa :wave: Mä voisin vaikka tohon kaupan pysäkille hippasta silloin vaille 8 huomenillalla?
 
voi p***a sanon minä :(

mies ilmotti tänään et menee sunnuntainakin töihin,eli ei tarvii minunkaan pitkään illalla olla mukana :( harmittaa tosiaan,niin paljon kun oon tätä oottanu ja suunnitellu teidän kanssa :/
ei voi kun valittaa.onneks edes pääse lähtemään :'(
 
VNT tervetuloa :) Mäkin asun myllyjärvellä :) Viime maaliskuussa syntyneen tytön lisäksi meillä asuu mies ja koira.

Juu, mullakin jäi lenkki tänään(kin) väliin...Sama tarina kuin näköjään oli ollut mandorinkin lenkkeilyllä, ei kuitenkaan satuttu samoille lenkkipoluille :)

Huomenna nähdään :) Toivotaan vaan ettei nyt ilmestyis enää mitään viime hetken muutosta, joka taas pilais mun suunnitelmat....
 
nessu: joo nähdään tuossa kaupan pysäkillä vähän vaille 8. kiva päästä viihteelle! pitäis varmaan pikkuhiljaa kattoo mitä sitä laittais päällensä, ettei jää ihan viime tippaan.. ;)

harmi nepsunen, ettet voi jäädä viettämään rauhassa hauskaa. on ne miehet taas tyhmiä ku ilmottaa liian myöhään et joutuu töihin. :/ no mut kiva et pääset edes syömään meidän kanssa.. =)
 
Mukavaa iltaa teille, kyllä harmittaa kun en pääse mukaan, mutta sitten toisen kerran.

Me tultiin eilen tänne Itä-Suomeen mummoloihin. Jään tänne vielä ensi viikoksi poikien kanssa kun mies tulee sinne töihin ja hakee meidät sitten ensi viikonloppuna kotiin. =)
 
Eeva83
Hej!

Jippiaijee, tänään päästään ulos! :) ...kyllähän tätä on odotettukin!
Olen innolla mukana, mut hirmu myöhään ei pysty olemaan, tai ainakaan ottamaan, kun huomenna on aamulla vauvauinti, jossa olis varmaan ihan hyvä olla suhtkoht. skarppina... ;)
See you soon!
 
lara79
hei mammat, aattelin vain ilmoitella et en ole tänä iltana tulossa, synttärijärjestelyissä riittää tekemistä, joku toinen kerta sitten. Pitäkäähän hauskaa te jotka pääsette menemään ;)
 
Kiitokset vielä eilisestä mukana olleille, oli tosi kivaa:)

Poika ja isi olivat pärjänneet hyvin keskenään kotona, joten hyvin mielin voi lähteä uudemmankin kerran iltaa viettämään.

Huomenna olisi sitten neuvola, saas nähä mikä tälläkertaa on "pielessä". Torstaina lähetään sukuloimaan, kivaa päästä vaihteeksi valmiiseen ruokapöytään, heh:)

Mukavaa päivänjatkoa!
 

Yhteistyössä